Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • angyalpc2

    aktív tag

    válasz LamerGyuri #82890 üzenetére

    szerintem pont az hogy meg van a lóerő, a turbós motorok mérőpadokon hozzák a gyári adatokat.
    Gond esetleg azzal lehet, 1300-1500-as tartományig kb semmi egy szívó 1.2-es, aztán indul meg a turbó. és már erősebb hirtelen mint az 1.6 szívó. De ha belegondolsz
    Valószínűleg nem olyan rossz motorok ezek, Sprit monitoron is összehasonlítgattam. A TCE kevesebbet fogyaszt 1-2 literrel átlagban. pl 1.2tce vs 1.6 szívó
    Csak a lánc...azt vagy hagyni kellett volna szíjason vagy erősebbre kellett volna csinálni.
    Vw is visszaállt a hírhedt TSI-nél szíjasra már jó pár éve.
    Sajnos a D4Ft kár hogy eltűnt. pedig az jó fogyasztás kevés hiba lehetőség.
    Amiről nem nagyon írnak sehol, hogy a kisebb motor kisebb főtengely, kisebb csapágyak stb.
    Erőltetett használat esetén pl vontatmány nem terheli túlzottan....hajókarcsapágyak.
    Valamint a TCE kis turbója is tönkre tud úgy menni, mint a dízelek nagyobb turbója.

    Csak az elmúlt 10 évben kb1,5 milliót költöttem benzinre. 6literes átlag.
    Mi a fenének a Ram 5.7? alapból vagy 12-15-öt megeszik benzinből. Gáz? 15+?
    Bár tény ha úgy számoljuk akkor az csak olyan 9-10 literes benzin fogyasztás.
    Azért ez messze van egy átlag kocsi 5-6-7 literjétől és ha azok is LPG-zetve vannak akkor már azok kb a 3-4 literes fogyasztás költéség. szerintme nem összemérhető.
    Pár esetet leszámítva nincs szükség ekkora kocsira. (modern SUV-okra sem), pláne városban vagy munkába járás esetén.

    Az LPG CNG-t én se értem, annak kellett volna lenni a következő lépésnek..bele is kezdtek a gyártók 2010-15- között...aztán elsikkadt.
    Ez az agyatlan villanyautósítás sehova nem fog vezetni. A jelenlegi töltés és akkuval nem lehet tömegeket kiszolgálni. 20 éves korukra kuka az összes
    200ekm-nél már aksi csere.
    A hybridnek van létjogosultsága de ennek nincs.(hiába jövőmutató és modern ahhoz kellene még pár dolog +20-25 év)

Új hozzászólás Aktív témák