- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenkinek!
Ma délelőtt 4 órát szántam az első fék szerelésére. Levettem a főfékhengert (megint), leszedtem a fékcsövet (megint), és nekiálltam szétkapni a főfékhengert. Pár napja még csodálkoztam, hogy miért fossa az olajat a külső tömítésnél, mára ez nyilvánvalóvá vált - a rugós karika, ami a tömítést a helyén hivatott tartani, egész egyszerűen hiányzott. Azt hittem, csak a kosz elfedi, de nem, ott se volt...
Szóval kénytelen voltam a két főfékhengerből csinálni egyet. Előkaptam Retro által gyártatott alkatrészeket, és beszereltem őket. Hát, vegyesek az érzelmek, de valószínűleg nem a tömítésekkel van a baj. A fékhatás - ha lehet egyáltalán fokozni - még durvább lett. Köszönhetően a kis karmantyúnak, nem ereszti el a nyomást (értsd: apró húzgálásokkal se tudom koppig behúzni a fékkart), és olyannyira erőset harap a nyereg a tárcsára, hogy a féknyereg két fele között ilyenkor kicsit gyöngyözni is kezd az olaj. Ez legyen a legnagyobb baj!
És amiért vegyesek az érzelmeim - sajnos most is látok egy kis olajat a külső tömítés körül. Egyelőre nem vészes, és ha így marad, nagyon boldog leszek, de nem tudom, hol lehet a gond. Csak tippelem, hogy a főfékhenger előző tulaja kicsit meggyalázta a szétszerelésnél, és lehet, hogy tett bele apró karcokat, amin elszökik a fékfolyadék. Tényleg nem tudom, de kicsit aggaszt.
A fékcső felhelyezésénél trükköznöm kellett. Ahhoz, hogy ne törjön annyira a cső, a féknyereghez nem tettem közdarabot, így nyertem pár centit, ezt az elemet a kormánynál alkalmaztam, és a fékcsövet még így is a lámpa alatt kellett elhúznom, de így legalább nem ér bele fékezéskor a hengerbe.
Így fest a nyereg:
Így a főfékhenger:
Így a saját tömítés:
És szerintem valahogy így kellene kinéznie egy féktárcsának:
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Új hozzászólás Aktív témák
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest