Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz icecave #65350 üzenetére

    Folyamatosan követem az itteni írásaidat, és amikor beszéltem a Magyar Telekom Nyrt. ügyintézőivel, akkor mondtam nekik, hogy nem csak nekem van problémám a Korlátlan Music opcióval, hanem a Mobilarena fórumán más is írt ugyanolyan problémáról, mint ami nekem van. Nem örültem neki, amikor közölték velem, hogy szerintük nincs probléma és úgy csináltak, mintha nálam lenne a hiba (pl. telefont újraindítottam és újratelepítettem a Spotify szoftvert), 72 óra leteltével felhívtam őket és azt közölték, hogy várjam a hívásukat, jelenleg még kivizsgálás alatt van a panaszom. Egyszer hívtak amúgy, amikor 72 órán belül volt a kivizsgálás, de akkor nem tudtam felvenni, de azóta nem próbáltak megint elérni. Voltam 2015.08.23-án a WestEndben és ott is akadozott a zenelejátszás, ez alapján szerintem nem helyfüggő a probléma.

    Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

Új hozzászólás Aktív témák