Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Burt1793

    veterán

    válasz DigitXT #21946 üzenetére

    Én csak 1 éve járok autópályán, nagyjából a heti 10 útból 4-5-ször (ez kb. 15 km autópálya, sok 100-as szakasszal (ha jó kedvemben vagyok, végig 120-szal megyek óra szerint, ha nem, akkor gyorsabban), a maradék 15 itt is város és országút), azelőtt mindig Budakeszin mentem át, mert északabbra mentem mint most.
    A váltogatás nekem egyáltalán nem zavaró (élvezem is, de ez egyénfüggő), nem kell olyan sokat. Minden másban egyetértek veled, főleg, hogy nincs sok kardános motor (főleg nem 600-as), a láncot meg 500 km-enként kenni kell, de inkább hamarabb, mert úgyis elkap valami nagyobb eső. :D A plexi se olyan magas, így a sisakot és a kabátot is tisztítani kell pár naponta (míg én tavaly az sh-val 10 ezer km-t mentem tiszta sisakkal és a robi plexije se nagyon koszolódott). Utcai cipővel nem nagyon lehet motorozni, utcai nadrágban se illik. Ami engem még zavar (vannak napok, amikor 3-4-5 helyen megállok a robival), az a nehezebb elindulás, tologatás, városban ez szopás.
    Autópályán 130-nál 4500-at forog a tdm (ahogy más 1000 ccm körüli motor is, de a 600-asok inkább 6000-et).
    Az biztos, hogy ha nem lenne az sh, a tdm-mel járnék minden nap és annyira nem szenvednék, de jobb ez így, sokkal olcsóbb is az sh-val egy km és nem csak a fogyasztás miatt. Ha nagyon tatásan mennék, kicsivel 5 liter alá lemenne a fogyasztás, túrán 4,5-et is tud fogyasztani a tádé, sőt, van akinek 4 alatt fogyaszt, de ő 2800 és 4000 között használja, én viszont nem szívesen váltom el 5-6 ezer alatt és 3 ezer alá nem engedem, ez nem egy tdi, hallatszik rajta, hogy 3500 és 6000 között szeret járni.
    A legfőbb probléma kora tavasszal és késő ősszel van (vagy a geci 2019-es májusban). Ha nem akarja az ember, hogy az összes ízülete kipurcanjon idő előtt, akkor tucano híján fel kell csatolni mindenféle szörmét a nadrágra motoron, ami sok idő. Sokat sportolok, szeretném még élvezni, nemcsak a motorozást, így marad a robogó ingázni, de mondom, ha ez az sh elmegy egyszer, elég lesz egy 125-ös is a motor mellett, ez túl nagy luxus.

    (#21947) Econ: Ja, teljesen jó, nekem kicsit le kell hajolnom a nagy plexi mögött, hogy ne legyen szélzaj (immár 203 cm vagyok), de a 120-at kényelmesen tartja, felette kezd el nagyon pörögni. Nekem sajna 140-nél valami megálljt parancsol kb. egy éve (beszaggat a hajtás), így most már csak 139-ig megyek vele. :D Korábban tudott óra szerint 150-et is.

    Egyszer ki kéne mérni a 120-as fogyasztását, csak nem szoktam olyan sokat egyben ennyit menni, az biztos, hogy nem 3,5 liter/100km, mert amíg nem autópályáztam, 3,3 literhez közelebb volt az átlagom, most meg már 3,5-re felhúzta egy év alatt az M1-es. Ráadásul heti 3 nap este 10 körül megyek haza Budakeszi felé, a kihalt városon keresztül, 80-90-nel Budapesten, utána az erdőben 70-nel, ott azért biztosan keveset fogyaszt és így ennyi az átlag...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák