Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yoshida

    aktív tag

    válasz ΞΔGLΞ #57065 üzenetére

    Hát, ez alapján 7mm már sok:

    "Ahol igazán bele lehet gázolni a futómű lelkivilágába, az az ET. Képzeljünk el egy teli vizeskancsót, amit felemelünk magunk előtt az asztalról. Majd tartsuk magunktól kicsit távolabb. Majd még távolabb, nyújtott kézzel. Ehhez hasonlóan növekszik a kerékcsapágyak és a felfüggesztés bizonyos elemeinek terhelése is, ha eltoljuk a felnipalástot a tervezett helyéről."

    "Pár milliméter általában nem okoz nagy felfordulást, de a drasztikus nyomtávszélesítés gonosszá tud tenni egy alapvetően jóindulatú autót. Elkezd makacsul bemászni a nyomvályúkba, rángatja a kezünkben a kormányt, a határ közelében kiszámíthatatlanul viselkedik. És persze csökkenti a csapágyak és gömbfejek élettartamát. Ezek a hatások nyilván autófüggőek: van, amelyik jobban viseli a megpróbáltatásokat, és van, amelyik kevésbé. De ha biztosra akarunk menni, ne bántsuk nagyon ezt az érzékeny egyensúlyt: ragaszkodjuk a gyári felni ET-jéhez, legfeljebb néhány milliméter eltérést fogadjunk el."

    De én még sose csináltam ilyesmit :)

Új hozzászólás Aktív témák