Hirdetés
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diák66
őstag
válasz MadMancs #67323 üzenetére
Az egy db B28-as bázisállomásnak köszönhetően igen. Írtam alább, hogy mejelent. Nem régi beüzemelés lehet, majd 1, max 2 hónap múlva rajta lesz a térképen. Egy pár 4G-s B20-as állomást is beüzemeltek, azok lassan második hónapja nincsenek a térképen, pedig az 5G térkép azóta egyszer frissült.
-
MadMancs
veterán
válasz Diák66 #67351 üzenetére
Igen azt olvastam hogy írtad. De Azt hittem B28 lett 4G vel, nem N28 :) Nem vagyok egy celmapper guru, próbáltam rákeresni hol lehet az a torony, de nem jöttem rá. Kórházba kísértem húgom, és ott bent futottam bele, kint már nem volt 5G, így valószínűleg az ellenkező irányban, valahol város szélén, mellett lehet.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MR ME
aktív tag
Az megszokott dolog online telefonvásárlás rendelésnél hogy a készletinformáció gyakorlatilag fél percenként változik és nem lehet rendesen leadni egy rendelést? 3x próbálkoztam, és mire a véglegesítéshez értem mindig hibát dobott, majd már nem volt kiválasztható az az opció (először azt írta h elérhető az egyik boltban, majd házhoz rendelést kértem, azt is visszadobta....) mindez 5 perc leforgása alatt, tehát esélytelen, hogy pont most közben eltűnt a készletről....
Komolyan ennyire képtelen ez a cég normális informatikai hátteret biztosítani magának? van esély egyáltalán online vásárolni náluk, vagy ne is próbálkozzak tovább? -
MadMancs
veterán
válasz baloghgabor #67357 üzenetére
Ugye ugye? Mondtam 3G néha jobban teljesít.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Kocsis Péter
csendes újonc
Segítséget szeretnék kérni, olyantól akinek van rálátása a vodafon töketlenségére!
Már feltettem régebben vodafon face oldalára, miszerint 2021.október 05-én vásároltam a meglévő előfizetéseim mellé mégegyet. Az előfizetés a szerződés szerint 48 vagy 72 órán belül működőképes, használható, viszont ez esetben a mai napig (2021.11.30) sem működik. Többször telefonáltam a voda ügyfélszolgálatnak (esetenként 30-40 perc várakozással), jelezve hogy nem működik az előfizetés. Ezekre a jelzésekre mindig az volt a válasz hogy "Nem tudjuk mi a hiba, de már javítják a kollégák!". A nagy lófaszt! Azt sem tudják mi van, vagy egyszerűen szívatják a saját előfizetőjüket. Kb 10-12 éve vagyok előfizetőjük, soha nem volt számlával késésem sem, van 3 működő előfizetésem mégis szopatnak!2021.11.30-án 7.56-kor az ügyfélszolgálatos picsa megszakította a vonalat, miután közöltem hogy beperelem és lejáratom sajtóban a vodafont.Ennyit a vodafonról. Szerintem minden szerződésem felbontom náluk és soha többé nem akarok hallani erről a tetves tolvaj cégről.Az már csak hab a tortán hogy amíg az állítólagos hibát ki nem javítják , addig az egyébként rendben működő előfizetéseimmel sem tudok semmit kezdeni, sem felmondani, sem plusz netet venni, semmit!!! Magyarul röghöz kötöttek egy kibaszott hibára hivatkozva!! -
4Grider
nagyúr
válasz Kocsis Péter #67359 üzenetére
Ha visszaolvasol, július vége óta ez van. Nem sikerült az ügyviteli rendszerük átváltása, minden x-edik előfizetőjük ezen az ágon van.
Egy ügyfélszolgálatos nem köteles tűrni az ügyfél dühkitörését, megteheti, hogy lerakja a telefont.
Felettes hatóság az NMHH, fordulj hozzájuk, megéri az eljárási díjat, igazat fognak neked adni, kártérítést is kapsz majd a Vodától.
De ne feledd, amilyen a te hangnemed, azt várhatod el a túlsó oldaltól is. -
Onderon
senior tag
Én barom állat számhordozni akartam Telekomtól Vodafone-ra, az ügyintéző 1 órán keresztül vette fel az adataimat, mindent megadtam amit és ahogyan csak lehetett, másnap jön egy "igényes" SMS hogy a számhordozást elutasították mert
"Nem egyezö adatok: Sz??let??si hely.."
Így. Nem tudom mi ennyire bonyolult a születési helyemen. Folyamatosan kapom az emaileket, elkészült a fiókom, lépjek be, nem tudok, megtekinthető dokumentumaim vannak, rányomok, üres oldal, nem mutat semmit. A kártyát 10 napig tartott mire ma kaptam meg, ez annyira szánalmas így és nevetséges, hogy elhatároztam felhívom őket és visszamondom az egészet. Első ugyintéző azt sem értette mit akarok, elköszöntem leraktam. A második nem tudott beazonosítani, miután anno 1 órán keresztül diktáltam az adataimat, mégsem sikerült, utána 2x20 percet vártam, nem kapcsolt sehova, végül 3. ügyintéző közölte, hogy NEM MONDHATOM VISSZA AZ ELŐFIZETÉST, NINCSEN 14 NAP ELÁLLÁSI IDŐ most felvetettem panaszt, közben írok egy panasz emailt és felhívom a panaszt. De felőlem mehetünk bíróságra is, nagyon szívesen előadom ott is a történetet. Én barom állat... -
MadMancs
veterán
-
addikt
-
wwhy
veterán
válasz Daffni2 #67366 üzenetére
Egyáltalán nem biztos. Augusztus 12-én indítottam ugyanilyen hordozást, Tkom --> Voda, és most ott tartunk, hogy kivizsgálják a kivizsgálások kivizsgálásának okát, vagy valami ilyesmi. Annyit sikerült kideríteniük, hogy amikor a nyáron, személyesen, fiókban jeleztem ezt a kérést, akkor az ügyintéző nem jól és hiányosan másolta be az adataimat a személyiből. Azóta ezt talán javították, kivizsgálást indítottak, hogy miért nem voltak az adataim jól bemásolva, de érdemi előrelépés nulla, semmi.
Ha cifrázni akarom, akkor a felvett (telefon, e-mail) panaszokra se reagálnak, nemhogy 30 napon belül nem, hanem egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
eddie17
addikt
Ó a szeptember 20-án kért flottából való kilépésem azóta is tart, mindenki szétteszi a kezét, hogy hát szar a rendszer, így jártam.
Senki nem tud segíteni, sem írásban, sem telefonon, sem személyesen. Majd egyszer a háttér it megjavítja a hónapok óta ismert hibaüzenet okát. -
baloghgabor
aktív tag
Habár eléggé régen volt már, hogy a Telekom átadott a Vodafone-nak, de anno is sokadik próbálkozás volt csak sikeres. A nyilvántartásban Szeged. volt születési hely, nem pedig Szeged (van különbség a két város között, igen, egy pont, ami valahogy odakerült valaha, és ha az nincs ott, visszadobta a rendszer)
bégé
-
sifarr
senior tag
válasz #76055552 #67371 üzenetére
Ha hiszed ha nem, "B" szolgáltató rögzített rosszul, és "B" fizetett a végén 15 ezüst kötbért.
Én ezt elhiszem. Annak ellenére, hogy pl. prepaid éves adategyeztetése nem nagyon működhetne automatikusan, ha nincs azonnali egyeztetés az állami adatbázisban. Főleg, ha ennek során új névre írod a kártyát.
Tehát elhiszem.De akkor Onderon szidta a Vodát, mert nem sikerült a Telekomtól számhordoznia a Vodához.
Végig olyan észrevételt kapott, hogy ez a Telekom miatt van, ott a hiba.
Te is ezt írtad:
A telekom rosszul rögzítette a születétési helyed, mert náluk lehetséges
azaz szerinted a Vodánál nem lehet hiba.
Most meg azt írod tapasztalatból, hogy a számot átvevő szolgáltató is hibázhat.
Én itt nem kevés ellentmondást érzek.Ha ehhez hozzáveszem, hogy az elmúlt hónapokban a Voda rendszere erősen "köhög". Állandó panaszok olvashatók mindenféle ügytípusban, akkor statisztikailag nagyobb a valószínűsége, hogy a Vodánál van a probléma és nem a Telekomnál.
Ahogy Onderon feltételezte. -
wwhy
veterán
válasz Daffni2 #67373 üzenetére
He Bemásolta, rögzítette, mert megkaptam az ideiglenes számot, SIM-et, és azóta se kép, se hang. Ez az a szám él és virul, tehát van egy élő szerződésem a V-nál, amit aug. 12-én kötött nekem az ügyintéző.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
sifarr
senior tag
válasz Daffni2 #67373 üzenetére
Nem megfelelő adatokkal nem tud szerződést rögzíteni!
Ebben teljesen igazad van. Elméletileg!
Ahogy elméletileg
- mindenkinek időben, ütemesen kellene kapnia a számlát,
- seperc alatt ki lehetne lépni egy flottából,
- stb., stb.
Ha az elmélet egyben gyakorlat, akkor mindenki, aki itt panaszkodik "szembemegy a forgalommal az autópályán".
Rémlik nekem az is, hogy átmenetileg meghosszabbították a prepaidek éves adategyeztetését is. Ma is él? Nem tudom, nem vagyok vodás. Mindenesetre az is arra utal, hogy minimum voltak az adategyeztetéssel kapcsolatban is problémák.
A Vodánál az itteni hsz-ek alapján én mindent is el tudok képzelni.[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz sifarr #67374 üzenetére
Ezek szerint nem ment át amit akartam sugallni: ha a voda rendszerbe nem lehet hibásan rögzíteni (ahogy Daffni írta), akkor a telekoméba miért lehet? Szóval irónia volt részemről.
A másik dolog, a nagy számok törvénye: utóbbi fél évben a voda rendszereire van a panasz, tehát nem jelenteném ki (mint ahogy daffni tette), hogy 100%-ban a telekom a hunyó a fórumtárs esetében is.
Nekem olyan pikáns sztorim van hordozással, hogy az már a hihetetlen kategória....Szóval pont e miatt nem szoktam 100%-osan állást foglalni egyik/másik szolgáltató mellett.
-
addikt
válasz sifarr #67376 üzenetére
Nem csak elméletileg!
Az adatokat a rendszer a KEKKH (Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala) rendszerébe küldi, ha nem egyezik a hatályos személyi adatokkal, nem lehetséges rögzíteni.
Tehát ha hibásan másolta a születési helyet, akkor újra és újra visszadobja, hogy ellenőrizze az adatokat.Nem lehet megerőszakolni.
A rendszerhibák más kérdés.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
Onderon
senior tag
válasz 4Grider #67363 üzenetére
Nem tudtam, de megmondom őszintén annyira nem is fontos ez számomra, hogy ezzel ennyit akarjak foglalkozni. Nem fogok naphosszat ügyfélszolgálatokra várni, meg könyörögni, hogy had hordozzam át az előfizetésem. Nekem ez kevésbé fontos szerintem, mint a Vodafone-nak.
A Telekommal minden évben egyeztetem az adataimat, mivel feltöltőkártyás szám is tartozik a nevem alá. De még ha a nevemmel vagy édesanyám lánykori nevével lenne a gond, azt megérteném.
Daffni2: Én a Vodafone-nal beszéltem, őket bíztam meg és tőlük kaptam egy SMS-t, miszerint az előfizető nem azonosítható egyértelműen és keressem fel a jelenlegi szolgáltatót. Nincs kedvem, ennyire nem érdekel a dolog, már az is gyötrelem volt, hogy 1 órán keresztül kellett megadnom az adataimat a Vodafone-nak, jöttek folyamatosan az emailek, hogy elkészült a fiókom, lépjek be jelszó miatt, mai napig nem működik a link, jött az email hogy megtekinthetőek a dokumentumaim, nem tekinthetőek meg, már most nem működik normálisan semmi, mi lesz később? JA és most közlik a pofámba hogy visszamondani sem tudom, hiszen erre nincsen 14 nap elállási idő Isten ments, hogy én ehhez csatlakozzam, ez egy rossz vicc.
-
#76055552
törölt tag
válasz Daffni2 #67381 üzenetére
1 a több sztoriból:
Szolgáltató lényegtelen.
Feleségem nevén volt 1 szám. Nevemre akartam venni, hogy elhordozzam másik szolgáltatóhoz.
Bementem adategyeztetni. Szóltam a delikvensnek, hogy majd édesanyám nevénél figyeljen, mert nem a magyar helyesírás szerinti (egy ékezet hiányzik....kb. mint Karas Monika esetén...csak más vezeték+utónév).
Megcsinálja az adategyeztetést. Ideadja a papírt...mondom neki, ez mi? Nem az okmány szerint vitte fel édesanyám nevét, javítsa...Ő most nem tudja, mert előbb ennek így kell lemennie a "rendszeren", jöjjek vissza 24 óra elteltével, és újra csinálja.
Odahívattam a boltvezetőt.
Megkérdezte a kollégáját, hogyan sikerült a mutatvány, hiszen hibát kellett volna dobjon a KEKKH.
Válasz: nem sikerült elsőre, nem sikerült másodjára (naná hogy nem, hiszen ékezetesen akarta a b*f*sz, nem úgy ahogy az igazolványon volt) ezért bepipáltam a "külföldi okmány" mezőt, és így sikerült (persze okoska: mert az nincs összekötve a magyar nyilvántartással).Ennyit a "nem lehet megerőszakolni" kijelentésed margójára.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Onderon #67382 üzenetére
7. § (1) A számhordozás kezdeményezőjét az átvevő szolgáltató az általános szerződési feltételeiben meghatározott módon, és az átadó szolgáltatóval kötött előfizetői szerződésben foglalt adatok alapján azonosítja.
...
9) Az átadó szolgáltató a számhordozási igényt akkor tagadhatja meg, ha
a) a számhordozás kezdeményezője nem azonosítható az (1) bekezdés alapján; -
Onderon
senior tag
válasz 4Grider #67384 üzenetére
Rendben, nem vagyok azonosítható, megtagadta, semmi gond, viszont én ezzel már nem szeretnék a továbbiakban foglalkozni, szeretnék elállni a számhordozástól, nem akarok a Vodefone-nál mobiltelefon előfizető lenni, de erre közölte az ügyfélszolgálat hogy nem állhatok el, a szerződést megkötöttem
4. számú melléklet:
2.3.7. Az átvevő szolgáltató az előfizető részére a számhordozás kezdeményezésétől a számhordozás sikeres megvalósulásáig ideiglenes számot biztosíthat. Sikertelen számhordozás esetén az ideiglenes számon nyújtott szolgáltatás alapját képező előfizetői szerződést az előfizető az Eht. 134. § (15) és (15b) bekezdése szerint
hátrányos jogkövetkezmények nélkül felmondhatja.Ügyfélszolgálatot 2x20 perc után sem sikerült még ma elérni. Először a panasszal próbálkoztam, most a szerződésmódosítással. Szánalmas ez a cég, na. Sajnos. Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz Daffni2 #67381 üzenetére
Nem csak elméletileg!
Jó, fogadjuk el.A rendszerhibák más kérdés.
Melyik rendszerben?
a) KEKKH-nél. Akkor minden szolgáltatónál jelentkezik a probléma. Nincs erről hír.
b) Telekom. Ott van wwhy esete. A Voda mellett ott is a Telekom a másik résztvevő. Ha a Telekom rendszere a hibás, akkor a Telekomtól a Telenor/Digi felé is jelentkeznie kell a hibának. Erről sem hallani mint rendszerhibáról.
c) wwhy esete aug. 12-én indult. A Voda átállása után, amikor elméletileg már rég mindennek rendben kellett volna működni. A kötelező, határidős (!!!) prepaid adategyeztetésre akkor adtak haladékot. Bizonnyal adategyeztetési rendszerhiba miatt. Kijavították, garantáltan? Ki tudja?Ha nem csak elméletileg kizárt (hanem gyakorlatban is), de a rendszerhiba más eset (=nem kizárt), akkor?
Ez két, egymást kizáró állítás. -
Onderon
senior tag
válasz 4Grider #67387 üzenetére
Nehéz bármivel élni, ha képtelenség elérni őket. 20-40 percenként bontom a vonalat és másik menüponttal próbálkozom. Utoljára tegnap tudtam velük beszélni, akkor a vége az volt közölte velem lesajnálóan a hölgy, hogy én ezt már nem tudom visszamondani, mert megkötöttem. Kíváncsian várom a panasz-emailemre mikor (ha egyáltalán) jön válasz.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
-
#76055552
törölt tag
válasz 4Grider #67389 üzenetére
30 nap.....
Több fórumtárs írta, hogy 30 nap alatt sem kapott választ a vodától.Másik szolgáltató: bejelentettem a panaszom írásban....vártam, vártam....31 napon felhívtam az ügyfélszolgálatot...aztán 3 naponta...végül az 55. napon hivatalos panaszt tettem a megfelelő szervnél. 2 !! nap múlva jött a hatósági tértivevényes levél, hogy felszólították a szolgáltatót válaszadásra. Harmadik napon pedig jött a szolgáltatói válasz + kötbér jóváírás.
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
válasz 4Grider #67389 üzenetére
Hónapok óta mindenki tudja? És nem történik semmi? Nem büntetik őket naponta többszáz millióra? Ennek a cégnek nem kellene léteznie így, ebben a formában. Facebookon írja valaki hogy 2 órákat vár, de nem tud többet, mert 2 óránként automatikusan bontja a rendszer. És akkor ez így, hónapok óta tök normális. Ez igen. És még van előfizetőjük. Mondjuk így persze hogy van, képtelenség őket elérni, hogy lemondhasd
[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz Onderon #67392 üzenetére
Olyan posztot is olvastam, amikor valaki 1 óra 59 percet várt, élő ügyintézőhöz került, majd mikor elkezdte volna a problémát vázolni megszakadt a vonal a 2 órás időlimit miatt. A voda pedig senkit nem hív vissza.
Csak zárójelesen: eddig 2x történt meg velem, hogy meg kellett szakítanom a vonalat a 1220-szal, de mind a 2x visszahívtak, hogy folytassuk ahol abba maradt. -
Onderon
senior tag
-
sifarr
senior tag
válasz Onderon #67385 üzenetére
2.3.7. ... Sikertelen számhordozás esetén az ideiglenes számon nyújtott szolgáltatás alapját képező előfizetői szerződést az előfizető az Eht. 134. § (15) és (15b) bekezdése szerint
hátrányos jogkövetkezmények nélkül felmondhatja.
Ez csak akkor vonatkozik az esetedre, ha a Voda hibájából hiúsul meg a számhordozás.
Szó szerinti értelmezésben vonatkozna a Telekom és/vagy a te hibádból történő esetre is, de a Voda biztos nem így értelmezi.
A Voda pedig azt állítja, hogy nála nincs hiba, nem az ő hibájából hiúsult meg a számhordozás. Ezért utasították el a jogkövetkezmények nélküli szerződésbontást.
Egyet tehetsz. Panaszt teszel az NMHH-nál.
Jegyezz fel mindent, mikor beszéltél az ügyfélszolgálattal, milyen telefonszámról. Mikor milyen tartalommal kaptál tájékoztatást, tettél panaszt. A panaszra írásban kaptál választ, tedd el.
Az NMHH-hoz egyéni panaszt nyújts be. Én írásban tenném, tértivevénnyel. 3000-be kerül, de nyersz, akkor visszakapod. Már a beadványban jelezd ezt az igényed.
A panaszban írj le mindent, az egész folyamatot. Az ügyfélszolgálattal való beszélgetéseidet is.
Nyugodtan hivatkozz a mellékletben leírtakra. Hivatkozz arra, hogy ezt csak úgy tudod értelmezni, hogy mindegy ki miatt és miért nem sikerült a számhordozás. Akkor pedig jogod lett volna szerződést bontani, mégis elutasítottak. (A szolgáltató kötelessége hajszálpontosan, az ügyfél számára félreérthetetlenül fogalmaznia!)
És fontos! Mind a két szolgáltatót panaszold be!! A Vodát is és a Telekomot is. Te nem tudhatod, hogy ki hibázott, kinél jelentkezett rendszerhiba. Viszont az NMHH majd ki fogja vizsgálni. Ott a két szolgáltató nem mutogathat egymásra. Ott mindkettőnek bizonyítania kell a vétlenségét, vagy vesztett. Az NMHH valamelyiket vagy mindkettőt el fogja marasztalni.
Kérd a panaszban, hogy mit szeretnél. Kötbért, esetleg a felelslegesen elszenvedett maceráért, elvesztegetett időért valami jóvátételt is.
Írd le, hogy mit szeretnél a továbbiakra nézve.
Maradsz a Vodánál, de kötelezzék a szolgáltatókat a számhordozás teljesülésére.
Vagy szerződésbontás akarsz a Vodával, akkor ha a Vodát marasztalják el, ingyen el kell engedjen, ha a Telekomot, akkor pedig a Telekomnak kell állni a Vodának fizetendő kötbéredet.
Nekem február óta van hasonló ügyem az NMHH-nál a Voda ellen. Megtagadták a jogkövetkezmények nélküli szerződésbontási jogomat. Elsőfokon simán nyertem. De a Voda köti az ebet a karóhoz, fellebbezett. Már Mónika nem tud, az új főnöknek vagy az ideiglenes főnöknek kell döntenie.
Gyors döntésben te se reménykedhetsz. -
baloghgabor
aktív tag
-
#76055552
törölt tag
válasz baloghgabor #67398 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)