- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen notebookot vegyek?
- GoPro Topic
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
Topikgazda
-
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #56340 üzenetére
Az RXE re mennék rá a helyedbe, de nagyon át kell nézni, mert gyanúsan olcsón adja.
Ha ez normális állapotban van akkor 500.000.- alatt nem adják el.
Tehát itt ilyenekre gondolok, hogy a vezérléscsere valószínűleg most esedékes.
Illetve valamilyen komolyabb fődarab cserés vagy javításra szorul.Ha ennyiért el tudod hozni úgy hogy hibátlan nincs kkérdés azonnal csapj a kezébe.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #56452 üzenetére
A thaliával egy baj van, hogy az fapad.
Van benne klíma van benne 1.4 16V amivel már használható is mert könnyű a kaszni, van benne lufi.
Viszont kemény kicsi ülőlapja van az ülésnek, szűk egy 190 es embernek amilyen én is vagyok.
A csomagtartója nagy és használható, az utasterével ellentétben.
Én pár napig vezettem eggyet, el lehet viselni, de érzed a kisautós méretet nagy seggel.
Ami előnye, hogy már nem torziós a hátsó hídja, keveset fogyaszt, elég dinamikus az 1.4 16 V-vel.
Ami hátránya a lámpái bemattulnak időről időre és akkor polír lakk kell rá, különben nem látsz vele.
A csomagtartója 60%, hogy beázik, a kéderek kiöregedésével, deformálódásával.
Eszméletlen szokhatatlan helyen van az elektromos ablakemelő kapcsolója.Amúgy olcsón fenntartható takarékos élhető mérete ellenére kisautó.
Ha a puritánsága nem zavar teljesen vállalható és egy 4 tagú családod bőven kiszolgál.(csak ugye te elsőre elvetetted a sedanokat )
A jappán és német autókat pedig ezért az összegért én elfelejteném a helyedbe akár milyen szerelő akar rábeszélni.
Ennyiért vagy nagyon öreg, vagy nagyon szétrugott vasak vannak.
A poloval már megégetted magad nem akarod mégegyszer a nyakadba venni a sz@ros zsákot, ha jól sejtem.Renault power
-
-
speedydb23
senior tag
válasz AMD Power #56494 üzenetére
Azért mert II-es Megane, és a széria elejéből ráadásul... Én kerülném ezeket, tudom, hogy sokaknak meg nem volt komoly gondjuk vele, de én II-es Megane-ból csak az utolsó szériát venném 2006-tól... De azokat is nagyon alaposan átnézetve, mert nagyon sok apró bosszantó dolgot tud produkálni...
Ahogy Rob is mondta, ennyiért meg szinte garantált, hogy valami nem stimmel...
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #56494 üzenetére
Az elején vannak árulkodó jelek, a kocsi eleje biztosan törve volt és nem sikerült a legszebben összelegózni, az egyik oldali lámpája mattabb mint a másik. Ülések foltosak, ezt használták és kapott is az élettől, előfordul. Ha hibátlant keresel, akkor ez nem az, a holtponti jeladót laikus is max fél óra alatt ki tud cserélni és idegesítő ha rossz, de itt mégis inkább szívnak vele, valszeg azért, mert nem az a baja, hanem a híres elektronika tiltja néha a gyújtást, tud ilyet a korabeli renault, clio/megane/laguna fronton is!
Hívd fel, kérdezd meg, de csodát ne várj....
-
speedydb23
senior tag
válasz AMD Power #56506 üzenetére
Én eddig csak a face utáni M2-ről tudnék nyilatkozni, mert az volt a cégnél, azzal nem volt komoly probléma, pedig 1.5dci motor volt benne, de a 2006 előtt gyártott M2 nagyon sok típushibától szenved(het).
Én mindenképpen M2-ből a legutolsó 2007-8 évjáratot keresném, de azokból a jobbak 1-1,2 millió körül vannak...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #56529 üzenetére
Nem az MIII maga a megbízhatóság.
Nem vicc a diesel is kiforrta magát addigra már, a benzinesük, már az egyes meganeban is örök volt.
Egyszóval az egy jó választás.
Én szívesen át is ülnék egy fluencebe (sedan megane), de most is mint mindig sokminden fontosabb mint az autó csere.
Amíg a kisöreg megy addig nem lesz csere.Renault power
-
speedydb23
senior tag
válasz AMD Power #56529 üzenetére
Az M3 az egy teljesen új autó az M2-höz képest... Nem is lehet összemérni a kettőt, bár ennek is vannak típushibái, ahogy általában minden autónak.
Az ajtóhatárolók nem tudom mennyi idő után, de elkezdenek kattogni, ami borzasztóan idegesítő, de egyébként meg a működést nem befolyásolja..
Egyéb hiba nálam nem jött elő a M3-nál, de más talán tudna még 1-2 apróságot felsorolni.
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #56602 üzenetére
Az oké, hogy nincs röntgen szeme, de szögezzük, le ezt egy álltalános szerelőnek is látnia kellett volna, aki még életében nem látott renaultot.
Mindegy most patika állapotban van, lesz még egy két szerelés rajta, ahogy a pénztárca és az igény adja, az s.o.s. hibák most elhárítva és a zimmermann tárcsák hát szóval gyerekek nyami.
Mindjárt dobok fel képet.Renault power
-
őstag
válasz AMD Power #56700 üzenetére
Francia cégnél dolgozom, szóval francia kocsikat kapunk....
Gabesz87 igen ezt ajánlotta fel az egyszeri ingyenes frissítésnek....
Kíváncsi leszek , hogy az M65-86-s rajta lesz e majd... mondjuk eltalálok gps nélkül is Győrbe, de azért kíváncsi vagyok...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Gabesz87
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz AMD Power #62396 üzenetére
Nem olcsóak. Ezekbe még a 8 szelepes, 75 lovas motor van. A 16 szelepes, 98 lovas motor sem egy erőgép, de azzal már városban bőven lehet dinamikusan közlekedni és autópályán is képes haladni 130-as tempóig. Meg aztán ez a "ronda" Thalia, a tapasztalaim alapján emiatt olcsóbb is, mint egy hasonló Clio. Pedig a puttonya iszonyat nagy (én meglepődtem, hogy egy S60-hoz képest is még nagyobbnak tűnik).
Hozzánk egy két évvel idősebb, ~140e kilométert futott példány érkezett nemrég. 98 lovas 1.4-es motor van benne, meg klíma, villanyablak, vonóhorog, két lufi. Árban azért olcsóbb volt érezhetően a linkelt példányoknál. Szerintem 2005 körüli évjáratú Thaliából 450-500e Huf körül már kell legyen szebb példány is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz AMD Power #62461 üzenetére
Szerintem igen, legalábbis nekem pozitív a tapasztalatom. Amit még megtudtam nemrég Robtól, hogy a nyolc szelepes 1.4 még csak euro 2, míg a 16 szelepes már euro 3 (ami szmogriadó idején számíthat).
Pl. elsőre ez az első tulajos példány nem tűnik rossznak, ha nem gond a távolság.
-
BigBlackDog
veterán
válasz AMD Power #62470 üzenetére
Nem annyira vészes, mint gondoltam. Én S60 után ültem bele, mert a Volvo helyett kellett valami "városi harcigép" (cég beljebb költözött).
Dinamikusabb, mint gondoltam, budapesti forgalom ritmusát simán lehet tartani. Pályán 120-130 körül is még tud gyorsulni kényelmesen (kisautóhoz képest). Fékek szintén jobban teljesítenek, mint vártam. Futómű teljesen korrekt az itthoni útviszonyokhoz, ráadásul meg is van emelve, emiatt a padkák sem jelentenek veszélyt. Ennek ellenére bőven nem annyira dölöngél a kanyarokban, mint gondoltam. Viszonylag csendes (roszzabbra számítottam), kényelmes a méretéhez képest (165-170 cm vagyok) és nagyon nagy a puttonya. Szerintem teljesen kultúrált jószág és az ára is a helyén van. Én pozitívan csalódtam benne bőven, így egy hónap használat után.
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #73575 üzenetére
Segítek neked, kerüld el messzire.
Nincs benne semmi anyag.
Pofásak az újabb daciak, de hulladék az alap amibe beleszerelik a renault motort.
Kong az egész 5-6 évesen már rohadnak a lemezek.
Holott a renault kasznik nem rohadnak.Amiben a románok keze benne van az olyan is. lásd contitech.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #73577 üzenetére
Nem vennék ilyeneket.
A suzukiban ott a nyelestengely csapágy hiba a mai napig.
A fiat meg na......hagyjuk nem győzködlek.
Lehet, hogy használt, de inkább ülnék egy 3as meganeba mint egy szalon fiatba vagy dacia, suzuki trióbaPlussz nem kell márkaszervízbe hordani ami maga egy anyagi csőd.
Most cseréltek első hátsó féket meg olajat és szűrőket 289.000. forintért egy s-crosson a családban. Amikor mondtam, hogy ez normál áron 160.000.- ból megvan és minden prémium kicsit lekonyult a szájuk.Renault power
-
dj79
senior tag
-
Jaded
senior tag
válasz AMD Power #73600 üzenetére
Használtautón szinte mindig van Megane 1.6 szívóval (még talán készleten ragadt is, bár az lehet meg sincs már). Az tudni kell róla, hogy az aszfaltot nem gyűri fel. Kombiban nem is vennék pl.
(#73599) gypiero
Tudtommal a korai 1.2-esek kerülendők, az utolsó szériások nem tudom milyenek lehetnek. Ezeket váltotta az új 1.33-as.Renault Megane IV Limited
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Android szakmai topik
- Linux kezdőknek
- Sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motoros topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- hcl: Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen