Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zack

    nagyúr

    válasz doc #19894 üzenetére

    Nézd, én nem akarok senkit meggyőzni. A GSXR1000-be beletettem 42e km-t, jó pár vágott slick-et elhasználva. Rendőri ellenőrzésbe nagy számok törvénye alapján belefutottam párszor, de sosem, ismétlen sosem ellenőrizték a gumik állapotát, még a gumi mélységét sem, nem hogy azt, hogy ez most utcai vagy sem. Azon túl láttál már vágott slick-et, amit olyan gumis csinált aki ért is hozzá? Megsúgom, különb, mint sok sportgumi mintája. Persze hiába van minta, azért vízen vigyázni kell vele, de ez bármelyik gumira igaz. Meg aztán a 20 fok alatti hőmérsékletet sem igazán szereti, tehát érteni kell hozzá, mit mikor lehet, főleg egy 160LE+ gépen. Nekem is volt hogy elforgott, volt hogy kidobta a seggét fél méterre, de ez ezredesnél ilyenekre fel kell készülni. Aki nem jártas a motorkezelésben, az ne vegyen slick-et, de erős motort se.
    Azon túl a pályagumik is 3 fajtában kaphatóak. Lágy, medium és kemény. A kemény is egy kicsit puhább mint az utcai sport, de cserébe 3x vastagabb a hús a futófelületén. Próbálj meg egy utcai sport gumit megvágni, miután csak középen eltűnt a gumi mélységét jelző csík. Megsúgom nem fog menni. Ez is a lerántásról szól, semmi másról. Borzalmas vékony a hús az utcai sport gumikon, pont azért, hogy minél többször cseréld. Nekem az elmúlt 3 évben a hátsó vágott slickem 5e ment el, mert 2x lehetett vágni, olyan vastag volt a húsa.

    Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

Új hozzászólás Aktív témák