Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bostone

    addikt

    Lehet nem is jó helyen teszem fel a kérdést, de egy próbát megér.

    Az egyik szolgáltatónál pár hónapja előfizetésre váltottam (két év hűség, két év tarifamegtartás) és részletre elhoztam egy készüléket. A készülék elvileg "okostelefon" kategóriába tartozik, "csak" időnként telefonálni nem lehet vele. Ez egyébként, mint kiderült típushiba. Vártam, hogy a következő frissítés orvosolja ezt az aprócska problémát, de az hónapról hónapra tolódik, egyre későbbi időpontra. Mivel buktam volna a garanciát, ezért nem éltem egyéb házi barkács megoldásokkal.

    A kérdésem a következő és kérdezem ezt úgy, hogy még valójában nem jártam hivatalosan sehol utána:

    Változtathatok a szerződésen, ha a bizonyost egyszerűen visszaviszem és nem szeretnék másikat helyette?

    A célom az lenne, hogy az eddig befizetett összeget a telefonszámla terhére egyenlítsék ki a későbbiekben és a tarifamegtartást töröljék, illetve a hűségidőt csökkentsék egy évre.

Új hozzászólás Aktív témák