Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #20388 üzenetére

    Az én véleményem az RT-ről az, hogy jó, erre érdemes menni, csak amíg nincs 2 TB/s-os sávszél a VGA-kon, addig igen vérszegény lehet csak a geometria. Le is írtam a cikkben, hogy miért. Egy mai PC-s játékhoz minimum BVH8 kell. Alatta ez nem realitás, mert akkor mobil szintűre csökken vissza a részletesség. A BVH8 az olyan 80 bájtos terhelés per sugár per mélység. És akkor még háromszöget is vannak, azok csúcspontjai 16 bájtot igényelnek, tehát ha akarjuk is a 10 Gigarays/s-ot, nem csak papírra vetni, hanem a gyakorlatban is használni, akkor marha jó lenne megcélozni úgy 1,5 TB/s-os sávszélt, és ez a minimum. Az optimális érték olyan 3 TB/s körüli. Nyilván az ENBseries fejlesztője programozó, tudja miképpen működik ez, és természetesen ő is utánaszámolt, hogy ~600 GB/s az igazából nem sok ám ide. Durván meg kell fogni a geometriai részletességet, hogy ne jelentsen erős limitet.
    Azzal nem értek egyet, hogy ebből még évekig nem lesz semmi. Látva, hogy mennyire fejlődik a HBM, szerintem 2020-ban már lehet 2 TB/s-os VGA-nk, persze problémát jelenthet, ha időközben bekopogtat a mikropoligon érája. Akkor még több sávszél kell majd, és úgy 10 TB/s-nál vehetjük elő újra a kérdést. Ebben az esetben igaza lehet neki, hogy még évekig nem lesz belőle semmi, de én nem vagyok annyira optimista, hogy hirtelen valamelyik gyártó előáll egy akkora hardveres innovációval, amely megoldja a geometriai részletesség növelése előtti legnagyobb limiteket. Az maga lenne a csoda.

    Gondolom a smájlikat ignoráltad. ;)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák