Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Onderon

    senior tag

    válasz 4Grider #67363 üzenetére

    Nem tudtam, de megmondom őszintén annyira nem is fontos ez számomra, hogy ezzel ennyit akarjak foglalkozni. Nem fogok naphosszat ügyfélszolgálatokra várni, meg könyörögni, hogy had hordozzam át az előfizetésem. Nekem ez kevésbé fontos szerintem, mint a Vodafone-nak.

    A Telekommal minden évben egyeztetem az adataimat, mivel feltöltőkártyás szám is tartozik a nevem alá. De még ha a nevemmel vagy édesanyám lánykori nevével lenne a gond, azt megérteném.

    Daffni2: Én a Vodafone-nal beszéltem, őket bíztam meg és tőlük kaptam egy SMS-t, miszerint az előfizető nem azonosítható egyértelműen és keressem fel a jelenlegi szolgáltatót. Nincs kedvem, ennyire nem érdekel a dolog, már az is gyötrelem volt, hogy 1 órán keresztül kellett megadnom az adataimat a Vodafone-nak, jöttek folyamatosan az emailek, hogy elkészült a fiókom, lépjek be jelszó miatt, mai napig nem működik a link, jött az email hogy megtekinthetőek a dokumentumaim, nem tekinthetőek meg, már most nem működik normálisan semmi, mi lesz később? JA és most közlik a pofámba hogy visszamondani sem tudom, hiszen erre nincsen 14 nap elállási idő :D :D Isten ments, hogy én ehhez csatlakozzam, ez egy rossz vicc.

Új hozzászólás Aktív témák