Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wwhy

    veterán

    válasz Daffni2 #67366 üzenetére

    Egyáltalán nem biztos. Augusztus 12-én indítottam ugyanilyen hordozást, Tkom --> Voda, és most ott tartunk, hogy kivizsgálják a kivizsgálások kivizsgálásának okát, vagy valami ilyesmi. Annyit sikerült kideríteniük, hogy amikor a nyáron, személyesen, fiókban jeleztem ezt a kérést, akkor az ügyintéző nem jól és hiányosan másolta be az adataimat a személyiből. Azóta ezt talán javították, kivizsgálást indítottak, hogy miért nem voltak az adataim jól bemásolva, de érdemi előrelépés nulla, semmi.

    Ha cifrázni akarom, akkor a felvett (telefon, e-mail) panaszokra se reagálnak, nemhogy 30 napon belül nem, hanem egyáltalán.

    [ Szerkesztve ]

    ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>

Új hozzászólás Aktív témák