Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #77369 üzenetére

    Lehet hogy ezek a motorok "kellenének" itthon, de szerintem még így sem érné meg a csóró felhasználónak újonnan, a szalonból ilyet venni. Gyanítom, hogy a "szegény ember motorja" (GS500) 8-10 éves, megkímélt - természetesen használt - (5-600 ezer forintos) példányai előtt több jövő áll, mint egy szalonból kitolt indiai előtt. Vagy rosszul gondolom? (1 milla biztos lenne annak a kis gyösznek az ára, az meg nem kis pénz egy magamfajtának - persze én is szeretnék legalább egyszer az életben zsírúj motorra/autóba ülni, de ennek nincs gazdasági realitása sajnos - 10 év hitelre meg nem fogok venni. :( )

    [ Szerkesztve ]

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #77369 üzenetére

    Nem írtam hogy hülyék mind. :N

    A motorozást azért nehéz egy kalap alá venni az autózással, mert míg az autó egy egész éves A-ból B-be közlekedési eszköz, amire sokaknak szükségük van a munkához vagy munkába járáshoz, mamit kell kórházba cipelni, nagybevásárlás kell, a nagyvárosokban sem túl jó tömegközlekedés, stb stb, addig a motorozás sokkal inkább hobbi felé hajló kategória.
    Általában senki sem választ olyan hobbit amire nincs pénze.

    De játsszunk el a gondolattal, tegyük fel hogy itthon is kapható lenne ez a modell. Tegyük fel hogy ugyanúgy 600 ezer a motor ára. Lepapírozva, vámok, adók, illetékek, minden után kb mennyi lehet mire névre lesz írva, 800 ezer kb? Nem tudom, kérdezem, de mondjuk legyen 800 ezer.

    800 ezerért már a 600as japán naked kategórián belül a normálisabb állapotúakból lehet válogatni. De igaz, azt még át is kell íratni, és általában ezekben sok a kW, lenne vagy 60 ezer az átírás, meg egy 600as főleg kezdőknek akár sok is lehet, úgyhogy talán nem a legjobb példa, de azért már ez is érzékelteti valamelyest.

    Mivel a szóban forgó enfield úgyis csak 350-es, ezért inkább nézelődjünk a 4-500as japán motor kategóriában. Ott már 800ért névre írva még jobbakat, fiatalabbakat találni.

    250esből meg aztán pláne, és még mindig jobb lesz, mint az enfield újan.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák