- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- OLED TV topic
- Autóhifi
- Milyen asztali médialejátszót?
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
Hirdetés
-
Ősszel jönnek az új Intel chipek
ph Szeptemberre várható a Lunar Lake, októberre pedig az Arrow Lake – legalábbis a pletykák szerint.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #46614 üzenetére
az egy kőkorszaki motor, én 10w40-es olajtól másabbat nem tennék bele, egyrészt felesleges, másrészt, abban az időben nagyon más sem volt!
az olajteknő csavarom elnyalódott, hogy a picsába tudnám kivenni? fogóval nem tudok hozzáférni, mert 2 borda között van, ráhegeszteni anyát az játszik? vagy az alu teknő megolvad? az is problémás, hogy pont a főtengely végénél van, pont a tárcsák/szíjak alatt......
már szétkalapácsoltam, mindent rávertem ami lehetséges, de semmi sem segített, mostmár csak a hegesztés maradt, de fosok tőle, mint a házi tehéntejtől......