Hirdetés
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz rstwingo #21749 üzenetére
Szia, teljesen jó helyre írtál!
Négy dologra gondolnék elsőre, ha melegen nehezen indul és lassan emeli a fordulatot.
1. Amikor mentél vele, nagyon lefogyott a benzinszint a karbiban (ha karbis a moci), tehát valamiért nem tudja tartani a benzinszintet a karbiban.
2. Nekem akkor volt hasonló esetem, amikor túlmelegedett a verda a városi piros lámpák és a rekkenő kánikula miatt, félre is kellett állnom, amíg lehűlt. Aztán otthon kiderült, hogy kevés a kompresszióm és gyűrűzni kellett.
3. Másik hasonló esetem akkor volt, amikor nagyon alacsony hőértékű gyertya volt berakva és melegen nagyon nehezen indult. Akkor mínusz tizenöt fokban is motorral mentem dolgozni és beraktam egy 6-os hőértékű gyertyát, mert az hidegben nagyon jót tett neki, viszont nyáron már nem, akkor vissza kellett raknom a 8-as hőértékűt.
4. Szívató nem zár rendesen. Ezt könnyű kizárni, ha önindítózás közben teljes gázt adsz és akkor jól felpörög, a szívató nem zár rendesen.Kíváncsi vagyok, hogy mi a valódi baja, majd írjál ha sikerült rájönni.