- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabyg
újonc
Üdv mindenkinek!
Lenne egy olyan problémám,hogy nem működik a fűtőventillátorom.
Szervizben műszeres vizsgalattal 5 hibát jelzett,ezek között volt egy ilyen:ventilátor pozitív testzárlat.Viszont előfordul olyan,hogy gyújtás ráadásakor elindul,lehet szabályozni is majd max.1 perc azt megáll.
Tudna-e valaki segíteni abban hogy hol található a ventilátor ill. hogyan lehet hozzáférni-kivenni hogy ki lehessen mérni esetleg?
Típusenault Scenic 1.6 16v RXE Digit klíma.
Köszönöm! -
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #5949 üzenetére
Nekem is 1.4 8v-m van de 10litert csak egyszer sikerült belepréselnem amikor nagyon menni kellett és nagyon -15°C volt.
De az nem emberi használat mellet folyt el.Nekem 7-8 literben megáll akár mit csinálok vele, de inkább a 7re hajaz.
Szóval azon a kocsin valami nem volt rendben.Renault power
-
mycso
Topikgazda
Huhhh, mikori évjáratú az autód???
Én megane2-ben, nyáron szettem ki eme ventilátort, mert meg volt szorulva és nem működöt...ha scenic2-d van akkor hasonló helyen lesz mint az enyém,(itt tudok segíteni, hogy hogyan lehet hozzáférni-kivarázsolni) egy olyan jó fél - háromnegyed napos program.
A régebbiekben nem tudom pontosan hol található.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz AMD Power #5954 üzenetére
Én normálisan használtam...tesód az aki valamit nagyon tud....gyári fogyinak is 7 feletti van megadva az említett toledora, illetve nem 1 passatos ismerősöm van (1.9 pdtdi, 2.0 pdtdi, stb...ezek meg ugye motorilag eggyek a seattal) mindenkinek 7 vagy felette eszik városba nyáron is...1.9dci megane2(130le) ez mondjuk városon kívül + pálya, így télen szintén 7 körül/felett eszik.
szabyg huhh, akkor abban nem biztos, hogy tudok segíteni, majd a mailodra küldök egy scenic szerelési könyvet, esetleg azt nézd át, abban hátha benne van (én is ilyen szerelési könyvből szedtem az enyémmel kapcsolatos infókat is)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
Ez azért elég gáz...
-
AMD Power
titán
Ezt nézzétek meg.. elsőre látásra szerelem!
-
biker
nagyúr
a 2003-ig gyártott plüss, puha üléseket nem lehet beszerelni 2004-es scenic2-be?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
joebag
csendes tag
Sziasztok!
Kérdezném,ScenicII 1.5dci-hez tud valaki vezérműszij csere leírást?(Olyanra gondolok amit otthon motorkivétel nélkül is meg lehet csinálni)MP3-as
-
rob210
Topikgazda
-
-
Josi
senior tag
Budapest környékén tudok profi szerelőt aki jó alkatrészekkel olcsón megcsinálja.
Én Szombathelyről mentem fel hozzá vezérlést cserélni folyató vízpumpával.
Anyaggal, munkával 50e volt. és 2 óra alatt megvolt.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
senior tag
válasz Füge007 #5975 üzenetére
hoszbordás szíj előtte volt cserélve, azt nem kellet, és a feszítőjét sem.
De a többi benne volt, és megbizható minőségű. (vizpumpa Ruville) a vezérlés meg gyári
+ pótolva az elfolyt 1l hűtőviz fagyállóval, ránézve a computerre Clippel, központi zár okosítása.[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Fireman67
aktív tag
Ha van köztetek Renault guru, akkor segítsen!
Nem rég írtam, ebben a topikban, hogy megijesztett a Renault Megane Classic- om, 1.6 Energy. Kb. 3 hete, meg állt a két középső henger. Akkor a két gyertyát kicseréltem és minden helyrejött. Kb. 200 Km-t tettem meg vele azóta, semmi baj nem volt.
Erre Vasárnap, egy 50 Km-es távolság megtétele után újra megcsinálta a trükköt, de most a gyertya csere, nem segített. Illetve nagy gázon mentek a hengerek, alapjáraton kínlódtak.
Aztán kis pihentetés után hibátlanul hazavitt, engem és a családot. Még a szerelőmnél, akkor délután is szépen "muzsikált a motor. Aztán irány haza, mert azt mondta, egy diagnosztika kell neki, majd a hibaüzenet elmondja mi volt. Otthon, már a kapubejáróban alig tudtam beállni a garázsba, de aztán megint minden ok.
Holnap elindulok valamerre, de félek, hogy mindent kicseréltetnek, pedig esetleg alig van baja.
Szóval a kérdés: Nincs valakinek ilyen tapasztalata, vagy szakmai tudása, ami előbbre vinne a megoldásban? Segítsen valaki! Köszi!Fórum- Fáradt gőz - "A tűzoltók és szimpatizánsaik topikja"
-
rob210
Topikgazda
válasz Fireman67 #5979 üzenetére
Én ilyen hibával még nem találkoztam, de a kicserélt gyertya ,milyen volt?
A diagnosztika sokat el fog árulni.
Én még azt is feltételezem, hogy az üzemanyag rendszeredben van valami dugulás, vagy az injektorod szarakszik.
Bár így amiket elmondtál ezek csak találgatások.
Tudni kéne mi a pontos tünet.
Menet közben ledadog a kocsi vagy megy csak erőtlen teljesen megszűnik a hajtás stb.stb.?
Renault power
-
Fireman67
aktív tag
Ez a 2 trafós változat. Az egyik trafó a szélső két hengert vezérli, a másik a belső kettőt.
Na a belső kettő csinálta mindkétszer.
Nullára meg áll a 2 középső henger, csak a két külső húzza. De ha bőgetem, akkor el-el kapja. Illetve, ha trafós, akkor miért megy utána, mintha semmi nem történt volna. (ez a gyertyára is vonatkozik)Fórum- Fáradt gőz - "A tűzoltók és szimpatizánsaik topikja"
-
Josi
senior tag
Sajnos nem, de minden ötletet szivesen fogadok, olcsó profi Vas megyei Renault szerelőre.
Előtte 2 helyről kértem árajánlatot a vezérléscserére.
Mindkettő több tizezer forinttal volt drágább a benzinköltséget is beleszámítva.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Füge007
senior tag
Ha ez kijön neked olcsóbban, és ez megbízható akkor megéri még utazni is! Az árak amit a kolléga leírt igen baráti, mivel épp nagyszervíz előtt vagyok, bekértem pár helyről árat,és ennek a tükrében azt mondom ezek az ár igen korrekt.
És a szerelést összekötitek egy kirándulással, még szép élmény is marad utánna
Füge
-
benvolio
őstag
-
Louies
aktív tag
válasz Fireman67 #5979 üzenetére
Én BERU gyújtótraffóra cseréltem le mind a 4 sagem-et. Azóta nem volt vele problémám. 60k-m volt. Ha kell van nekem Sagem 5k/db áron adom öket. A szűrke kupakosból is van 1 db az elvileg jobb.
ajánlom még a DENSO traffot is.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
Josi
senior tag
válasz benvolio #5986 üzenetére
Sajna már ez nem aktuális.
Ilyen trafó kell bele
Beru trafó''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
cserkoka
újonc
Nekem egy 2003-as Lagunám van, és az a problémám, hogy pár napja megált a szellőző ventilátorom. A kijelző mutatja, hogy próbálom állítani a fordulatszámot csak éppen a ventilátor nem indul el. Járt már így valaki?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
Fireman67
aktív tag
Ez a kéttrafós változat, bár tudom, ez ritka, de állítólag a legjobb.
Most hívtam egy volt Renault-os régi szerelő havert azt mondja 95 % trafó.
Volt ilyen tünetes autó a keze alatt.
Van benne, egy mágnes, ami mozog + tekercszárlat van.
Eszi így a gyertyát is, meg ha felhevül, akkor letílt!
Csak azért akarom, hogy ez is közzétevődjön ezen a fórumon, mert más is járhat így.
Az eredménnyel visszajövök!
Köszi a segítséget, holnap trafó csere....Fórum- Fáradt gőz - "A tűzoltók és szimpatizánsaik topikja"
-
mycso
Topikgazda
válasz cserkoka #5989 üzenetére
Hali volt valami hangja a ventinek??? Vagy csak úgy csendben megállt??
Én nyáron operáltam ki (megane2), mert nekem megállította egy valahonnan levált szigetelés darab. Illetve, ami hallottam még problémát valami: fűtőmotor ellenállás vagy előtét ellenállásnak is hívják, ami ki tud nyíródni.
Hát a kiszerelés, hogy szemrevételezd nem egyszerű...szerelési könyvégen gondolom ennek is van erre leírás.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
cserkoka
újonc
Nem, nem volt semmi hangja, sőt még szaga sem, egyszer csak nem indult el amikor a kocsit beindítottam. Első körben én is a fűtés ellenállásra gondoltam de mivel fokozatmentesen állítható a fordulatszám szerintem ebben nincs is. Viszont ha az elektronika krepált be, hát....gondolom az egy kisebb vagyon
-
AMD Power
titán
Álom gép.... főleg kombi kiadásban!
-
benvolio
őstag
válasz AMD Power #5997 üzenetére
Laguna Black Edition , de a Megane Kombi is ütős, szerintem.
-
mycso
Topikgazda
válasz cserkoka #5995 üzenetére
Nekem is digit klímás, meg elektromos-motoros még a fittyfene is a fűtésnél, és nekem is ott van az az ellenállás
Ebben a hozzászólásban a 2 utolsó képen lévő cucc, ami elvileg az. (a képek sz@rok, mert csak hírtelen egy sz@r telefon volt nálam).
Elvileg ez egyébként egy párezres tétel...komplett fűtés ventilátort az enyémhez vaterán 15-25k között láttam....“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Gumi és felni topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Most épp a Red Magic 10 Pro+ ült az AnTuTu trónjára
- Autós topik
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest