- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Egér probléma
- Melyik tápegységet vegyem?
- Videós, mozgóképes topik
- Projektor topic
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Milyen széket vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
Új hozzászólás Aktív témák
-
teko99
tag
na összerakva a moci,mostmár tényleg csak a festés alatt lévő fő cuccok hiányoznak és ennyi.
közben haver is csinált egy atomstabil rugóakasztót a lábtartómra,azt még letörni sem lehetne ha direkt leakarnám.
BAZINGA!
-
teko99
tag
ó tánk jú mindenkinek
azért az alapoktól nem teljesen,a váz az maradt a "gyári" festés,annyira nem szedtem szét sajnos. De amit csak tudtam festettem/takarítottam.
A tárcsa nincs szabályozva,még ősszel amikor tárgyaltuk ezt a csikorgó fékbetét témát akkor utána az enyém is elkezdte,adtam neki wd40-et utána eléggé fekete lett a tárcsa gondolom a betétből jött le valamennyi vagy nemtudom,de utána letöröltem és azóta patika,fog is,nemis csikorog egyszer semHát ez a "szezonális" napi használatos motorom úgyhogy ez is legyen rendben úgyvoltam vele. Elméletileg a héten készlesz a festés is,na azt már várom nagyon,szépen is dolgozik az illető akihez vittem,meg már mocizgatnák vele,simson mégsem adja azt az érzést mint az etz
BAZINGA!
-
teko99
tag
Logikusan gondolva a tankon lévő menetnek jónak kellett volna lennie,gondolom nem csavargatták le havonta és elkoptatták a menetet rajt. Az még előfordulhat hogy valaki bikára húzta egyszer,és jött le belőle amikor te legelőször lehajtottad. De én inkább a csap menetére gondolok hogy az lehetett roszabb hamár szivárgott,de itt meg megint a csap jön elő,ha rossz a tömítés inkább a komplett csapot cseréltem volna hogy ne szivárogjon. Találékony a magyar,nekem is tömítő anyag jutna az eszembe legelsőre.
Marad a nyers erő,de lehet hogy a tankról a menetet is szedni foglya,úgyhogy abban az esetben meg hát nemtudom menetet szerintem nemlehet "újat" csinálni rá,majd kisebbet vágni,de akkor meg valami olyan csapot kell hozzá nézned majd hogy jó legyen. Vagy tankcsere/festés. Ezekkel azért számolj. Ha úgy látod,szerintem hagyd fent,inkább minthogy jöjjön a menet is aztán meg lehet gondolkodni. Esetleg még ha nagyon nem akar lejönni a csapot bombázd szét,tűreszelő vagy flex óvatosan,bár a tank menetébe a ragasztó gondolom beleragadt,de szépen kilehet majd csiszolgatni szerintem.
Na de remélem nem kell majd az általam leírt folyamatokhoz nyúlni,remélem lejön majd ép menettel.
BAZINGA!
-
teko99
tag
különös trükk nemigen van,az új szimeringeket a régiekkel kell belekopogtatni a telóba erre kell figyelni. Énis a szocis blog alapján csináltam tavaly és pofon egyszerű a dolog a látszat ellenére. ott irják is hogy mennyi olaj kell. Hajrá
BAZINGA!
-
teko99
tag
na készlett a moci,összeraktam megjárattam.
Viszont máris kifúj a könyök,folyik lefelé a dzsuva. ezellen tudok valamit tenni?
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Francia91 #3671 üzenetére
tömítést nem,mert a gyári alatt sem volt,de látom lehet alukarikát kapni hozzá. De most délután elmentem kicsit meghajtottam a motort és most nem folyt egy cseppni sem. érdekes..
viszont hazaérve láttam hogy a berugótengelynél ill nekem is az olajbeöntő sapka szellőzőjén nyomta az olajat mint a barom,tiszta olaj lett a blokk hátulja/hátsó kerék is kapott. plusz az egyik blokkcsavarnál is szivárgott,ahogy néztem a menetnek annyi lehet,vagy csak rövidebb csavart tettem,ez esetben egy hoszabbal megoldható,de ez az intenzív olajkiokádás mindenhol... Tegnap piszoknehezen akart beindulni amiután összeszereltem mindnet,lehet túlis szívattam eléggé mert egy csomószor cusszogott is a kipuf amikor rugdostam. De azóta is indul a megszokott módon elsőre,bár lehet kiment valamelyik szimering állásában. Vagy a jelenlegi 10w40es olajat nem csípi. mást nem tudok gondolni..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz sdavic01 #3673 üzenetére
a 24es csavarokat cseréld majd mindenképp hogy jól megtudd húzni,plusz a menetre rakj fbs-t mert nekem tavaly szivárgott az olaj amikor megcsináltam a szimeringezést.
hmm pedíg lekellene jönnie a csavarnak,ha a felső teleszkopszárat kicsit húzod kifelé hogy szoruljon úgysem tudod a csavart lazítani? úgy már feszülnie kellene a "szárnak" így nemszabadna körbefordulnia. vagy fújd be wd40-el (ha nincs vegyél mert amióta vettem mindenre használom tényleg baromi jó dolog).
ne hagyd rá,csináld meg a szimeringezést valami módon mindenképp. vagy ha mástnem és tényleg nembírod szétszedni akkor net televan etz bontással,vegyél egy telót és azt újítsd fel,első teló rendbe legyen mindenképp mert fékezéskor eléggé sokat számít hogy rendben van-e vagy nincs.
BAZINGA!
-
teko99
tag
közben márcsak nagyon apróságok vannak a mocin,ma is elmegyek meghajtom kíváncsi vagyok nyomja-e még majd az olajat..
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3676 üzenetére
köszi pórbáltam a lehető legjobban figyelni mindenre hogy azért gyárias maradjon,márcsak a hátsó telókat kéne felújítanom majd ha lesz időm rá.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3678 üzenetére
alul? na olyat még nem tapasztaltam (kop kop) de öreg motornál előfurdul minden.
hát a hátsók nálam tavaly mentek ki,de két személyesre állítva egy személyt bőven elbír semmi baj velük,csak ne műszakikor kelljen majd mókolni vele.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3680 üzenetére
na igen alul énsem piszkáltam,ezért készülök is egy ilyen malőrre véletlen ha nálam is előjön ez a jelenség. de én úgy voltam vele hogy amíg csak bírja alul nem piszkálom,az utángyártottak úgyis vackok csoda hogy a felső szimeringek még bírják.
BAZINGA!
-
teko99
tag
az indexrelé tud zárlatot okozni? mert ma vettem észre hogy nem villog,látom a biztosítékot kicsapta. most vehetek 4a-st,csak az újak meg már nem kúpos végűek és nemtudom hogyfog megállni a gyári helyén..
BAZINGA!
-
teko99
tag
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3689 üzenetére
4 helyen voltam ma,a negyediken vettem egy 5A-st bele ideiglenesen. Csak cső alakú síma végűek vannak és azok is nagyobbak. neten láttam hogy van direkt méretezett simson/etz-be való "gyári" 50Ft/db-ért
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3691 üzenetére
hát igen ezt mondom hogy a gyári kúposvégű helyett csak ilyeneket lehet kapni a gyári méretű helyett. jó van kúpos végű is de nem 2-és 4a-sba hanem a 16osokhoz
biztitáblát cseréltem utángyártottra mert már tiszta oxidos volt,de az utángyártott alig tartja a kúpos végűeket is.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #3693 üzenetére
hát itt sehol sem lehet kapni 4A-s kúpos végűt. 16a és miegyéb van kúpos,de ilyen nincs. na tettem bele egy 5A-s-t,majd ha szegeden járok nézek a mocisboltban.
BAZINGA!
-
teko99
tag
senkinek semmi élmény,javítás?
BAZINGA!
-
teko99
tag
Kis tz-nèl lejön a henger blokk billentès nèlkül is,úgyhogy a láncot ne akaszd szèt. A hajtókar körè tegyèl valami rongyot,mert ha beleesik a biztosító a blokkba amikor szeded le a dugót akkor az ciki
BAZINGA!
-
teko99
tag
Francia91. szerintem pedíg a tárcsavédő csinatos lett volna szürkében a mocidon.
BAZINGA!
-
teko99
tag
8as a simsoné és egyéb robogóké
BAZINGA!
-
teko99
tag
Voltam ma egy 80Km-es túrán,szépen barnul a könyök
BAZINGA!
-
teko99
tag
Francia91: Tegnap FMP-n te is voltál? figyltem az etz-seket,de nem láttalak. Mondjuk rengetegen voltak a motorosok..
BAZINGA!
-
teko99
tag
251es etz hány kW-os?
Gondolkodom hogy lerakom az a2 kategóriát.. leváltanám a 125ös tz-t,csakház 251est meg szinte lehetetlen találni jó áron.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz hevizms #3778 üzenetére
A csavar nálam bevan rohadva,ès èn is úgy állítottam a fèkdobon belül a kis rèzlapkán kèzzel hogy letudjon testelni ha fèkezem. Gondolom erre gondolt hogy úgy is lehet rajta állítani,de ha a csavar nincs berohadva,akkor fölös szètkapni azèrt a kereket,a gyári módszerrel ahogyan írod tökèletesen állítható.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Gali199qd #3773 üzenetére
Cserèld a betèteket ès a fèkkulcsot is de azt csak akkor ha nagyon elvan a szèle kopva,mert az utángyártott minősège borzalmas.
A fèkbetètekre ne sajnáld a kesit,futármotoroson van gyári minősègű 4-5ezer környèkèn,zègert ès rugót is adnak vele.
Az 1500ft os kisiparit neis próbáld,nálam volt olyan is,ha lesatuztam akkor is csak lassított minthogy fogott volna. Valami borzalmas minősègből volt,de ez a gyári elèg remekül fog.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Gali199qd #3781 üzenetére
De ha a roszabb minősègűo akkor rosszul fog,ès ha jól emlèkszem kevesebb ferodon is van a kisiparikon mint a utángyári betèten. persze nemtudom hogy neked melyik minősègű van..
Akkor tedd hátrèbb a fèkkulcs ricnijèn a kulcsot,ha úgy jó lesz akkor satuzz bele a fèkbe akár álló helyzetben is hogy megbizonyosodj nem ugrik át a kulcs,ès nem blokkol be teljesen a kerèk.
Legroszabb esetben a kerèkagy van kikopva.
BAZINGA!
-
teko99
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen