- Vezeték nélküli fülhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- GoPro Topic
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
ma Bővíti termékkínálatát a Fractal, az új, Scape nevű fejhallgatójuk pedig számítógépes perifériaként és multimédiás kiegészítőként is jónak tűnik.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
gp Több, mint két évet kellett várni az Elden Ring első, és valószínűleg egyetlen kiegészítőjére. Megérte vajon a várakozást?
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz daveoff #17726 üzenetére
Honnan veszed, hogy kamu, vagy manipulált? Ha meghallgattad az előadást, akkor Repi világosan elmondta, hogy ez a jelenet a legnagyobb probléma DX11 alatt, mert nem viseli el az API azt a terhelést, amivel a jelenet jár. Itt nem egy hardverről vagy konfigurációról van szó, hanem arról, hogy az API szintjén egy olyan limitbe ütközik a rendszer, amin nem tudtak javítani a fejlesztők. Ez van. Ezekről a limitekről beszél mindenki, amióta a DX12-t bemutatta a Microsoft az elmúlt évben. Nem hardveres, hanem abszolút egy szoftveres problémáról van szó, amit nem lehet megvuduzni, vagy csodát tenni. Létezik és el kell fogadni. A linket előadás arról szólt, hogy amely fejlesztők ugyanezekbe a limitekbe ütköznek (és beleütköznek, mert tele volt a terem az ipar programozóival), azok számára legyen felvázolva egy lehetőség, hogy hogyan lehet ezeket a problémákat megoldani. A gyorsulás oka közel 40 oldalon van kifejtve, olvasd át azt is.
De ha nem hiszed az sem baj, mert az előadás nem marketingcélból készült. Nem fontos meggyőzni a felhasználót arról, hogy a DX11 rossz. A lényeg, hogy a fejlesztők, akik beültek lássák a lehetőségeket.
A második béta 32 bites volt. Tudni akarta az EA, hogy az új 32 bites kód stabil-e. A 64 bites kódot eleget tesztelték. Nyilván az ellenőrzés egyik legegyszerűbb módja, ha a béta résztvevőit 32 bitre kényszerítik. Mivel ez nem a szórakozásról szólt, így elfogadhatók az ilyen döntések. Végtére is a végső program minőségét befolyásolhatják pozitív irányban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- sziku69: Szólánc.
- GoPro Topic
- További aktív témák...