Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz Norb79 #35753 üzenetére

    Igen, ám, de a Steam, MS Store, PSN mégis rendre képes elég korrekt akciókat abszolválni a termékeikre és hogy-hogy nem, így is termelnek egy rakás profitot. Ráadásul itt van nekünk a game as service is, és azt sem úgy tűnik, hogy ne működne (pedig az tényleg filléres tétel a vásárlónak).

    Nem értek egyet. Az akciózás ha visszafelé sülne el rendre, akkor nem művelné mindenki más. Pontosan arról szól az akciózás, hogy eredeti áron behúzza a rajongókat, meg akik nagyon várják az adott címet. Utána jön egy 25%-os akció, akkor már a hezitálók, kivárók jó része is lép, a következő jelentősebb leárazási lépcső esetén pedig gyakran még azok is vásárolnak, akik ott és akkor nem, vagy csak jóval később, vagy soha(!) el sem indítják az adott címet.

    "Ha viszont tudod, hogy míg világ a világ plusz két napig 60 euró lesz a Nintendo játéka,"

    ...akkor megveszed dobozosan használtan már eleve bőven 40%-os árkülönbözettel és letolás után eladod. Ezért vallom, hogy én értem a Nintendo ár megtartó politikáját, hogy legyen végtelen +2 napig 60€, de a másik oldalról a dobozos meg teljesen szembe megy ezzel az üzletpolitikával. Persze, értem, így is dől a lé, de, hogy ez így nem a maximálisan realizálható profit, az is biztos.

    Hogy miért vannak benne egy rakás játékkal a top100-ban? Nagyon egyszerű: Qrva jó játékokat csinálnak. Nem véletlenül tolom le én is sorba a Switch exclusive címeket, miközben ezen kívül még jelen vagyok 3 platformon (ami inkább 5-6).

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.

Új hozzászólás Aktív témák