- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- eGPU tapasztalatok
- Apple notebookok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- SSD kibeszélő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bozek
nagyúr
válasz Onderon #49818 üzenetére
1. Menj be a Vodafone-ba és kérdezd meg ott is, hátha tudnak segíteni. Fura lenne, ha nem tudnák, hogy kinek a nevén van, hiszen valahogy csak meg kell állapítaniuk, hogy az eredeti tulaj kérte-e a függetlenítést.
2. Ahhoz, hogy be tudd kapcsolni a telefont, nem kell benne kártyának lenni. Innentől fogva meg tudod használni a Spotify-t, igaz, csak WiFi-vel. De az gondolom van, ha dokkolóba akarod tenni.(#49816) gabor9991: Azért a két eset egészen más. Ha nem tudja javítani, akkor azt 3 hónap múlva se tudja, szóval mindegy, hogy van törvényileg rá 30 napja vagy nincs.
-
trec12
addikt
válasz Onderon #57356 üzenetére
Nem vagy jogosult a flottára de ez neked is feltünt gondolom (ergo azt is mondhatnám ügyeskedni akartál ). Természetesen helytelen ha véleményes az ügyintéző ténykedése de egyetlen ügyintézőből meg ne vonj le messze menő következtetést. Esetleg ne csodálkozz ha egy másik szolgáltatónál is találkozol egyszer hasonlóval lehet éppen a T-nél. Én 18 éve nem hagytam el a vodát. Nekem is mondtak csodákat ám a 1270-en de összességében semmi bajom velük. Nyilván van ellenpélda is.
[ Szerkesztve ]
-
Beniii06
őstag
válasz Onderon #57356 üzenetére
Miért nem a mobilflották topikba néztél be előbb? Ott van az összefoglalóban a táblázat, melyek azok a flották, amik "publikusak", van ahol megkapod az engedélyt simán, van ahol belépődíj is van, de egyébként mindenki számára elérhető.
"Got any other secret weapons?"
-
DevKiller
senior tag
válasz Onderon #57356 üzenetére
Ha a megrendelésnél a weboldal nem tájékoztat erről, akkor valószínűleg nem kell.
Nekem az a sztori van hozzá, hogy anyuméknak a munkahelyüknek van flotta csomagja.
Abba van a család, és amikor anyumnak lejárt a hűség felhívták telefonon, hogy nem szeretne-e hosszabítani ezzel a csomaggal. Anyám mondta, hogy perszeeeeeeeee(már nem dolgozott ott akkor, de kedvező szóval örült neki, hogy nem teszik ki)
Megállapodtak és 10 perc múlva megint volt hűség. Akkor ez fontos volt, mert még átrakhattak más hasonló havidíjúba.HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
addikt
-
4Grider
nagyúr
válasz Onderon #67382 üzenetére
7. § (1) A számhordozás kezdeményezőjét az átvevő szolgáltató az általános szerződési feltételeiben meghatározott módon, és az átadó szolgáltatóval kötött előfizetői szerződésben foglalt adatok alapján azonosítja.
...
9) Az átadó szolgáltató a számhordozási igényt akkor tagadhatja meg, ha
a) a számhordozás kezdeményezője nem azonosítható az (1) bekezdés alapján; -
4Grider
nagyúr
-
#76055552
törölt tag
válasz Onderon #67392 üzenetére
Olyan posztot is olvastam, amikor valaki 1 óra 59 percet várt, élő ügyintézőhöz került, majd mikor elkezdte volna a problémát vázolni megszakadt a vonal a 2 órás időlimit miatt. A voda pedig senkit nem hív vissza.
Csak zárójelesen: eddig 2x történt meg velem, hogy meg kellett szakítanom a vonalat a 1220-szal, de mind a 2x visszahívtak, hogy folytassuk ahol abba maradt. -
sifarr
senior tag
válasz Onderon #67385 üzenetére
2.3.7. ... Sikertelen számhordozás esetén az ideiglenes számon nyújtott szolgáltatás alapját képező előfizetői szerződést az előfizető az Eht. 134. § (15) és (15b) bekezdése szerint
hátrányos jogkövetkezmények nélkül felmondhatja.
Ez csak akkor vonatkozik az esetedre, ha a Voda hibájából hiúsul meg a számhordozás.
Szó szerinti értelmezésben vonatkozna a Telekom és/vagy a te hibádból történő esetre is, de a Voda biztos nem így értelmezi.
A Voda pedig azt állítja, hogy nála nincs hiba, nem az ő hibájából hiúsult meg a számhordozás. Ezért utasították el a jogkövetkezmények nélküli szerződésbontást.
Egyet tehetsz. Panaszt teszel az NMHH-nál.
Jegyezz fel mindent, mikor beszéltél az ügyfélszolgálattal, milyen telefonszámról. Mikor milyen tartalommal kaptál tájékoztatást, tettél panaszt. A panaszra írásban kaptál választ, tedd el.
Az NMHH-hoz egyéni panaszt nyújts be. Én írásban tenném, tértivevénnyel. 3000-be kerül, de nyersz, akkor visszakapod. Már a beadványban jelezd ezt az igényed.
A panaszban írj le mindent, az egész folyamatot. Az ügyfélszolgálattal való beszélgetéseidet is.
Nyugodtan hivatkozz a mellékletben leírtakra. Hivatkozz arra, hogy ezt csak úgy tudod értelmezni, hogy mindegy ki miatt és miért nem sikerült a számhordozás. Akkor pedig jogod lett volna szerződést bontani, mégis elutasítottak. (A szolgáltató kötelessége hajszálpontosan, az ügyfél számára félreérthetetlenül fogalmaznia!)
És fontos! Mind a két szolgáltatót panaszold be!! A Vodát is és a Telekomot is. Te nem tudhatod, hogy ki hibázott, kinél jelentkezett rendszerhiba. Viszont az NMHH majd ki fogja vizsgálni. Ott a két szolgáltató nem mutogathat egymásra. Ott mindkettőnek bizonyítania kell a vétlenségét, vagy vesztett. Az NMHH valamelyiket vagy mindkettőt el fogja marasztalni.
Kérd a panaszban, hogy mit szeretnél. Kötbért, esetleg a felelslegesen elszenvedett maceráért, elvesztegetett időért valami jóvátételt is.
Írd le, hogy mit szeretnél a továbbiakra nézve.
Maradsz a Vodánál, de kötelezzék a szolgáltatókat a számhordozás teljesülésére.
Vagy szerződésbontás akarsz a Vodával, akkor ha a Vodát marasztalják el, ingyen el kell engedjen, ha a Telekomot, akkor pedig a Telekomnak kell állni a Vodának fizetendő kötbéredet.
Nekem február óta van hasonló ügyem az NMHH-nál a Voda ellen. Megtagadták a jogkövetkezmények nélküli szerződésbontási jogomat. Elsőfokon simán nyertem. De a Voda köti az ebet a karóhoz, fellebbezett. Már Mónika nem tud, az új főnöknek vagy az ideiglenes főnöknek kell döntenie.
Gyors döntésben te se reménykedhetsz. -
gabor9991
őstag
válasz Onderon #67435 üzenetére
Reggel 8 után egy kicsit több mint egy óra alatt sikerült tarifát váltani, ebből olyan 50 perc volt a zene, fél óra után vette fel az első ember aki a hozzá kapcsoló menü műveletét nem tudta elvégezni ezért egy másik kollégát kapcsolt aki újabb kb 20 perc zene után felvette és elintézte amit akartam.
Lehet hogy éjszaka még annyi ügyintéző sincs mint nappal hiszen eleve kevesen vannak még nappal is.Aki nappal dolgozik az most valószínűleg alszik -
sifarr
senior tag
válasz Onderon #67449 üzenetére
... mondta, hogy egyértelműen beletartozom a 14 napos elállás szabálya alá, idézte a rendeletet is, 2/2015 III.30. NMHH
Csak az a probléma, hogy ez az NMHH rendelet 2017.01.12-től nem hatályos.
Helyette a 22/2020. (XII. 21.) NMHH rendelet van, ez pedig a távollévők szerződéskötésénél [5. § (1) a)-b)] a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletre utal, mint ami ezt a kérdést szabályozza.Annyi hátulütője van, hogy ki fogják velem fizettetni a belépési díjat (10ezer) meg időarányosan a havidíjat.
Az időarányos előfizetői díj jogos, a 10e viszont necces. Nem igazán megalapozott, hogy kérik. De nem tudom, hogy megéri-e tovább idegesítened magad egy panaszsorozattal 10e forintért. -
the.odzsy
aktív tag
válasz Onderon #67449 üzenetére
Onderon Szeva!
Ugyanígy jártam én is, viszont úgy jártam mint prsq fórumtárs ( rossz telefonszám megrendelésnél, és nem a kért címre küldése a csomagjuknak). Viszont nekem a személyes üfsz által felhívott személy azt mondatta, hogy az ügymenet már el van indítva, és az ügyfeles kolléga nem tud csinálni semmit. Ez volt november elején. Azóta számlázzák a meg nem kapott telefon részletét is. Ment panasz, aminek üi ideje (30 nap) a napokban jár le. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle. A hököm tele van velük.MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
Onderon
senior tag
válasz Onderon #67449 üzenetére
Megjött a Vodafone 3 oldalas válasza. Javarészt copy-paste válasznak tűnik, a lényege talán ez:
Szeretnénk tájékoztatni, hogy vállalatunknál üzleti és informatikai rendszerek átállására került sor 2021. július 24-28 között, azonban minden hasonló projekt a leggondosabb előkészítés mellett is nehézségeket, előre nem tervezhető problémákat hordoz magában, melyek megoldása elhúzódhat. Kollégáink az elmúlt időszakban megfeszített erőkkel dolgoztak az átállás során tapasztalt fennakadások elhárításán.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a bejelentésében említett fennakadást technikai rendellenesség okozza, melynek a felelős munkatársaink által történő javítása jelen levelünk keltekor folyamatban van, a javítás megtörténtéig szíves türelmét kérjük!
Tekintettel a fentiekre, a sikeres megoldás után érintett telefonbeszélgetés visszahallgatása nélkül lehetőséget biztosítunk arra, hogy a +3670*******-as hívószámú előfizetést díjmentesen felbontsa, azonban azt a szükséges javítások megtörténte után tudjuk elvégezni. A megszüntetést követően a szerződéskötés óta kiszámlázott díjakat teljes egészében jóváírjuk, melyhez kérjük, jelezzen vissza, hogy a díjakat jóváírhassuk!
Amennyiben szeretné kérni az említett előfizetés felbontását, kérjük a javítás megtörténte után szíveskedjen azt jelezni a 1270-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy képviseleteink egyikén! Elnézését kérjük, amennyiben kellemetlenséget okoztunk!
A 200*******-as számlafizető azonosítóra vonatkozóan kiszámlázott díjak jóváírását https://www.vodafone.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat oldalunkon keresztül, vagy a Vodafone hálózatából belföldről díjmentesen hívható 1270-es telefonszámunkon, vagy más hálózatból a normál díjas +3612881270-es hívószámunkon elérhető ügyfélszolgálatunkon kérheti a fenti hivatkozási szám megadásával. Telefonos ügyfélszolgálatunkon dolgozó munkatársaink hétfőtől vasárnapig a nap 24 órájában készséggel fogadják ügyfeleink hívását.
.
.
.
Sajnálattal értesültünk arról, hogy alkalmazásunkban nem megfelelő működést tapasztal. Megkeresése okán teszteltük, az alkalmazásunkban tapasztalataink szerint megfelelően működik.
Amennyiben továbbiakban is fennakadást tapasztal alkalmazásunkban, kérjük, jelezzen vissza, mely során küldje el képernyőképpel ellátva a MyVodafone oldalon tapasztaltakat és adja meg a pontos jelenséget, a hívószámát, a hozzá tartozó biztonsági kódját és szíveskedjen megküldeni a www.vodafone.hu/ugyfelszolgalat/kapcsolat oldalunkon keresztül.
A felmerült kellemetlenség enyhítésére, egyszeri bruttó 15.000 forint kompenzációt rögzítettünk a 200*******-as számú számlafizető azonosító egyenlegére, mely fedezi az eddig kiszámlázott díjakat. A jóváírást a 2022. január 6-án lezárt számlában az „Egyenlegmódosító tételek” sorban tüntetünk fel.
Engedje meg, hogy ezúton biztosítsuk Önt arról, hogy cégünk számára ügyfeleink véleménye a legfontosabb, ezért folyamatosan dolgozunk azon, hogy ügyfeleink maradéktalanul elégedettek legyenek mind ügyfélszolgálatunk működésével, mind szolgáltatásaink színvonalával!
Szíves megértését köszönjük! Tisztelettel:
Vodafone Ügyfélszolgálat Budapest, 2021. december 29.Erre mostmár tényleg nehéz bármit is mondani.
Jóváírják a díjakat, később, majd valamikor. Hogy mikor, azt nem tudja senki, én hogyan fogom megtudni, azt nem tudom. DE! Addig kapok 15.000 forint jóváírást, ami fedezi az eddigi havidíjakat Amit ki sem kellett volna számlázniuk ugyebár. Vagyis nem kapok semmit, a szerződés nincsen felbontva, valami majd lesz valamikor. Legalább írásban hivatalosan bevallják, hogy a rendszerük egy trágya július óta. Szép munka. NMHH boldog lesz. Normális országban egy normális világban ezért úgy megbüntetnék őket, hogy azonnal lehúzhatnák a rolót.[ Szerkesztve ]
-
RoyalAirForc
tag
válasz Onderon #67836 üzenetére
"Sajnálattal értesültünk arról, hogy alkalmazásunkban nem megfelelő működést tapasztal. Megkeresése okán teszteltük, az alkalmazásunkban tapasztalataink szerint megfelelően működik."
Ez valami hihetetlen....
Szeretném kiemelni, aláhúzni kb százszor, hogy egy Vodafone-ról beszélünk!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Mesterséges intelligencia topik
- World of Tanks - MMO
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eleglide C1 - a középérték
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Iphone 11 fehér 128 GB független
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)