- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zaji
őstag
Köszönöm. Megnézem bár egy kicsit gyakorolnom kell a holland nyelvet.
Akkor kell szereznem első lépésként egy kiszedőt, amivel a fejegységet ki tudom venni a helyéről.(#46644) Sanyo77 Megosztom, ha találok valamit. Már találtam is.
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
Milyen gyújtógyertyákat ajánlottok?
Beru, Denso vagy Bosch? A Denso a legolcsóbb, aztán a Beru és úgy a Bosch, de az ára annyira nem lényeg. Hanem inkább az a lényeg hogy jó fajta legyen.
Hézagot itt is kell állítani igaz?
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46656 üzenetére
Kell hézagot ellenőrizni.
Nekem Denso van bevált.
Ngk jó, beru jó.Bosch-t én messzire kerülném.
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Wiz Khalifa #46656 üzenetére
Denso Iridium
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Wiz Khalifa
addikt
Akkor marad Denso.
Már tervben volt a csere de ma hogy három hengerrel mentem haza mert a harmadik gyertya kábel megadta magát úgy döntöttem hogy akkor cseréljünk egybe.
De nem baj, legalább tudom hogy a gyertyák is meg a kábelei is le vannak tudva.
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46659 üzenetére
Kábel?
A trafó szokott tönkre menni nem a kábel.
Nehogy feleslegesen vásárolj.Renault power
-
gooool
őstag
Üdv!
Igaz most anyum 206-osáról van szó, de erre biztos Ti is tudtok választ adni, a PSA topic nem igazán pörög sajnos.
Nos a hétvégén aláfeküdtem a kicsinek és a hátsó traktuson elszörnyedtem. Kipufdob elrohadva és a gátlókról is le van porladva a gumiharang.
Először a gátlók lennének cserélve, na most a gyári ilyen gumiharangos megoldás, viszont a legtöbb találat már ezt a fajtát hozza ki, mint ami nekem is van hátul a Laguna-ban.Nem probléma, ha a gumiharangos helyett az utóbbi kerül a gépbe? Mondjuk lehet tartósabb is lenne épp annak hiánya miatt.
Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #46662 üzenetére
Akkor okés, rendelhető az áru.
Lesz munka a kicsivel, a hátsó traktuson több a korrózió, mint a tiszta felület, szóval gátlót és dobot cserélni kell, pótkeréken abroncscsere és felnifestés, meg a tartókonzolok és padlólemez csiszolás, rücsivel lefestés.
Csak hogy szemléltessem mik a problémák.Üdv, Balázs
-
Csabee.
nagyúr
Elvileg azt mondták a Renault-ban hogy azt kéne cseréni. Igazság szerint a kormányban lévő légzsák kábel szakadt meg.. Viszont nem tudom hogy melyik kompatibilis az én verdámba.
Találtam egy videót, amelyiken pont olyan a cucc mint az én kocsimon. [link]Videó alapján szerintetek ez a légzsák szalagkábel jó ehhez a kocsihoz? [link]
Üdv: Csabee.
-
Sly189
senior tag
Sziasztok autó vásárlás előtt állok.
A kiszemelt egy 2011 es megane CC 1.6 benzines modell k4m 858 motoros.
Mit tudni ezekről? -
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46665 üzenetére
Várjunk csak neked 8 szelepes ugye? Mert akkor minden ok.
Renault power
-
üszök
őstag
válasz gooool #46663 üzenetére
Úgy látom te még nem láttál szétrohadt autót. Az a pár rozsda folt lóf@sz. Nem nagyon járt ott mostanában senki.
Viszont mozgasd meg a hátsó hidat nem e lóg, a korai példányok betegsége volt. Ha lóg akkor kösd fel a bugyit az lesz meló meg pénz.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
gooool
őstag
Ott lett elkurva, hogy mindig kint all az auto es alvazmosast meg eleteben nem kapott. Kicsereltem par doblemez tarto csavart is, mert szetrohadtak.
A hatso hid jonak tunik, meg a kerek es a kerekjarati iv kozott boven van hely, nem ul be a segge. Meg ez 2007-es gep, nem az elso szeriak, de ettol persze szoktam figyelni.Üdv, Balázs
-
speedydb23
senior tag
Renault ajánlata csak nekem csak ma!
300-400e ft-ért tudnák megcsinálni a Cliomat...Kábelköteg + biztosítéktábla csere.
Úgy fest gazdasági totálkáros a Cliom, szóval kezdődik a fejvakarás, hogy hogyan tovább...
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #46676 üzenetére
A biztosÍték tábla csere nem nagy munka, ha az egész kábelköteget cserélni kell az mondjuk szop@s de az se 300ezer.
ezt egy jó villamosságisnál 100ból megúszod bontott kábelkorbáccsal.(de egyébként miért kell a teljes kábelköteget cserélni kigyulladt?
Vagy mi a t@k@m van a kocsiddal? )Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #46678 üzenetére
Neki van hogy az immo leblokkolt.
MÁS:
Trafótól a kábelek a gyertyáig cserélve újakra, és a gyertyák is ki lettek cserélve. Még mindig szar az alapjárat, bár most mintha már mind a 4 henger menne. Az lenne a gond hogy egy kicsit meg kellene járatni a kocsit úton a csere miatt vagy más lesz a baja?[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46679 üzenetére
Tudom de egy immo miatt nem kell kábelköteget cserélni.
Az hogy szar az alapjáratod mit jelent azon a 8 szelepes motoron nem sok minden van ami szabályozza az alapjáratot.
Hamar ki lehet deríteni mi a hiba okozója.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #46680 üzenetére
Remeg, gyorsításkpr nem remeg vagy talán kicsit se hallani hogy nincs rendben minden, illetve nagyon érezni valamit. Nem benzint érezni hanem annál valamivel savanyúbb szagot.
Pénteken csurig toltam a kocsit az OMV-be Super 95-el és vasárnap egyszer volt hogy ilyen volt az alapjáratom de akkor kicsit jobban nyomtam utána hátha kitisztúl a motor (4-5000-ig kihúhzam vele 1-2be és utána megjavult. Aztán hétfőn újra előjött akkor már tudtam nagyobb a baj. A 2-ik gyertya kábele (ha sorrendbe mondom akkor az, amúgy balról a harmadik gyertya) megadta magát, beletettem ma 4db újat, és 4 gyertyát. De nem javult meg. És a nagyobb fordulatszám (4-5000) sem tett semmit sem.
Ötlet így?
Smoke some weed nigga!
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #46678 üzenetére
Sajnos az előző tulaj annyira lexarta szegény kocsit, hogy mikor megnyomták a bal oldali sárvédőt és helyre rakták, nem került vissza a dobbetét... Ezáltal szépen szétrohadt a kábelköteg és a biztosítéktábla alja is...
Azt mondták ezt csak cserélni lehet, de értelemszerűen a Renault ajánlata 1 pillanatig sem volt komoly alternatíva számomra...
Viszont sima szervízben is megkérik az árát, nem beszélve az alkatrész beszerzéséről, aminek az esélye, hogy ugyanolyan kábelköteget találok mint ami az enyémbe van és nincs szétdarabolva, egyenlő a 0-val.
Sajnos belefáradtam ebbe, hogy folyamatosan valamit csinálni javítani kell a Clion, így valószínűleg szabadulok tőle ár alatt. Majd akinek lesz idegrendszere és pénze az helyre rakja.
-
tresh
addikt
válasz Wiz Khalifa #46681 üzenetére
Ha gyújtás+gyertya rendbe akkor ott van még a trafó de azt érzed ha 3 hengerezik.
Ezeket nézd meg:-Pillangószelep
-Lambdaszonda (bár ennél erőtlen is lenne az autó) -
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Renault Thalia 2002 1.4
Ma nem indult az autó, csak nyekkent indításnál! Hivtam a szerelőt eljött értem meghallgatta mondta hogy indítómotor halott. Betoltuk a kocsit a műhelybe a lábán ment el de az akku led pirosan világított.
Rámért az akkura ok volt, rámért a generátorra ok volt, és azon nyomban megszűnt az akku visszajelző lámpa. Valami testkábel hibát beszélt nekem hogy azt kell megnézni majd.Indító motort fel tudja újítani. Azt mondta max 20.000ft ( szénkefe, persely stb. )
Vagy vegyek újat de milyet? Egyáltalán érdemes újat vagy elég felújíttatni? -
dhgm
tag
válasz SG3rg0 #46686 üzenetére
inditómotoron általában a bronzkefék szoktak kopni, kis ügyességgel a Te is meg tudod oldani... kefék és a kefetartó egyben van M2. a nyáron cseréltem, közben megtakarítottam mindent. Mintha új lenne.
A kefék és a kefetartó 6000 ft volt...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Wiz Khalifa
addikt
Na kiszedtem egyesével az új gyertyákat meglesni hogy milyen a végük. A második gyertya (jobbról is a második) teljesen érintetlen, ugyan olyan mint amikor betettem. Amásik hármon a benzin és a használat megjelent, de a másodikon nem. Ez akkor trafó lesz?
Vagy attól hogy nem kapna a trafóból semmit attól a benzinnek ugyan úgy rá kéne verődni és akkor a trafó kizárható?
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46690 üzenetére
Próbáld meg hogy a gyertya szikrázik-e tudod hogy kell?
Ha igen akkor benzin ha nem akkor trafó.
Mondtam, hogy ott sok hiba lehetőség nem lehet, kezdesz belejönni
Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #46691 üzenetére
Gondolom úgy kéne hogy kitekerem a gyertyát, rádugom a kábelt, és a gyertyát valahova letestelem igaz? csak gondolom nem ajánlatos a kábelt olyankor fogni, vagy az a gumi a kábelen ad akkora védelmet hogy nem húz át?
A kérdés hogy a másik végét egy fém részhez kellene tartani igaz hogy szikra képződik-e, vagy az magán a gyertyán is látható-e? És ha a trafó jó mert szikrázni fog akkor a kérdés az hogy a benya mitől lehet rossz? És hogy hogy a többi hengerrel jó?
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #46692 üzenetére
Fémhez kell érinteni.
Fogd meg egy fogóval.
És igen a gyertyánál kell nézni.
A testelés kell, különben nem fog szikrázni.
A benzin lehet, hogy bejut.
A kérdés az, dolgozik-e az a henger egyáltalán.
Ha megvan a szikra megyünk tovább.Renault power
-
FerNandor
őstag
Mycso, indexen olvastam, amiket írtál. Milyen amúgy az autó? Halkabb sokkal, mint a megane? Jobban szigetelt? Mi jobb benne, mi nem? Pakolórekeszek vannak? Hogy megy? Csibalhatnal egy húsz képet kívül-belül
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
Sziasztok. Lehet hogy lassan megválok a Megane-omtól, kezd sok lenni a kiadás. 14 éves, jégkáros, kb 600ezret ér. Az elmúlt 3 hónapban közel 320ezret locsoltam rá. Most a beázásom javítására és tisztítására 3 munkaórát mondtak, 30-35 ezer lesz a vége. Azt mondták lejött a szőnyegből, szivacsokból közel 10 liter víz. Lehetséges? Ráadásul mikor odavittem 15-18 ezer körül adtak ajánlatot, most hogy kitisztították, 30-35 körül mondta. Kicsit átb@szva érzem magam.... Se munkalapot, se árajánlatot nem kaptam. Ennyiből szerintem márkaszerviz is megcsinálta volna....
Elmúlt 3 hónap történése:
-komplett hátsó féktárcsa+fékbetét+kerékcsapágy+ABS jeladó csere jobb hátul + olajcsere, pollenszűrő , benzinszűrő, levegőszűrő csere = 170 ezer Ft
- komplett első lengéscsillapító, féktárcsa + fékbetét, jobb alsó kormányösszekötő csere = 120ezer Ft
- beázás miatti tisztítás 35ezer Ft -
válasz FerNandor #46696 üzenetére
Szia, halkabb, jobban szigetelt, viszont itt is előfordul a műszerfal felől 1-1 zörej (nem olyan durván mint a megane-nál, de nem is olyan, mint egy A6-os audi).
Összességében minden jobb benne, a kényelem, a kialakítása a belső térnek, a minősége, minden.
Sajnos a pakoló rekeszek megszűntek, ez az egy ami nagyon hiányzik, mert hozzászoktam az ajtó könyöklő és a padlóban lévő rekeszekhez.
Menni megyeget, de nem verseny autó. Viszont egész dinamikus, lehet forgatni 4000-ig vagy felé is, nem lusta, vidám, pörgős motor.Pár kép van már, ITT találod.
Majd ki kellene takarítanom, meg lemosni, aztán körbelövöm úgy rendesen.“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen