Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Bogyó bá' #53033 üzenetére

    No igen, de az a V2 egy külön állatfajta, nem jó arra. :N
    Szval ott nem az okozta a nehézséget, hogy 600ccm, hanem hogy nem a megfelelő "szerszámot" adták alád az adott feladathoz.
    Mentél volna mondjuk egy Hornet 600-al, kezesbárány még a GS500-hoz képest is, hiába dupla lóerő papíron. Ráadásul ellentétben a GS-el nem fulladozik le sunyin induláskor. ;] Mondjuk biztos meg lehet szokni a GS-t is, de nekem valahogy nem adta ki.
    A CB400SF viszont harapósabbnak érződik ezeknél, olyan valahogy benne a váltó és a motor, hogy elég vadul meg tud indulni kis fokozatokban, ha nem vigyáz vele a vezető. Kis sunyi belpiacos Japán technika, több van benne, mint amilyennek mutatja magát. ;] Persze, nem olyan dühös, mint az SV, de tud komoly meglepetésekkel szolgálni a tapasztalatlan vezetőnek.
    Saját tapasztalatom, hogy sokszáz km, akár néhány ezer megszokni a Gladius/SV V2 blokkját, hogy úgy igazán finoman tudd kezelni, és még úgy is azt mondom, hogy nem ilyen kis sebességű gyakorlópályára való. Pedig nem tartom magam fakezű vezetőnek. :N Soha semmi kihívás nem volt nekem egy sor4 600 finom terelgetése, hiába hogy papíron legalább 35%-al erősebbek voltak....
    Ettől függetlenül én nagyon szeretem ezt a blokkot, normál utcai körülmények mellet prímán teszi a dolgát. :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák