Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2116 üzenetére
majd csinálja hogy nyik-nyik-nyik Na neem ezzel még viccelni is rossz,legalábbis az enyém most csikorog,énis leakarom cserélni
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2132 üzenetére
A hőfékhengert leszeded csutkára hogy kézbe tudd venni. fékkar le. ha megnézed van rajta egy pici kis lyuk,majd megfogod találni,na én abba dugtam egy szeget,és kicsit belekopogtattam hogy a "zégergyűrű" alá bemenjen,majd kifeszítettem. Hát nekem a rugó nem tolta ki a külső karmantyűt,de mivel úgyis rossz volt,ezért egy szöggel kipiszkáltam. utánna már könnyű a dolog.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2134 üzenetére
a tükörtartó alatt a kormány ahol van ott keresgéld asszem bal alsó sarok. ha koszos akkor nem látszik. szerintem direkt erre a célra tették oda,más értelmét nem láttam neki. pont egy kis szeg vagy valami befér és kitudod pattintani a gyűrűt.
Igen olvastam hogy jót írsz róla,de még várok vele,tudod az enyémet is istenítettem hogy milyen jó,azt most egy párszáz km utánn meg szidom mert mindent csinál
BAZINGA!
-
teko99
tag
így van a külső karmantyút(tömítést) szétszúrhatod akár hogy kijöjjön,utánna már kijön a dugattyú. Majd összerakásnál figyelj hogy a kiskarmantyút(ami a dugattyún van) kend be egykis fékfolyadékkal,és nagyon óvatosan dugd vissza a dugattyút a helyére,nehogy átforduljon a kiskarmantyú pereme,mert akkor semmit sem ér majd
BAZINGA!
-
teko99
tag
Na közben az én gondom is megoldódott. Még kedden hozta a futár a gyári bakelitet,hát merevítők nincsenek benne így szerintem nem az a 90es évekbeli gyári,szerintem német utángyártott,de legalább ez az utolsó mm-ig méretpontos. Feltettem,jól meghúztam a lánckerék csavarját és láss csodát,nem szorul,nem karistol,nem kopog
Szóval ha bárkinek bakelit gondjai lennének ne sajnálja rá az a 3,5K-t,vegye/rendelje a német utángyártottat,ne a kisipari magyar vackot.
BAZINGA!
-
teko99
tag
Hmm közben ma is előjött egy gond,bár lehet hogy nem akkora csak én parázok.
Naszóval tegnap nemvolt gyujtásom.
dekni le,aksikábel + mozgat és előjött.
Ma is előjött ez a gond,menet közben elmozdulhatott mert lehörgött a motor,de 2mp gurulás mulva megugrott és ment szépen.Viszont most a töltésjelzőm világít nem úgy erősen mind álló motornál,de nappal is látható. Ha ráteszem a fényszórót akkor elalaszik. Biztosítékok mozgatása volt a multkor a megoldás,majd ránézek most is és kiderül hogy elalszik-e a jelző.
Viszont gondoltam arra hogy az aksi gyenge lehet hogy néha nincs gyujtás,de akkor amikor előjön a kábel mozgatásnál akkor gondolom világítás csak parányi lenne ha az aksi lenne a gyengusz. Világítás van szép erős szóval szerintem nem az lesz a baja.
Egy kérdés: ha az aksikábel kicsit elokszidálódott akkor világíthat a tölsésjelző? Úgy értem hogy nem megy át rajta annyi áram vagy valami.?
De nekiis állok ránézek,az aksit is megmérem bár csak töltővel tudom ha rádobom
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2146 üzenetére
multiméter sajnos nekem nincs,de az aksi fullot mutatott ahogy sejtettem.
az aksi kábeleit megcsiszoltam,majd kiderül hogy elmegy-e még az áram.
Viszont a full biztosítéktáblát majd leakarom cserélni,kissé már az is elvan öregedve.
A töltésjelző még mindíg világít halványan,majd kíváncsi leszek hogy az uj tábla/biztosítékokkal elalszik-eBAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2149 üzenetére
hát már egy pár éve tervben van a beszerzése
őŐ az normális hogy eddíg 1mp alatt 1et villogott az index,mostmeg 1mp alatt kettőt.? Ha van rajta világítás is akkor 1mp alatt 1et ?
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz hevizms #2151 üzenetére
nincs kiégve,villog a párja is.
Most fedeztem fel ezt a hibát amióta néha elment az áram a kábel érintkezése végett.
Viszon a gyári indexrelé teteje kitört,mármint amivel felvolt fogatva a szerszámtartóra,így jelenleg csak lóg a relé,és lyukas a teteje,meg eléggé oxidos kívülről. Relébaj okozgat ilyet?
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz hevizms #2153 üzenetére
igen szerintem még a gyári,kis kerek aluminium féleség,úgyvolt odafogatva a tartóhoz,de megadta magát és most csak lóg,de ahogy néztem mozog is a belseje
Hogy mikor esett le azt nemtudom,szerintem pár napja,mert csak ma vettem észre hogy gyorsan megy az index.
Na akkor ez cserés lesz.
remélem majd a biztosítéktartó cserével a töltésvilágítás is elmúlik majd.
BAZINGA!
-
teko99
tag
APA KEZDŐŐDIK.
Voltam egy 80Km-es túrán,fele úton 70km/h majd egykis cigiszünet,nézem a kerék szép tiszta. Köv táv 80-90km/h,kerék lehányva egy picit,de most a ford meghajtónál tolja fel az olajat és azt viszi a menetszél
Szeretlek te német csoda,mindíg megtudsz lepni valamivel.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2167 üzenetére
nekem szerencsére a hengernél nem fújja ki a könyöknél. Lent fújta ahol a könyök csatlakozik a kipufogóba,de vettem autosboltban pasztát ami kikeményedik ha felmelegedik a rendszer. Jó ideje már bekentem és még bírja.
BAZINGA!
-
teko99
tag
Valaki letudná írni hogy mekkora biztosítékok vannak a tz-ben? Gondolom 125/250 egyformák.
Veszem az uj táblát,és akkor már uj biztiket is.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2193 üzenetére
közben megtaláltam
balról jobbra: 2A,4A,16A,16A
vettem biztitartót meg relét,a relé fasza mostmár szépen villog az index.
Viszon a töltésjelző még mindíg halványan de világít.
Valaki ötlet?
kopott lehet már a szénkefe és halványan világít hogy nincs annyi töltés?
Csabyka: :/ az tényleg kicsit rosszul néz ki egy idő múlva biztos kitörne,hát nem tudom van-e L csatlakozó
BAZINGA!
-
teko99
tag
benéztem az ülés alá a feszszab még a gyári lehet mert lehet állítani,de szép fényes a belseje,biztos nem ázhatott be vagy valami. Csatlakozók megmozgat,azokkal nics baj.
De a jelző még világít picit,olvastam mzclubon hogy lehet állítani a fesszabon lehet hogy keveset tölt és ezért pirnyákol,majd megnézetem napokon belül itt a gyárban van egy pár villanyszerelő valamelyikkel majd beszélek
ŐŐŐ 2A-es biztosító létezik olyan aminek tűs a vége?
Mert ugye síma henger alakú,és az új biztitartó meg nem olyan mint a gyári hogy a 2A-s biztinek cső alakú a helye hanem tüskés,és az szerintem onnan kipottyan a legelső kátyúnál..
ÓÓ retró mértnem rád hallgattam,még ha csak lógna is de legalább késes tartót vettem volna
BAZINGA!
-
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2252 üzenetére
de akkor a gyűrűt a másikból gondolom beletetted?
Hát nálam is ilyen volt a maszek tömítésem,tekertem egy rongyot,de az enyém annyira szivárgott hogy eláztatta teljesen,meg hetente töltöttem után az olajat,aztán határoztam el magam hogy veszek egy főfékhengert. Remélem megoldódik majd a gondod,de ha veszel akkor amit én vettem ezt ajánlom
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2321 üzenetére
énsem vagyok tisztában én akkorát vettem mint ami az előzőre volt ráírva.
BAZINGA!
-
teko99
tag
Na ittvagyok újra.
Hát még nem tudtam szerelővel beszélni hogy nézzen rá a feszszabályzóra a töltésjelző világítása végett. egyre erősebben világít mostmár.
Ha végleg elmegy a töltésem akkor menet közben teljesen elmegy a töltésem akkor ahogy lemerül az aksi leáll a motor és kaput.? Bár napokon belül beszélek egy villanyásszal
közben valahol csak csak átveri még az olajat mert a láncvédőnél csak cseppenget néha
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2342 üzenetére
aha hát még ott nem tartok hogy leálljon vagy valami.
közben a 5A-s biztit is beletettem a 2A-s helyett,mert ez legalább megáll a tartóban nemúgy mint a 2A-s laposvégű. Reggel is kiesett na melóból hazafelé beletettem az 5A-st ez már nem esik ki,csak Retro írta hogy ezmeg bajt tud csinálni
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2346 üzenetére
azért mert ugye a gyári táblán a 2A-s biztinek direkt lapos a felfogatója hogy megálljon benne a bizti. Amit vettem azon meg mind a 4 slot "kerek" mint a többi biztosítéké hogy hegyesek a végei. Na hát ezekben gondolhatod hogy egy laposvégű biztosíték semmiféleképp nem áll meg
BAZINGA!
-
teko99
tag
nemtudom hogy ez a töltéssel kapcsolatban van-e de találtam egy szétégett csatlakozót
bekarikáztam hogy honnét húztam le
BAZINGA!
-
teko99
tag
csatlakozóm nem volt,így egy komplett vezetéket csatlakozóstól beleblankoltam a generátor vezetékébe,majd jó alapos ragasztó köré.
íme az eredmény
Bár hogy mitől égett el ennyire azt megtippelhetnétek nekem,bár majd figyelgetem azért néha hogy hogyan állnak a csatlakozók mert mennyit szívtam én ezzel már idáig és sosem néztem be a gyujtáshoz alulról is.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2351 üzenetére
az 5A-st ma tettem bele hazafelé jövet,már tavaly amikor megvettem a motort akkor is ilyen volt hogy alapjáraton minden dugófordulásnál villant egyet. Szóval ez már akkor kezdődhetett és szép lassan elégett valamiért szerintem.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2353 üzenetére
nem ugyan ezt veséztük,csak akkor bennehagytam a 2A-st. De mikor ma reggel kirázódott akkor melóból indulás előtt beleraktam az 5A-st,mert a 2A-s kivolt esve,elhagyni meg nem akartam útközben hiába rakom vissza kiesik már néztem azóta itthon is. Egyenlőre marad az 5A,majd havernál forrasztatok pöcköt a 2A-sra hogy megakadjon a tartóban
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz hevizms #2361 üzenetére
most klappol minden így hogy a vezetéket/sarut mókoltam a szétégett helyett. Azért tettem a videót hogy egy halvány kis villanás sem látszik most annyira fasza
Majd ránézek holnap a forrasztásokra is hogy lazák-e de ahogy ma mókoltam ugyrémlik hogy passzentos volt minden. Egy kis oxidáció is volt a vezetéken ahol szétégett,hát régóta kezdte ez már elsőbb tavaly nyáron csak pislogott alapjáraton,de most adta meg magát igazán. Nemsok kellett volna neki,szinte csak a korom tartotta ami a szigetelés volt valamikor a kábelen
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2391 üzenetére
hát nekem is a gyárias mintázatú van elől. Amit linkeltél hát eléggé olyannak tűnik így hirtelen hogy egy nyomvájú teli vízzel és felúszik egyből,de így nemtudni hogy mennyire vezetheti a vizet. Száraz úton biztos lenne tapadása főleg nyáron a dög melegben
Hát lehet hogy ez is kitapasztalás utánn derül majd ki hogy jó-e ha megveszed,bár gondolom az ára végett nemfogod úgy cserélgetni majd a gumikat mint a fékbetéteket a teszttel.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2393 üzenetére
hát majd mostantól pályán kell közlekedned,és zargatni a tz-t 130al
ŐŐŐ de amúgy ha olyan a te etz-d is mint az enyém,hogy a legkisebb esőben is derékig ázok a permet felcsapódása végett akkor úgysem húzod neki annyira,kerülgetve a nyomvájút/kátyút szerintem jónak kellene lennie a tapadásának. A másik meg hogy eső ugye annyit nem esik mint amennyi jóidő lesz majd még ezutánn.
Hát egy pontos linket dobhatnál a betétekről,az enyémek nagyon visítanak mostmár tolás közben,menet közben csak ha fékezek de akkor veszettül. Bár a tárcsámban is van egy nagyon minimális ütés
BAZINGA!
-
teko99
tag
ez hol van rajta egyébként hogy mikori? valami sorozatszámból kilehet olvasni vagy én nem láttam rajta semmi ilyet írjátok itt hogy ennyi meg annyi éves mondom megnézem Bár nekem az első is vee rubber
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2408 üzenetére
szerintem ez nem azt jelenti.. akkor még vee rubber gyár sem volt szerintem
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2422 üzenetére
hát belső gumit simsonba én mindíg akkor cseréltem amikor már volt rajta 6-7 folt,vagy a szelep körül adta meg magát általában
etz-ben nemtudom milyen időközben fogom majd cserélni,azért itt ne várj sok évet mert ha azt nézzük akkor lehet velük haladni,nem lenne jó egy defekt 90körül,főleg nem elől.
Hát igen ha előre vastagabb külsőt teszel akkor nem elég a hagyományos belső én úgytudom,oda vastagabb kell majd de lehet hogy ezt tárgyaltátok már csak lusta vagyok visszábbolvasni
Közben voltam unokatesómmal egy 80km-es túrán,ő simóval volt így csak 60al mentem végig. Ahogy látom kisebb sebességnél jóval több olajat hord fel a fordulatkihajtásnál,mert az egyész blokkon állt/folyt lefelé az oil
Nagy sebességnél nem annyira hordja fel,ami kicsit felnyom azt meg a menetszél szétteríti a hátsókeréken. Ahogy Mzclub-on olvastam ezzel nemlehet mit tenni,képes akár az óráig felnyomni az olajat a spirálban.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #2432 üzenetére
hát igen elég kevés az esély rá,meg eléggé repedezett gumi kell ahhoz,de a fékkel teis szórakoztál és a küllők között a fékfolyadék ha befolyik akkor az intézi a belsőt.
BAZINGA!
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen