Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daneee527

    csendes tag

    válasz tboy93 #127876 üzenetére

    Szia!

    Ha van ügyfélkapud, akkor talán innen a legegyszerűbb elkezdeni az ügyintézést:
    Webes ügysegéd
    Pár adatot kell csak megadni, kártyával tudod fizetni az illetéket, és kész is! (én télre el szoktam rakni az egyik autómat, a másikat meg nyárra vontam ki legutóbb, elég egyszerű az ügyintézés).
    Tudtommal a biztosítódat sem kell külön értesíteni, kis késéssel, de szoktak küldeni emailt, hogy felfüggesztették a kgfb-t (visszahelyezés után meg majd érkezik a bizonylat a következő fizetnivalóról, ami már korrigálva van a kivonás miatt.. pl, ha mondjuk félévente fizetsz kgfb-t, kifizetted május 1-én, kivonod május 31-én, akkor nem utalják vissza a maradék 5 hónapnyi pénzt, a forgalomba visszahelyezés után "beszámítják")

    Amúgy sziasztok mindenki! :DDD
    Már jópár hónapja read-only módban nézegetem a topikot, sok hasznos infóval lettem gazdagabb, amit ezúton is köszönök! :)
    Még pár hét és végre meglesz a jogsim, aztán jöhet a motorvásárlás meg egyéb mókák.. lehet, hogy rontom majd még itt a levegőt :DDD

  • Daneee527

    csendes tag

    válasz gergo5991 #128696 üzenetére

    Azt azért nehezen tudom elképzelni, hogy egy tapasztalt motorosoktató ne tudná lazán megcsinálni bármelyik feladatot, ha ismeri a pályarajzokat.. én 0 perc motoros tapasztalattal kezdtem el az A-t nemrég, az első (dupla) óra alatt még bénáztam, a második már sokkal jobb volt, a 3-4-5. alkalmakkor már elég magabiztosan és jó tempóban ment mindhárom pálya, simán meglett a rutinvizsga 10 óra után.
    A kikerülős feladat szerintem nem vészes, ha 40+os stabil tempóban érsz az akadályhoz (~látszólag "gyorsan") az elvileg elég, a manőver maga meg szerintem pofon egyszerű. Én a vészfékezős résznél hibáztam először többet, sok volt a hátsó fék és megcsúszott a hátsó kerék, de erre is sikerült pár kör alatt ráérezni.

    Kipróbáltam a régi feladatsort is, én nem éreztem nehezebbnek az újat, aki meg nem tud egy ilyen laza szlalomot meg egy rendes fékezést, stb. megcsinálni 10 óra alatt biztonsággal, azt a régin is meghúzták volna és szerintem tök jogos, ha nem engedik ki a forgalomba.

  • Daneee527

    csendes tag

    válasz Oppenheimer #142391 üzenetére

    Én mostanában merinói gyapjú felsőket használok, ha hosszabb útra megyek, a nagyon műszálas darabok hamar megbüdösödnek.. Biztos lehet nagyon extrásat is venni, de nekem beváltak a decathlonos cuccok is, van rövid pólóm is, aláöltözőből pedig ezt használom: Tropic 900 A mellkas+hát része műszálas, de a karok/hónalj vékony gyapjú, úgyhogy nem igazán meleg, főleg ha van menetszél.
    Ennek ellenére a hálós dzsekim bélése ígyis-úgyis kellemetlen szagú egy idő után, de azzal nem igazán tudok mit kezdeni, azon kívül, hogy néha befújom Sanytol szagtalanítóval (dm, rossmanban kapható).

    Nadrágból egyrétegű farmerom van, ami menet közben nem szokott kellemetlenül meleg lenni és nem is büdösödik, illetve van egy full mesh Revit Eclipse-em ami sokkal jobban szellőzik, cserébe tuti nem véd még annyit se mint a farmer.

    Cipő/csizma terén szerintem gondolj arra is, hogy milyen időben fogod használni. Ha esélyes az esőben motorozás, akkor valami membrános (=kevésbé szellőző) vagy külső esőcsizma működhet, ha nem számítasz esőre csak dögmelegre, akkor én valami igazán jól szellőzőt néznék. Én most újítottam egy Alpinestars Faster 3at a rideknit verzióból, 30-40kph körül már kellemesen áthúz rajta a menetszél, eddig nagyon bejött.. van pesten is, én a stunterstoreban vadásztam.

Új hozzászólás Aktív témák