Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kkrisz85

    csendes tag

    válasz Bibby #33840 üzenetére

    "Azért nagyon kíváncsi leszek, mit tesznek majd amikor besétál valaki hogy én jeleztem a lemondást, június 29-én 10:30-kor voltam az xy boltban, bediktáltam az adatokat és azt mondták rendben.
    Eleve hogy lehet ilyen hivatalos állásfoglalást tenni anélkül hogy bármilyen igazolást adnának az ügyfélnek? :U
    Aggályos ez az egész sz@r, dehát maguknak főzték."

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Én épp ezért írtam be nekik tegnap a panaszkönyvükbe! (TELENOR)
    :))

    Tegnap bementem személyesen, mondtam az ügyintézőnek hogy nem fogadom el a díjemelést, erre megkérdezi a nevemet, a telefonszámomat és egy EXCEL táblázatba (WTF?????) felvitte ezeket, majd assssszzzonnnjaaa: majd felhívnak! (WTF????). Nem tudtam semmit sem reagálni erre, mert már utánam nyomultak. Kimentem, majd elkezdtem azon gondolkozni, hogy én erről semmilyen papírt sem kaptam, holott a TELENOR mindent lepapíroz, meg leesemesezik.

    És mi az hogy felhívnak?
    Miért is hívnának fel?
    Mire föl?
    Nem fogadtam el, nyilatkoztam, vegyék tudomásul. ;]

    Elmesélem még azt is nektek, hogy a telenornál előszeretettel rögzítik a hangotokat, a beszélgetést! (vajon mi okból nem lehet ezt elintézni egy egyszerű személyes megjelenéssel, gondolkoztatok már rajta?

    Én ebből már nem kérek.

    Úgyhogy visszacaftattam, kérdeztem a másik ügyintézőt, hogy papírt kaphatnék-e arról, hogy itt jártam és jeleztem azt a telenor felé, hogy nem fogadtam el az áremelést. ;] ;] ;] Erre az volt a válasz, hogy nem, mert nincs formanyomtatványuk! :W :W :W

    Na erre azt mondtam neki, hogy akkor kérem a panaszkönyvet és belekapartam, hogy nem fogadom el az áremelést!

    Nekem így már van róla papírom :)
    :DD

    Tanácsolnám mindenkinek ezt a fajta papírozást, máskülönben nem fogjátok tudni bizonyítani az igazatokat! (tudtommal még az online felületen se kaptok visszaigazolást, hogy mikor, mit, milyen tartalommal küldtetek ráadásul kinek emailt, de nyugodtan cáfoljatok meg ha ez már nem így van és azóta változtattak rajta :K !!! )

    Ja igen és ha kedvetek van: lehet jelezni a fogyasztóvédelem felé, ha a személyes ügyfélszolgálaton nem lehet elintézni semmit, ha nincs email-cím (olyan amihez nem kell beregisztrálni) és csak és kizárólag telefonon keresztül akarnak ügyeket intézni !!!! ;) ;) ;)

  • kkrisz85

    csendes tag

    válasz Viktor77 #33837 üzenetére

    "Kártyás csomag esetén a következő feltöltésnél automatikusan elfogadod az új feltételeket."

    ez sem biztos hogy így van.
    pl.: Telenor ÁSZF 9.2.4.1

    "9.2.4. Kártyás Előfizetői Szerződés módosítására vonatkozó speciális szabályok:
    9.2.4.1.
    A Telenor hozzájárul, hogy amennyiben az Előfizető a Kártyás Előfizetői
    Szerződés megszűnését követően, de a rendelkezésre állási időn belül ismét feltölti az
    egyenlegét, akkor ráutaló magatartásával a korábbi Előfizetői Szerződés tartalmával új
    Előfizetői Szerződés jön létre."

    Most akkor ez hogyan is van?
    Ezek szerint marad a régi szerződés, nem? :F ;] :D

Új hozzászólás Aktív témák