- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Genius SW 5.1 Home Theater
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós kamerák
Hirdetés
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
LamerGyuri #82890 üzenetére
szerintem pont az hogy meg van a lóerő, a turbós motorok mérőpadokon hozzák a gyári adatokat.
Gond esetleg azzal lehet, 1300-1500-as tartományig kb semmi egy szívó 1.2-es, aztán indul meg a turbó. és már erősebb hirtelen mint az 1.6 szívó. De ha belegondolsz
Valószínűleg nem olyan rossz motorok ezek, Sprit monitoron is összehasonlítgattam. A TCE kevesebbet fogyaszt 1-2 literrel átlagban. pl 1.2tce vs 1.6 szívó
Csak a lánc...azt vagy hagyni kellett volna szíjason vagy erősebbre kellett volna csinálni.
Vw is visszaállt a hírhedt TSI-nél szíjasra már jó pár éve.
Sajnos a D4Ft kár hogy eltűnt. pedig az jó fogyasztás kevés hiba lehetőség.
Amiről nem nagyon írnak sehol, hogy a kisebb motor kisebb főtengely, kisebb csapágyak stb.
Erőltetett használat esetén pl vontatmány nem terheli túlzottan....hajókarcsapágyak.
Valamint a TCE kis turbója is tönkre tud úgy menni, mint a dízelek nagyobb turbója.Csak az elmúlt 10 évben kb1,5 milliót költöttem benzinre. 6literes átlag.
Mi a fenének a Ram 5.7? alapból vagy 12-15-öt megeszik benzinből. Gáz? 15+?
Bár tény ha úgy számoljuk akkor az csak olyan 9-10 literes benzin fogyasztás.
Azért ez messze van egy átlag kocsi 5-6-7 literjétől és ha azok is LPG-zetve vannak akkor már azok kb a 3-4 literes fogyasztás költéség. szerintme nem összemérhető.
Pár esetet leszámítva nincs szükség ekkora kocsira. (modern SUV-okra sem), pláne városban vagy munkába járás esetén.Az LPG CNG-t én se értem, annak kellett volna lenni a következő lépésnek..bele is kezdtek a gyártók 2010-15- között...aztán elsikkadt.
Ez az agyatlan villanyautósítás sehova nem fog vezetni. A jelenlegi töltés és akkuval nem lehet tömegeket kiszolgálni. 20 éves korukra kuka az összes
200ekm-nél már aksi csere.
A hybridnek van létjogosultsága de ennek nincs.(hiába jövőmutató és modern ahhoz kellene még pár dolog +20-25 év)
Új hozzászólás Aktív témák
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nők, nőügyek (18+)
- Horgász topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Háztartási gépek
- Politika
- Medence topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...