- Világrekord: már 12 GHz felett járnak a DDR5 memóriák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Projektor topic
- Threadripper X3D-vel?
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Termetes, 21:9 képarányú gaming monitort újított a Philips
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezetékes FÜLhallgatók
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#50433536
törölt tag
válasz rstwingo #21749 üzenetére
Szia, teljesen jó helyre írtál!
Négy dologra gondolnék elsőre, ha melegen nehezen indul és lassan emeli a fordulatot.
1. Amikor mentél vele, nagyon lefogyott a benzinszint a karbiban (ha karbis a moci), tehát valamiért nem tudja tartani a benzinszintet a karbiban.
2. Nekem akkor volt hasonló esetem, amikor túlmelegedett a verda a városi piros lámpák és a rekkenő kánikula miatt, félre is kellett állnom, amíg lehűlt. Aztán otthon kiderült, hogy kevés a kompresszióm és gyűrűzni kellett.
3. Másik hasonló esetem akkor volt, amikor nagyon alacsony hőértékű gyertya volt berakva és melegen nagyon nehezen indult. Akkor mínusz tizenöt fokban is motorral mentem dolgozni és beraktam egy 6-os hőértékű gyertyát, mert az hidegben nagyon jót tett neki, viszont nyáron már nem, akkor vissza kellett raknom a 8-as hőértékűt.
4. Szívató nem zár rendesen. Ezt könnyű kizárni, ha önindítózás közben teljes gázt adsz és akkor jól felpörög, a szívató nem zár rendesen.Kíváncsi vagyok, hogy mi a valódi baja, majd írjál ha sikerült rájönni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Világrekord: már 12 GHz felett járnak a DDR5 memóriák
- Formula-1
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nintendo Switch
- EAFC 25
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Háztartási gépek
- Subaru topik
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest