Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Onderon

    senior tag

    Sziasztok!

    Fateromnak van egy régi iPhone 5-ös telefonja, arra gondoltam, hogy elkérem tőle, dokkólóba teszem és jó lesz zenét hallgatni Spotifyon, vagy valamire, de egyelőre nem tudom használni, mert Vodafone függő. A telefon már évek óta nem volt használva, nem emlékszik senki kinek a nevére lett véve, a szerződés már rég nincsen meg, a dobozában benne volt a Jótállási jegye a szerződés számával, de az ügyfélszolgálat azt mondta nem tud az alapján segíteni. 2013-ban lett véve a telefon, édesanyám/húgom azóta külföldön él, én Telekomos lettem. Sanszosan ki kell majd fizetnem a 10.000 Ft-ot a függetlenítésért, jól gondolom?

  • Onderon

    senior tag

    válasz mukibuci #49751 üzenetére

    valamint (#49753) szabogabor10

    hűha, azért ennyire nem fogalmaztam bonyolultan szerintem. A lényeg, hogy függetleníteni szeretném a telefont, nem az, hogy mire akarom használni, de egyedül a nyomoronc Vodafone kér érte 10.000 Ft-ot (többi szolgáltatónál ingyenes) annyit meg nem ér az egész.

    [ Szerkesztve ]

  • Onderon

    senior tag

    válasz Bozek #49819 üzenetére

    Hogyan tudom? Aktiválódni szeretne és simkártyát kér. Resetelve kaptam meg. A telefonos ugyfelszolgalat azt mondta nem fognak tudni segiteni, mert csak a garanciajegyet talaltam meg. Es bar azon van szerzodes szam, azt mondta szinten hogy az nem eleg. Mindegy majd bemegyek, hatha.

    [ Szerkesztve ]

  • Onderon

    senior tag

    válasz Bozek #49826 üzenetére

    nem működik, de azért kösz!

    (#49827) mukibuci: az lesz, csak gondoltam hátha megy enélkül is. (nem tudod, működik inaktivált simmel is?)

    [ Szerkesztve ]

  • Onderon

    senior tag

    Sziasztok,

    most hogy Vodafone lett a UPC, van esetleg info róla, hogy a Horizon Go is bekerül a korlátlan mobilnetes alkalmazások közé?

  • Onderon

    senior tag

    Volt UPC mostmár Vodafon Otthoni előfizetőként gondoltam ránézek milyen csomag-lehetőségek vannak, milyen kedvezményeket tudnék összelapátolni, hátha megérné váltanom a T. mobil előfizetésemet Vodafone-ra. Rátaláltam a flotta előfizetésekre is, flottakódot felhasználva már ott tartottam, hogy csak a megrendelés gombra kellene rákattintanom, de gondoltam azért felhívom a 1401-et, nehogy később derüljön ki, hogy ez nem ennyire egyszerű. Meglepően hamar kapcsolt a rendszer egy hölgyet, akinek sajnos már a beszédstílusából egyértelmű volt, hogy itt bajok lesznek. Az, hogy folyamatosan "aha"-val meg "mhm"-mel reagál a mondandómra már eleve megheletősen visszataszító volt, folyamatosan félbeszakított és kioktató hangnemben kérdezett vissza, "dee eezt Ön hool olvaastaaa, ezt az információót?". Válaszoltam, hogy az interneten egészen könnyedén megtalálhatóak ezek a flotta szórólapok flottakódokkal és hogy pont emiatt telefonáltam, hogy érdeklődjek, ez valóban ennyire egyszerű e. Itt tájékoztatott a hölgy hogy "dehát ehhez kell egy flottaa igazoláás". Elmondtam erre, hogy a megrendeléskor a flottakóddal belépve a rendszer nem kért tőlem semmilyen igazolást, éppen ezért telefonáltam hogy ez így akkor rendben lenne e. Erre a hölgy közölte, hogy "dehát ezt nem a mi honlapunkon töltötte ki akkooor", itt kértem, hogy fejezzük be beszélgetést, mert ennek semmi értelme, ha neki fogalma sincsen, akkor felesleges folytatni a társalgást, elköszöntem és letettem a telefont.

    Sosem voltam flottás, nem tudom egészen pontosan hogyan működik. Elfogadom, hogy a tudatlanságomból és figyelmetlenségemből adódóan én hibáztam volna, ha leadom a flotta előfizetés megrendelését, mert valóban kell hozzá igazolás. Ezt azonban a rendszer nem kérte tőlem sehol és nem is figyelmeztetett rá.

    Ellenben ez a telefonbeszélgetés meggyőzött arról, hogy eszem ágában sincsen ilyen nevetséges szintű társasághoz csatlakozni, jó nekem a T. Sőt ezekután ha tehetném az otthoni csomagot is átvinném hozzájuk, de sajnos az utcánkban nincsen kiépítve az optikai hálózat (belváros közepe) így kizárólag az ex-UPC/Vodafone van, mint lehetőség. Remélhetőleg ez mihamarabb megváltozik.

  • Onderon

    senior tag

    Én barom állat számhordozni akartam Telekomtól Vodafone-ra, az ügyintéző 1 órán keresztül vette fel az adataimat, mindent megadtam amit és ahogyan csak lehetett, másnap jön egy "igényes" SMS hogy a számhordozást elutasították mert

    "Nem egyezö adatok: Sz??let??si hely.."

    Így. Nem tudom mi ennyire bonyolult a születési helyemen. Folyamatosan kapom az emaileket, elkészült a fiókom, lépjek be, nem tudok, megtekinthető dokumentumaim vannak, rányomok, üres oldal, nem mutat semmit. A kártyát 10 napig tartott mire ma kaptam meg, ez annyira szánalmas így és nevetséges, hogy elhatároztam felhívom őket és visszamondom az egészet. Első ugyintéző azt sem értette mit akarok, elköszöntem leraktam. A második nem tudott beazonosítani, miután anno 1 órán keresztül diktáltam az adataimat, mégsem sikerült, utána 2x20 percet vártam, nem kapcsolt sehova, végül 3. ügyintéző közölte, hogy NEM MONDHATOM VISSZA AZ ELŐFIZETÉST, NINCSEN 14 NAP ELÁLLÁSI IDŐ :C :C most felvetettem panaszt, közben írok egy panasz emailt és felhívom a panaszt. De felőlem mehetünk bíróságra is, nagyon szívesen előadom ott is a történetet. Én barom állat...

  • Onderon

    senior tag

    válasz 4Grider #67363 üzenetére

    Nem tudtam, de megmondom őszintén annyira nem is fontos ez számomra, hogy ezzel ennyit akarjak foglalkozni. Nem fogok naphosszat ügyfélszolgálatokra várni, meg könyörögni, hogy had hordozzam át az előfizetésem. Nekem ez kevésbé fontos szerintem, mint a Vodafone-nak.

    A Telekommal minden évben egyeztetem az adataimat, mivel feltöltőkártyás szám is tartozik a nevem alá. De még ha a nevemmel vagy édesanyám lánykori nevével lenne a gond, azt megérteném.

    Daffni2: Én a Vodafone-nal beszéltem, őket bíztam meg és tőlük kaptam egy SMS-t, miszerint az előfizető nem azonosítható egyértelműen és keressem fel a jelenlegi szolgáltatót. Nincs kedvem, ennyire nem érdekel a dolog, már az is gyötrelem volt, hogy 1 órán keresztül kellett megadnom az adataimat a Vodafone-nak, jöttek folyamatosan az emailek, hogy elkészült a fiókom, lépjek be jelszó miatt, mai napig nem működik a link, jött az email hogy megtekinthetőek a dokumentumaim, nem tekinthetőek meg, már most nem működik normálisan semmi, mi lesz később? JA és most közlik a pofámba hogy visszamondani sem tudom, hiszen erre nincsen 14 nap elállási idő :D :D Isten ments, hogy én ehhez csatlakozzam, ez egy rossz vicc.

  • Onderon

    senior tag

    válasz 4Grider #67384 üzenetére

    Rendben, nem vagyok azonosítható, megtagadta, semmi gond, viszont én ezzel már nem szeretnék a továbbiakban foglalkozni, szeretnék elállni a számhordozástól, nem akarok a Vodefone-nál mobiltelefon előfizető lenni, de erre közölte az ügyfélszolgálat hogy nem állhatok el, a szerződést megkötöttem :D

    4. számú melléklet:

    2.3.7. Az átvevő szolgáltató az előfizető részére a számhordozás kezdeményezésétől a számhordozás sikeres megvalósulásáig ideiglenes számot biztosíthat. Sikertelen számhordozás esetén az ideiglenes számon nyújtott szolgáltatás alapját képező előfizetői szerződést az előfizető az Eht. 134. § (15) és (15b) bekezdése szerint
    hátrányos jogkövetkezmények nélkül felmondhatja.

    Ügyfélszolgálatot 2x20 perc után sem sikerült még ma elérni. Először a panasszal próbálkoztam, most a szerződésmódosítással. Szánalmas ez a cég, na. Sajnos. Ez van.

    [ Szerkesztve ]

  • Onderon

    senior tag

    válasz 4Grider #67387 üzenetére

    Nehéz bármivel élni, ha képtelenség elérni őket. 20-40 percenként bontom a vonalat és másik menüponttal próbálkozom. Utoljára tegnap tudtam velük beszélni, akkor a vége az volt közölte velem lesajnálóan a hölgy, hogy én ezt már nem tudom visszamondani, mert megkötöttem. Kíváncsian várom a panasz-emailemre mikor (ha egyáltalán) jön válasz.

    [ Szerkesztve ]

  • Onderon

    senior tag

    válasz 4Grider #67389 üzenetére

    Hónapok óta mindenki tudja? És nem történik semmi? Nem büntetik őket naponta többszáz millióra? Ennek a cégnek nem kellene léteznie így, ebben a formában. Facebookon írja valaki hogy 2 órákat vár, de nem tud többet, mert 2 óránként automatikusan bontja a rendszer. És akkor ez így, hónapok óta tök normális. Ez igen. És még van előfizetőjük. Mondjuk így persze hogy van, képtelenség őket elérni, hogy lemondhasd :C

    [ Szerkesztve ]

  • Onderon

    senior tag

    válasz 4Grider #67395 üzenetére

    Megírom akkor én is.

    Facebookon úgy látom törlik a kommenteket. Írtam nekik messengeren, az volt a válasz, hogy válaszoltak a hozzászólásom alatt (vicc), de nem látszik a hozzászólásom. Meg másoké sem. 116 hozzászólást ír a post alatt, 5 látszik.

    [ Szerkesztve ]

  • Onderon

    senior tag

    válasz baloghgabor #67398 üzenetére

    Köszönöm. Elképesztőnek tartom, hogy egy szaros számhordozás miatt ilyen hercehurca kell legyen. Feljegyezni nem lesz gond mikor beszélek velük, akárhányszor belépnek az adatlapomra kapok egy emailt :D

  • Onderon

    senior tag

    válasz vakt #67434 üzenetére

    Ahogy elnézem, a Vodafone eléggé sok mindennel visszaél. Kőkeményen bully-ing cégnek tűnik nekem. Eddig soha nem volt közöm hozzájuk, azóta van, hogy megvették a UPC-t és emiatt hozzájuk kerültem. Mobilom sosem volt náluk, de azok alapján ami történik velem és amit itt olvasok másoktól, soha nem is lesz.

    23:41 és továbbra is képtelenség felhívni őket.

    [ Szerkesztve ]

  • Onderon

    senior tag

    válasz gabor9991 #67436 üzenetére

    Sikerült végül még tegnap este egy első frontvonal-beli harcost elkapnom. Félig mázlim volt, teljesen értelmes, összeszedett, szabályokkal képben lévő embert fogtam ki. Belépett, megnézte, mondta, hogy egyértelműen beletartozom a 14 napos elállás szabálya alá, idézte a rendeletet is, 2/2015 III.30. NMHH ún. "távollévők között megkötött szerződések" alapján. Annyi hátulütője van, hogy kifogják velem fizettetni a belépési díjat (10ezer) meg időarányosan a havidíjat. Nyilván, mi másra számíthattam volna. Viszont sajnos ő telefonon keresztül nem tudja megszűntetni, be kell fáradjak személyesen az ügyfélszolgálatra. Nem igazán értettem miért nem lehet telefonon, amit személyesen igen, de oké, legyen, ne ezen múljon.
    Ma bementem Westendbe, sorra kerülök, majd közli velem a hölgy, hogy ő ezt nem tudja megszűntetni, telefonon kell. :D :O :D :D :P :O :O Már nem emlékszem szóról szóra mit mondtam neki, minden erőmet felemésztette, hogy türtőztessem magam, de a lényege az volt, hogy 5 napja próbálom felmondani 14 napon belül az előfizetésemet, 3 ügyintéző eddig 3 félét mondott és meglehetősen kezdem unni ezt. Naponta 40-120 perceket várok, néha többször is, hogy valaki felvegye a telefont, tegnap ide küldtek, itt vagyok, nem tudom ennél mit tudnék többet tenni ÉN, hogy végre megszabadulhassak tőlük és soha többet ne legyen közünk egymáshoz. Odaszól kollégájának, legyen Géza, "Géza, tudunk mi 14 napon belül megszűntetni, vagy hívnom kell a (nem emlékszem hogy hívta őket)?" Géza mondja fogalma sincs, sosem csinált ilyet, nézze meg a HMS(?)-ben. Hölgy elkezdi hívni az ügyfélszolgálatot, ugyanazt a zenét hallgatja mint mi. Kérdezem hogy ez ugyanaz a vonal, amit mi halandó emberek hívunk? Igen az. Mennyi idő átlagosan, hogy felvegyék? 1 óra. Megjegyeztem, hogy ez egészen elképesztő. Ott ücsörögtem, hallgatom a jól megszokott zenét és a szöveget "hívása fontos számunkra" közben hölgy kattintgat. Közli, hogy ha megszüntetem blah blah, ki kell fizetnem blah blah, mondtam igen, tudom, köszönöm, de ez sokkal kevésbé fontos információ annál, hogy hogyan jutunk el a felmondásig. Kattintgat tovább. Kérdezem mi lenne ha én is hívnám őket és hátha én nyerek. Azt mondta felesleges, én csak egy első körös emberhez kerülök aki ahhoz kapcsolna, akit ő hívott, mert ő belső vonalat hívott, egyből oda ahol az érdemi dolgokat tudják tenni. Hát jó. Kb. 15 perc után elkérte "Géza" telefonját hogy felhívja a helpline-t. Ott megkérdezte hogyan tud 14 napon belül felmondást indítani és nagyon sokszor elmondta, hogy ő még ilyet soha nem csinált és közben mélyeket sóhajtott. Én nem tudom ki volt a vonal túlsó végén, de talán a Vodafone magyar Istene lehetett, nagyjából 5 perc alatt elirányította a hölgyet minden menüpontba, dokumentum tárba ide-oda amoda. A végeredmény egy mai dátummal kiállított dokumentum:

    [kép] Igénybejelentés előfizetői szerződés felmondására

    Itt járok most, remélhetőleg a célegyenesben, de attól tartok nem lesz ennek még most sem olyan egyszerűen vége. Megérkező havidíjra számítok, amit nem tudom befizessek e és majd utólag próbáljam visszakérni, vagy ne fizessek semmit, megkockáztatva, hogy eszkalálódik. Rám küldött behajtókat vízionizálok. Combozást, izmozást. Elhagyják Az Igénybejelentést (lefotóztam és másolatot is kértem). Nem tudom. Ez az egész még magyar viszonylatban is totálisan szürreális. Egyszerűen nem értem, hogy egy csilliárdos forgalmat bonyolító világcég hogy tarthat ezen a minősíthetetlen színvonalon.

    Két dolog számomra a tanulság:
    1. soha nem szabad feladni
    2. soha az életbe ne legyek Vodafone mobil előfizető.

  • Onderon

    senior tag

    válasz the.odzsy #67454 üzenetére

    Szevasz! Ez egészen elképesztő. Láttam én már sok mindent, de itt csak egyik ámulatból esem a másikba.

  • Onderon

    senior tag

    válasz Onderon #67470 üzenetére

    Na, nyilván megjött az első számla :C vége lesz ennek valaha?

  • Onderon

    senior tag

    válasz Onderon #67449 üzenetére

    Megjött a Vodafone 3 oldalas válasza. Javarészt copy-paste válasznak tűnik, a lényege talán ez:

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy vállalatunknál üzleti és informatikai rendszerek átállására került sor 2021. július 24-28 között, azonban minden hasonló projekt a leggondosabb előkészítés mellett is nehézségeket, előre nem tervezhető problémákat hordoz magában, melyek megoldása elhúzódhat. Kollégáink az elmúlt időszakban megfeszített erőkkel dolgoztak az átállás során tapasztalt fennakadások elhárításán.

    Szeretnénk tájékoztatni, hogy a bejelentésében említett fennakadást technikai rendellenesség okozza, melynek a felelős munkatársaink által történő javítása jelen levelünk keltekor folyamatban van, a javítás megtörténtéig szíves türelmét kérjük!
    Tekintettel a fentiekre, a sikeres megoldás után érintett telefonbeszélgetés visszahallgatása nélkül lehetőséget biztosítunk arra, hogy a +3670*******-as hívószámú előfizetést díjmentesen felbontsa, azonban azt a szükséges javítások megtörténte után tudjuk elvégezni. A megszüntetést követően a szerződéskötés óta kiszámlázott díjakat teljes egészében jóváírjuk, melyhez kérjük, jelezzen vissza, hogy a díjakat jóváírhassuk!
    Amennyiben szeretné kérni az említett előfizetés felbontását, kérjük a javítás megtörténte után szíveskedjen azt jelezni a 1270-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy képviseleteink egyikén! Elnézését kérjük, amennyiben kellemetlenséget okoztunk!
    A 200*******-as számlafizető azonosítóra vonatkozóan kiszámlázott díjak jóváírását https://www.vodafone.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat oldalunkon keresztül, vagy a Vodafone hálózatából belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámunkon, vagy más hálózatból a normál díjas +3612881270-es hívószámunkon elérhető ügyfélszolgálatunkon kérheti a fenti hivatkozási szám megadásával. Telefonos ügyfélszolgálatunkon dolgozó munkatársaink hétfőtől vasárnapig a nap 24 órájában készséggel fogadják ügyfeleink hívását.
    .
    .
    .
    Sajnálattal értesültünk arról, hogy alkalmazásunkban nem megfelelő működést tapasztal. Megkeresése okán teszteltük, az alkalmazásunkban tapasztalataink szerint megfelelően működik.
    Amennyiben továbbiakban is fennakadást tapasztal alkalmazásunkban, kérjük, jelezzen vissza, mely során küldje el képernyőképpel ellátva a MyVodafone oldalon tapasztaltakat és adja meg a pontos jelenséget, a hívószámát, a hozzá tartozó biztonsági kódját és szíveskedjen megküldeni a www.vodafone.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat oldalunkon keresztül.
    A felmerült kellemetlenség enyhítésére, egyszeri bruttó 15.000 forint kompenzációt rögzítettünk a 200*******-as számú számlafizető azonosító egyenlegére, mely fedezi az eddig kiszámlázott díjakat. A jóváírást a 2022. január 6-án lezárt számlában az „Egyenlegmódosító tételek” sorban tüntetünk fel.
    Engedje meg, hogy ezúton biztosítsuk Önt arról, hogy cégünk számára ügyfeleink véleménye a legfontosabb, ezért folyamatosan dolgozunk azon, hogy ügyfeleink maradéktalanul elégedettek legyenek mind ügyfélszolgálatunk működésével, mind szolgáltatásaink színvonalával!
    Szíves megértését köszönjük! Tisztelettel:
    Vodafone Ügyfélszolgálat Budapest, 2021. december 29.

    Erre mostmár tényleg nehéz bármit is mondani.
    Jóváírják a díjakat, később, majd valamikor. Hogy mikor, azt nem tudja senki, én hogyan fogom megtudni, azt nem tudom. DE! Addig kapok 15.000 forint jóváírást, ami fedezi az eddigi havidíjakat :C Amit ki sem kellett volna számlázniuk ugyebár. Vagyis nem kapok semmit, a szerződés nincsen felbontva, valami majd lesz valamikor. Legalább írásban hivatalosan bevallják, hogy a rendszerük egy trágya július óta. Szép munka. NMHH boldog lesz. Normális országban egy normális világban ezért úgy megbüntetnék őket, hogy azonnal lehúzhatnák a rolót.

    [ Szerkesztve ]

  • Onderon

    senior tag

    válasz Lauda #67837 üzenetére

    Nem tudom :D Főleg, hogy én aláírtam, beadtam, leadtam, fizikálisan egy 14 napon belüli szerződéstől való elállást. Miért kellene nekem ezzel a továbbiakban egyáltalán foglalkoznom?

    [ Szerkesztve ]

  • Onderon

    senior tag

    válasz RoyalAirForc #67839 üzenetére

    Igen. Főleg annak fényében, hogy nem is az alkalmazásukkal van bajom, hanem egyszerűen nem tudok regisztrálni a MyVodafone-ba. :C

Új hozzászólás Aktív témák