Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz philoxenia #23571 üzenetére

    Ez szinte biztosan nincs így másutt sem. Max. hosszabb ideig működik plusz feltöltés nélkül, de a feltöltős számokat tutira lejáratják, majd újra kiadják, ez ezer millió százalék.

    A T-Mobile pl. 90 napig tartja meg a számot.
    Vodafone esetén 60 nap.

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

  • club1

    veterán

    válasz philoxenia #23571 üzenetére

    Rosszul emlékszel, a rendszer nem mostanában változott meg, a hazai prepaid rendszerek indulásuktól így működnek, azaz perrel esélyed sem lenne. A lentiekből itt a lényeg a rendelkezésre állási időszak. (Direkt nem a Telenor ÁSZF-jéből másoltam.):

    Szolgáltatási Időszak
    Az Előfizetői Szerződés azon határozott időtartama, amelyre az Előfizető a díj előre történő kifizetésével
    megvásárolta a Mobil rádiótelefon szolgáltatás igénybevételét. A Szolgáltatási Időszak az Egyenleg-felhasználási Időszakból és a Rendelkezésre Állási Időszakból áll. A Rendelkezésre Állási Időszak minden
    esetben az Egyenleg-felhasználási Időszakot követi.
    A különböző értékű feltöltőkártyákhoz, elektronikus feltöltések esetében a különböző elektronikus feltöltőkártyákhoz és az egyes tarifákhoz tartozó Szolgáltatási Időszakok egymástól eltérhetnek.
    A Szolgáltatási Időszak a szolgáltatási csomag megvásárlását követően az előfizetői SIM-kártyáról kezdeményezett első díjköteles hívással kezdődik. A Szolgáltatási Időszak az ügyfélszámla minden feltöltésével a feltöltőértékhez vagy az egyes tarifákhoz tartozó – az Általános Szerződési Feltételek Díjszabás mellékletében meghatározott – időtartammal meghosszabbodik a következőképpen: a feltöltés előtt meglévő egyenleg-felhasználási idő lejáratának dátumához hozzáadódik a feltöltőkártyához, az
    elektronikus feltöltőkártyához vagy az egyes tarifákhoz tartozó egyenleg-felhasználási időtartam. Az
    Előfizető általi ügyfélszámla feltöltés új határozott idejű szerződés ráutaló magatartással történő megkötésének minősül, a határozott időtartam a Szolgáltatási Időszak végéig, vagy a következő ügyfélszámla feltöltésig tart. Az Előfizető általi ügyfélszámla feltöltéssel az előző határozott idejű szerződés megszűnik azzal, hogy az Előfizető hívószáma változatlan marad, és az Előfizető által kifizetett, de az ügyfélszámla feltöltést megelőzően fel nem használt díjat az új Előfizetői Szerződéshez kapcsolódó ügyfélszámlán Szolgáltató jóváírja.
    A Szolgáltatási időszak végén az Előfizető elveszti a mobil rádiótelefon szolgáltatások igénybevételére
    vonatkozó jogosultságát, és sem az Előfizetői (SIM) Kártya, sem az előfizetői vonal nem használható hívások kezdeményezése vagy fogadása céljából. Az Ügyfélszolgálatra érkező hívások és a segélyhívások a mobil rádiótelefon szolgáltatás állapotától függetlenül kezdeményezhetőek.
    Egyenleg-felhasználási Időszak
    Az Egyenleg-felhasználási Időszak az az időszak, mely alatt az Előfizető az ügyfélszámláján rendelkezésre álló egyenlege erejéig használhatja az általa megvásárolt tarifacsomaghoz tartozó szolgáltatásokat, az egyes szolgáltatásokhoz meghatározott feltételek szerint.
    A különböző csomagokban elérhető szolgáltatásokat az Általános Szerződési Feltételek Díjszabás melléklete tartalmazza. Az ügyfélszámla feltöltése esetén az egyenleg-felhasználási időszak hosszának kiszámítása minden esetben a következők szerint történik: a feltöltés előtt meglévő egyenleg-felhasználási idő lejáratának dátumához adódik hozzá a feltöltőkártyához, elektronikus feltöltőkártyához vagy az egyes tarifákhoz tartozó egyenleg-felhasználási időtartam. Ugyanakkor, az így elért egyenleg-felhasználási időszak továbbra sem lehet hosszabb, mint az utolsó feltöltéstől számított 365 nap.
    Az egyes feltöltőkártyák és elektronikus feltöltőkártyák árát, értékét, valamint a hozzájuk és az egyes tarifákhoz tartozó Egyenleg-felhasználási időszakok hosszát az Általános Szerződési Feltételek Díjszabás melléklete tartalmazza.
    Rendelkezésre Állási Időszak
    A Rendelkezésre Állási Időszak az Egyenleg-felhasználási Időszakot követi, és 60 napig tart. Ezen idő alatt az Előfizető kimenő hívásokat nem tud kezdeményezni, valamint – a hangposta-szolgáltatás kivételével
    – az SMS, MMS, Videotelefon, WAP, Internet és faxszolgáltatás sem elérhető. A hívások fogadása a 60 nap lejártáig továbbra is lehetséges. Ezen időszak alatt az Előfizető az ügyfélszámlájának új feltöltő kártyával vagy elektronikus úton történő feltöltésével a Szolgáltatási Időszakot újraindíthatja. Az ingyenesen hívható Segélyhívószámok és az Ügyfélszolgálat (1270), a Szolgáltatási Időszak végleges megszűnéséig minden esetben hívható. A rendelkezésre állási időszak végét követően a Szolgáltatási Időszak és az előfizetés automatikusan lejár, az Előfizető elveszti az ügyfélszámláján megmaradó összeget, a szolgáltató az előfizetői számlát megszünteti, így az a továbbiakban nem tölthető fel.

Új hozzászólás Aktív témák