Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dezz

    nagyúr

    válasz leviske #12528 üzenetére

    Ha ez a HDL valóban csak helytakarékoskodásra jó, az órajel rovására, akkor ez elsősorban megint csak a többszálas teljesítményt javítja (az egyszálas nem igazán lesz jobb attól, ha pl. kettő helyett négy ALU van egy INT clusterben). Ettől függetlenül, a Piledriver fő bottleneckje az utasításdekóder (és talán a L2 kezelés valamilyen hibája), ezt korrigálva jelentősen javulhat az egyszálas teljesítmény is (és a többszálas is). De amúgy a HDL elvileg először az Excavatornál lesz bevetve.

    Igen (mint lee56 hozzászólására reagálva is írtam). Legalábbis a többi kisebb-nagyobb bővítéssel.

    (#12529) lee56: "Igen, de ez a jövőkép feltételezi azt, hogy a jelenlegieknél egy sokkal mélyebb integrációs szint már legalább a fél világon elterjedt, addig nagyon egy kiadót sem fogsz találni, aki egy ilyen játék megírattatására pénzt költene."

    Mindkét újgenerációs konzol talán nem teszi ki a fél világot, de van egy fogadásom, hogy ez elég sokat nyom majd a latban... :) Konkrétan többen is bejelentettek HSA-t kihasználó játékmotorokat és erre épülő játékokat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák