- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- TCL LCD és LED TV-k
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- OLED TV topic
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #63700 üzenetére
Azok szoktak pont rosszak lenni amelyiknek alkohol szaga van.
Renault power
-
BigBlackDog
veterán
válasz BLUE TORNADO #63693 üzenetére
Én -30-as Sheront töltöttem bele. Biztonság kedvéért előtte megmértem a fagyáspontját, valóban -30 körül volt. -40 Prelix is hozta a -40 körüli értéket és azzal sem fagyott tavaly. Nem lehet, hogy nem fagy, hanem csak egy homályos réteget hagy maga után?
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy a 2-es Clio (FL) változatában utólagos tempomat kiépítése lehetséges?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rob210
Topikgazda
válasz Luck Dragon #63703 üzenetére
A kérdés az, hogy kifizeted,e, mert tempomat mindenbe szerelhető.
Renault power
-
válasz rob210 #63706 üzenetére
A kérdés arra irányul igazán , hogy mennyire macerás a dolog, hogy alapból van neki kiépített része (műszerfal visszajelzés) és csak egy "kapcsoló" cseréje és mondjuk egy feltanítás az egész. Vagy teljes update kell neki ami szinte nem is éri meg.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rob210
Topikgazda
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Luck Dragon #63709 üzenetére
Ha jól látom, három állása van a szerkezetnek, így három sebességtartományba lőhetjük be az autót. Annyi buktatója van a dolognak, hogy ha hirtelen kell fékezni, akkor borítékolható a baleset. Ugyanis itt nem fogja deaktiválni magát a rendszer, ha rálépünk a fékpedálra.
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok. Nem tudjátok, hogy a 2003-as (facelift utáni) Renault Clio hátsó ajtajának belseje megegyezik-e a facelift előttiével? Kívülről stimmelnek, azonban a lemezszerkezet belsejét illetően bizonytalan vagyok.
-
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz BigBlackDog #63702 üzenetére
Nem. Ez szó szerint jég bevonatot képez a szélvédőn. A törlőlapátok nem is bírják törölni. Csak csíkosan
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #63720 üzenetére
Tehát mint írtam egy rakás sz.r.
Vagy amit sok user elkövet, de ezt nem feltételezem, rá lett öntve a téli a nyárir ami akkor már is csak minusz 1°c os.Renault power
-
namilegyen
tag
Sziasztok! Renault scenic 2001es gyári rádióját szeretném lecserélni valami usbs fejegységre. Van valami ajánlott típus.
-
Josi
senior tag
válasz namilegyen #63722 üzenetére
Ami tetszik, és befér a régi helyére.
Kormánytávirányító és központi kijelző felejtős ebben az esetben.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok
Még mindig fennáll a problémám,miszerint hidegindítás után alapjáraton illetve kihúzatáskor 2000-ig valami hang hallatszik be az utastérbe mintha belefújnék egy csőbe.
-
rob210
Topikgazda
-
baluka6
aktív tag
Sziasztok
Nem rég volt itt téma az üzemanyag, leírnám, hogy jártam kb 2 hete Megane 2 1.6 benzinnel.
90%ban OMW-n tankolok Maxmotion benzint, de az előző 3 tankolásból 2 Shell volt, az utolsó pedig Mol sima benzin. Nos ezek után olyat produkált az autó, hogy nehezen indult, vagy beindult és rögtön leállt. Volt amikor nem volt alapjárat és ami lesokkolt, elindulás után, hideg motornál leállt a kocsi. Utóbbi többször is előfordult. Utána volt, hogy füstölt is eléggé, konkrétan a kocsi hátulját nem lehetett látni.
Felmerült a gyanú, hogy hengerfejes stb.. aztán Rob tanácsára jártam vele tovább. Következő tankolásom megint OMW kúton volt, kb fele arányba keveredett a Mol-ossal. A hibák kezdtek enyhülni. Ennek örömére kb teljesen kihasználtam az üzemanyagot a kocsiból, kapott az OMW-n 100as benzint (55liter ment a 60 literes tankba) azóta semmi baja az autónak, mint ha kicserélték volna. Még azért az üzemanyag szűrőt kicserélem a biztonság kedvéért...
Szóval ha rajtam múlik, legközelebb max kv-t veszek Mol kúton.
(Rob köszi mégegyszer a telefonos segítséget!) -
UHHH
senior tag
válasz baluka6 #63726 üzenetére
Én anyáztam nemrég a mol 100-as evo benzint, hogy rángatott az autó tőle hidegen, az omv-től meg nem.
A molnak írt e-levelemre válaszolt a cég és elmondta, hogy én vagyok a hülye, mert minőség, meg ellenőrzés, meg minden van, szóval az autóm a szar. Ja, lehet, csak éppen az OMV-vel nem az.
Régebben a lukoilnál jártam így, attól is "rossz volt" egy másik autóm. Szóval mindenki bekaphatja, az OMV a császár! -
eTrade
tag
válasz baluka6 #63726 üzenetére
Nagyon kiábrándító a helyzet, hogy itthon milyen eltérések lehetnek azonos márkán/branden belül is.
Nem is olyan régen az Megane 1-es benzines autóm szerette az OMV-t, de az Auchan benzin is "ízlett" neki, Agip-től viszont gyakrabban fulladtam le araszolás közben.
Agip kutak most már ugye MOL kutak lettek és ki tudja, hogy ennek mennyi köze lehet hozzá. Elvileg minden kút maga adalékolja az üzemanyagot (adott cég adalékával), de itt szerintem főleg az a kérdés, hogy ki mennyi adalékot rak bele és milyen az alap üzemanyag beszerzési forrása.Most jelenleg a közeli OMV töltőállomáson én pl. nem is tankolok, mert lomhábbnak tűnt tőle az autó, motor meg hangosabbnak. Szerencsére a közelemben van egy Shell töltőállomás ahol eddig nem csalódtam még egyszer sem, nagyon jól (keveset) fogyaszt vele és szépen jár a motor.
Szerintem hanyagold te is az említett MOL kutat és nézz egy másikat.
-
#32577792
törölt tag
válasz molnarpeter #63730 üzenetére
Itt csak sima van tudtommal
-
eTrade
tag
válasz #32577792 #63729 üzenetére
Most már 1.6-os Megane 3-as benzinesem van és még nem tankoltam Auchan töltőállomáson, de állítólag még mindig jó minőségű (SavoyaPark kút).
Visszatérve az OMV-re, nemrég történt olyan hogy a szomszéd KIA autója nem indult be reggel pedig mindig az OMV-nél szokott tankolni. Mivel a szomszédom, gondolom ugyanott tankolt ahol én már csak a kocsit mosom le.
Nem akarom itt fikázni az OMV-t, csak kihangsúlyozni azt, hogy mennyire számít a hely/tulaj spúrsága.
-
#32577792
törölt tag
válasz eTrade #63732 üzenetére
Nagyon ritkán tankoltam omv-nél. Régen - tényleg nagyon régen - egy Daewoo Lanos 1.6-al tesztelgettem, kannából. Voltak érdekes eredmények. Kiskőrösön volt (nem tudom megvan-e még) egy népszerű magán kút (totál maszek) na ez +1litert produkált. Többinél omw/mol/shell 2-3dl-en belül voltak, ami lehetett láb is, auchan egy picit ezek alatt fogyasztott, tehát az volt fogyiban a legjobb.
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok!
Ismét a segitségetekre lenne szükségem.
Renault Megane 1.6 Benzin'
Hidegen indul pöcc röff jár fél percet percet leáll. Ujra beindit pöcc röff és megy.
A két inditás között nem mozdul a kocsi. Sztem vezérmü vagy fötengely jelado sztetek?Másik , fütöventilátor vagy a fene se tudja.
Fütés elindit, mikor már motor üzemi höfokon van.
Fél ora után, vmi elkezd nyikorogni. A fütés felöl hallom. Klimával fütéssel is csinálja. Létezik h csapágyas a fütöventilátor? És ennyire behallatszik az utastérbe? És csak fél ora ora után?
Kiakaszt, nagyon idegesitö. Hozzáteszem minden állásban 1,2,3,4 csi álja.Köszi a segitséget
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz nünüke1975 #63724 üzenetére
Szia
Nálam ugyan ez. Szétszedtem a közép konzolt. Szépen heéyre raktam mindent, egy kábel volt a ludas. Sztem nálad is ez lesz.
Hozzáteszem ujra elöjött, csak a középkonzol tete felöl hallom.
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #63738 üzenetére
Hát csak találgatok, mert a távgyógyítás nem a kenyerem
Renault power
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok!
Elgondolkodtam az autócserén.
Grand Scenic II a kiszemelt típus, 1.6 benzin,~2006-07 évjárat.
Viszont 2 szerelő ismerős is le akar beszélni.
Akinek van ilyen,annak szívesen olvasnám a véleményét!
KösziAPA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
mdav88
aktív tag
-
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #63733 üzenetére
Én ma kipróbáltam az Aldi önkiszolgálót, ők legalább nem titkolják, hogy honnan származik a cucc, még a blokk is OMV-s Igaz, csak sima van, de nyomtam hozzá 1,5x adag VIF-et.
A sima MOL + 2x adag VIF-fel is egész jót fogyasztott a gép, főleg, hogy milyen hidegek voltak.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Doggy dog
senior tag
válasz rob210 #63743 üzenetére
& mdav88
Először is köszi mindkettőtöknek!
H Astra kombim van jelenleg és jó lenne a magasabb ülésmagasság,tér a mögöttem ülőnek.
Hibák: hogy is mondjam,rengeteg! közös a H astrával.
Ezen nagyon meglepődtem.
Egyébként a rendszeresen előjövő elektromos problémák miatt akarnak lebeszélni.
Mind2 szaki (ismerős) az opel mellett érvel....APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
mdav88
aktív tag
válasz Doggy dog #63745 üzenetére
Hat ha opel zafira(b) mellett ervel szerelo, az csakis a haszonszerzes motivalhatja😂
Okoskerek kb 30e forintos kacaj+vezerlest is erdemes, ami kb meg ennyi.
Elektromos hiba minden modern autonal elofordulhat, itt mondanam ugy nemi francias bohosaggal kell kezelni oket. Ha van minimalis barkacskeszseg, akkor nyugodtan bele lehet vagni. Hatso uleseken elfer harom gyerekules, ami ritka kincs! Ha alkalmi 7 szemelyes kell a grand is jo valasztas. En szemely szerint javaslom a 2.0 literes motort, vagy raerosebben az 1.6ost de 6os valtoval.
Van itthon egy 2004es scenic 1.6, me egy 2.0literes laguna, igy van osszehasonlitasi alap😉
-
rob210
Topikgazda
válasz Doggy dog #63745 üzenetére
H astra komoly, na ahhoz képest egy nyugalomsziget.
Az astrától mentsen meg az isten.
Eddig 3 al volt dolgom, de inkáb szerelek törött kézzel scenicet, mint, hogy mégegyszer astrához nyúljak (persze ez túlzás) az összes rohad, mese nincs galvanizált karosszériában a franciák nyomába se érnek.
Aztán még van némi olaj problémája is az astrának, én nem javaslom.
Ha van egy franciához értő szerelőd aki tudja mit miért csinál a kocsin imádni fogod a scenicet.
Ha ezekhez a "szerelőkhöz" hordanád (ellenzők) akkor utálni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #63748 üzenetére
Melyik motor?
Azt pedig csak hiszed, hogy nem rohad nem fikáznám, ha nem rohadna hidd el.
A hátsó híd felfogatásainál például mindegyiket megeszi az idő.Renault power
-
Predator2
addikt
Helló
A dadogós 2004-es Clio2 1.5dci 82Hp kocsimmal voltam diagon.
Este elvittem, ott aludt a kocsi, másnap reggel próba. A diag végén kapott egy szoftverfrissítést, mert volt rá egy.
Izzítás ellenőrizve tökéletesen működik, fagyálló is lett cserélve mint ahogy friss motorolaj+szűrő kombó is.
Grátisz kapott a kocsi egy másik kupakot a kiegyenlítőtartályra próba gyanánt.Láttok bármi rendelleneset?
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs