- Milyen processzort vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Hővezető paszták
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Mini-ITX
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #147198 üzenetére
En pont ezt hasznalom. Boroveralhoz levettem a szijakat rola, esni estem mar benne, de nem a hatamra, szoval semmi konkretat nem tudok rola mondani.
Hosszutav alatt turazast ertesz? Arra en szovetkabatot hasznalok, ezt egyszer felvettem hozza, amig nem vettem a kabtba valot. Regi borruha lehet szuk lesz vele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyon megjott a vasarlasi kedvem
Marlboro piros-feherben félidommal csakis. Kicsit magasabb labtartokkal. talan R verzioban.
Szamomra az egyetlen normalis uj motor, megha csak egy xsr masik ruhat kapott, akkor is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #147240 üzenetére
Igen tulkepp. Félidomos sporttura? Nem tudom mi lehet a zsáner. Azert is tetszik, mert pont gondolkodtam azon, hogy kellene venni egy trx et, beleszurni normalis futomuvet, feket, es tzr 250 fejidomot, meg vmi borzalmas kocka faridomot rarakni, olyasmit, mint ami a gsxr1100 nak volt nagyon regen, az fzr feklampaval, ami ketto csik egymas allatt, es ennyi. Erre nem megcsinaltak?
jo, mondjuk a trx projekt olcsobb lenne, es rarakhatnam a matricat, hogy built not bought.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147234 üzenetére
A roadtec formaja eleve olyan, mintha autopalyaztal volna 1000 kmt a gumival. A nedves tapadasa a legjobb a felsoroltak kozul, de az egy turagumi. Kakucs nem fog tetszeni neki, a dontogetesek nagyobb erot igenyelnek, de ha nem volt eddig sem tapasztalatod jobb gumival, akkor valszeg nem fog zavarni. Az angel gt formaja valamivel jobb, de az is buta. Talan a metzeler z8 a legjobb ha kakucsra is mennel. es a bt023. Dunloppal nincs tapasztalatom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #147320 üzenetére
Nem nezett senki hulyenek, csak tulsagosan leegyszerusited ezt a kerdest egyetlen jellemzore, mintha csupan ez lenne az egyetlen kulonbseg a ket gumiban.
A tobbi dologra is reagalnom kell. A 90 Nm a fotengelyen ebredo nyomatek VOT eseten. Tehat nyelgazon. Hogy ebbol mi megy hatra a kerekedre, az fugg az atteteltol, tehat ez az egy szam nem segit sokat szemleltetni, milyen ero van hatul a gumin - mert lehet ugy erzed nyelgazon mentel - megszepulnek az emlekek is- , kozben pedig nem biztos, hogy az nyelgaz volt az., emelett magyarorszagon az utak szarok. Makroerdesseg tekinteteben is. Ha pedig vmi por is van, amit nem latsz, egyszeruen ellenorizhetetlenek a korulmenyek, ami mellett hasonlitasz gumikat. Mondok egy peldat:
A szerpentin, ahol szoktam menni bajororszagban, rosso2, rosso3, es m7rr kozott nem ereztem semmi kulonbseget, terdhuzos tempoban, mert az aszfalt olyan ott. Pedig eleg tavol allnak egymastol, foleg ugy, hogy a rosso2 10 eves. Es en pontosan tudom, hogy a rosso2 egy szar.
Mindezt a bonyolult, sok tenyezos dolgot megmagyarazod a gumi puasagaval?
Honnan tudod, hogy puhabb a gumi? Mert belenyomtad a kormod? Silica arány, vagy oregseg szempontjabol puhabb? Milyen regi volt a road4 es mennyire kopott? Ehhez kepest mennyire uj az m7rr? Satobbi.
Az pedig, hogy a szelen kevesebb a minta, mint a kozepen csak annyit jelent, hogy kijarsz palyara.Torvenyszeru, hogy tobb kmt tudsz bele rakni, mert normalisabban kopik a gumi, ellentetben a kozuti hasznalattal, amikor csak a kozepe kopik, es dobhatod el emiatt hamarabb.
Nost nem foglaltam allast semmilyen gumi mellett, mielott felreertheto voltam, csak kerdeseim merultek fel az osszehasonlitasi mododdal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147322 üzenetére
Vfr 3000 korul lesz normalis jarasu, es ezek a Nm-ek sokat nem arulnak el a ket motor kozotti kulonbsegrol.
Az elso futomu rettenetesen puha a vfr en. Az, hogy beesik az eleje, nagyon konnyen osszekeverheto elso kerek megcsusszassal. En innen a tavolbol, inkabb arra tippelnek, hogy a tul puha elejet erezted (persze nem voltam ott, de ez a jellemzobb)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147328 üzenetére
Nem, amit en mondok, az az szokott lenni, hogy a fekezes kozben nem stabil a motor eleje, es meg beljebb ul az elso villa- ilyenkor ugy erzed ezt a mozgast, mintha elcsuszna az eleje, holott csak az eleje omlott ossze.
Ha teljesen osszeul, a gumi megallast gumi csikorgas kiseri. Ha teljesen osszeult elso villanal csuszik meg a gumi, eloszor elkezd sikitani.Nekem ezekkel a nyomatek ertekekkel az a bajom, hogy fotengelyen ebrendek wot nal. a fotengely es a hatso kerek kozott van par dolog meg, ami miatt a hatso kereken ebredo nyomatek teljesen mas lehet ket azonos nyomateku motor eseten peldaul. Vagy van egy v2 esed 120 Nm el, meg van egy 600 sornegyed 75 Nm-el. 1. sebessegi fokozatban megis lesz olyan fordulatszam tartomany, ahol a ket motor ugyanannyira fog huzni, azaz a hatso kereken ebredo nyomatek ugyanakkora lesz, majd' feleannyi nyomatekkal
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #147332 üzenetére
Elvesztunk a reszletekben. Leegyszerusitve amit irni akartam:
Biztosan jobb gumi az m7rr, szaraz tapadas szempontjabol, nedvesnel mar nem biztos es elettartamban sem hinnem, hogy jobb az m7rr, foleg nem azert, mert puhabb.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147336 üzenetére
Az angel gt2 alakja turagumi szeru. A rosso2 nagyon regi fejlesztes, de nem olyan az alakja, mint egy turaguminak. 2 komponensu, azt mondanam, a pilot power 2ct nel jobb, vagy akorul van. Csodalkozom, h egyaltalan rendelni lehet még. Inkabb hajlanek a gt2 fele a ket gumi kozul arra a hasznalatra, amire neked kell. Bar megneznem a rosso3 at is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #147345 üzenetére
Europai piacon, ahogy mondod, a h2 sx van, ami ilyen, szerintem rettenetesen jo a motorkarakter a feltoltovel, a kenezete az meg... nemtom. Izles dolga, es vegulis, ha rajta vagy, nem latod. Nagyon jol nez ki a teljes alu legszurohaz, szokatlan japan sor4nel meg a csiga a tank alatt. A muszaki megoldasai tetszenek. Kiveve a vezlancfeszito. Mar megint
Nem eu piacon van meg zzr 1400, ami inkabb ezt a klasszikus vonalat kepviseli, monocoque vaz, rettenetes kinezet meg mindig ( ) de alapvetoen jol megcsinalt motor. Azok a rrgi szep zx-12 es idok. Akkor meg tudtak nem eltulzott ronda-de szep motorokat csinalni...
Az 1.4 esnel vegre fek-futomu elfogadhato, nem ugy, mint regen az 1100 xx en. De hiaba 1400ccm alul semmi nincs. Ezek tenyleg autobahn cirkalok, szerpentinen szenvedes van a hosszu 1-es miatt, plane ha utas is van. Belekuplungolni egy 1400-asba az megsem illendo.
Az imoton megneztem a hayabusat is. Olyan olcso hatasa volt, biztos jo motor, de megint tul lett csavarva a giccs potmeter. Az xsr900gp viszont az, ami a ven faszoknak tetszik, igy nekem is.
Az osszes szupersport motorrol le se lehetett vakarni a fiatalabb motorosokat, vagy barmirol, ami a zaszloshajonak volt kikialtva. Erdekesseg, hogy 2 africa twin volt kirakva, egy honda tricolor-ban, egy pedig feketeben. A tricolorra nem lehetett raferni a nezelodok miatt, a feketet eszre sem vette senki, es nem is akartak raulni, holott ugyanaz a motor volt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #147353 üzenetére
Azert ennyi km utan valahol jogos a szajhuzas. Kockazatos ennyivel motort venni. Ha normalisan at van nezve egy ilyen motor, az annak ellenere, hogy a tulaj meg van gyozodve, hogy tokeletes allapotban van- van hogy gtk-s, ugy, hogy jon-megy, megall, dudál, gombra gyúl.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #147356 üzenetére
A sok metertol is van. Minden kopik. Ha elfogadja az atlag ember,-ha nem, hamar szembejon a valosag. Mondjuk ugy, hogy en odamegyek egy ilyen motorhoz, atnezem, amit ilyenkor meg kell nezni, ezeket elmondom a tulajnak, majd elkuld a kurvaanyamba, es azt mondja, vasaroljak akkor szalonbol. (egyebkent az ar meg nem kerult szoba ekkor )
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #147376 üzenetére
Velem szembe ez a statisztika kb 2 evvel ezelott jott.
Ekkor nemetorszagban az 50-59 evesek vettek a legtobb uj motort. (35.7%)
a 40-49 evesek 18.2%
30-39 13.6%
29 ev alatt pedig 16.8%.A fiatalok valoszinuleg nem az erdeklodes megvaltozasa miatt fordulnak el a jarmuvek birtoklasatol, hanem mert joval dragabb manapsag, mint regebben volt. Ok is szeretnenek jarmuveket, de fiatalon nincs penzed. Oregsegedre meg tudod venni az almaidat, esetleg egy kis kapuzarasi panikkal biztos bevasarolsz vmi motort, tehat oregen is el szoktak kezdeni az emberek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #147378 üzenetére
Nem csak a vetelarra gondoltam, egyszeruen a fenntartas, de meg a hasznalt jarmuvek is sokkal dragabbak, mint regen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #147386 üzenetére
Hezagot tudod megmerni, keprol nem lehet megallapitani. Ha fogyott az elektrodabol, akkor a hezag megnovekszik. Ez alapjan lehet eldonteni, hogy jo-e.
Nemelyiken latom, hogy mar hianyzik a kozepelektrodabol, en biztos cserelnem. A piszkos gyertya alapjan az olajat eszi. Vagy befecskendezes mennyiseggel problemak lehetnek. Ilyen mennyisegu mocsok szokik a gyertyan akkor is lenni duplagyujtasnal ha pl map szenzor mar nem mukodik teljesen jol. De inkabb olajra tippelnek, mert nem nedves annyira a gyertya, mint map szenzor hibanal, tehat az olajszintet nezegetni kellene.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #147388 üzenetére
Igen, a realber emelkedesnek kellene utananezni, nem a keresetnovekedesnek. Meg a nyersanyag arak sem azon a szinten vannak, mint regen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #147412 üzenetére
Ugy hallom nem mindig megy 1 henger.
Hogy ezt miert csinalja, igy forumrol eselytelen. Szakemberhez kell vinni
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Salex1 #147419 üzenetére
Vakuumos benzinpumpa gyenge pont, ahogy a vezermulanc-vezermulancfeszito is- a vezerles at tud ugrani, ilyenkor, ha nincs orvosolva, egy ido utan a szelepekbe belever a dugattyu. Olajat szereti enni, karburator uszoszintjet ellenorizni kell rossz gazreakcio eseten, ami minden hazilag felujitott karburator eseten jelen van, mert az utangyartott tuszelep es feszek nem ugyanolyan meretben, mint a gyari.
Mindenhol tud rohadni a gs, mert acelvazas. A villaszarakon a kromozas is gyenge, vagyis ilyen idosen holyagosodhat.
Amugy jo motor. Nemetorszagban 500€-tol kaphato, magyarorszagra ezek a lefosott, olcso darabok mentek a tisztesseges mardzs miatt.
Nekem a regebbi generacio a kedvencem a vekonyabb tankkal, ezekre lehet kapni rgv 250 es faridomot es fejidomot (direkt gs 500 ra) igy a retro vonalat meg lehet vele lovagoni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #147415 üzenetére
Az sr 125 egy 15 evvel ezelott volt 200e forint, jelenleg egy olyan motor tobbet er annal. Egy normalis biciklit nem kapsz ennyi penzbol, ennek kb a duplajabol van ertelmes alkatreszekbol.
Nezz ra neha a ksh vasarloi kosarabol szamolt inflaciora, ami epp a kosar tartalma miatt nem epp eletszeru, de meg az is magas. Az mz-k arai pedig el kell h keseritselek, de felfele ivelnek, es innentol nincs megallas, mert abbol is csak kevesebb lesz. Azok is inkabb 600e tol indulnak, pedig azok tenyleg nem ernek annyit, annyira szarok
(Persze megveszik ennyiert oket, ugyhogy akkor megis ernek ennyit)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vihartigris #147423 üzenetére
Injektoros motoron ha nem megy egy henger az sosem egy egyszeru gyertyacsere.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #147495 üzenetére
Ez nekem sem menne 1 delelott. ez legalabb 5- 6 oras munka, es rendelni kell ilyen regi motornal szfedeltomitest, meg lapkakat, vezemulanckereket, mivel azt a lanccal egyutt kell cserelni, nem csak a lancot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #147588 üzenetére
Erre mi a pontos jogszabaly, azt lehet tudni? Be tudnad linkelni?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #147582 üzenetére
Sokkal jobb a led izzo. Ausztriaban nem buntetnek amennyiben legalisat veszel fenyszoroba. Kodfenyszoronal abe papirral- e jellel ugyancsak nem buntetnek
Legfokepp a regi motorok lampajan rengeteget segit, az emelt fenyereju izzok altalaban rovid eletuek es egy regi tipusu foncsornal nem ernek sokat. Ellenben a led tenyleg sokkal jobb, es latni fogsz a sotetben meg egy 30 eves motorlampaval is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #147600 üzenetére
Akkor nincs fekfolyadekod, ha nincs fekbeteted sem. A fekbetet fogyasaval megy lejjebb a szintje, illetve 2 evenkent kell lecserelni az egesz fekfolyadekot a rendszerben, nem csak a tartalyban.
A szin alapjan nem lehet mindig megmondani, hogy milyen idos, hatso feknek pl mas fekfolyadekot szoktak hasznalni uj europai motoroknal, ami szinte fekete uj koraban is.
Feket csak hozzaertonek javasolnam basztatni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #147599 üzenetére
Teljes mertekben kivalthato az izzo leddel, a gyarto felelosseget vallal ezert. Ugy van pozicionalva es a fenyszorasat is ugy allitottak be mint az izzoszalnal, ez kardinalis kerdes.
Csak akkor nem alternativa, ha a foglalat miatt nem fer el. Akkor marad az izzo.
Hidd el, jobb a led. Probaltam.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #147604 üzenetére
Elfelejtettem hozzatenni csak es kizarolag akkor, ha legalis a led. Kinai szarokkal semmire nem megy az ember termeszetesen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #147613 üzenetére
De ezek az indokok sokszor nincsenek jogszaballyal alatamasztva, csak a vizsgabiztos nincs tisztaban a jogszabalyokkal es buktat mindent, ami furcsan nez ki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #147615 üzenetére
Jovahagyasi jellel ellatott izzo... ez nem izzo, de jovahagyasi jellel rendelkezik, szoval miert ne mehetne bele?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #147620 üzenetére
Biztos megallitanak vele, mert nagyon kék a fénye, es nagyon eros.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #147627 üzenetére
Ezt mibol erzed? Mindegy, milyen a betet, amig van rajta koporeteg, semmit nem erzel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #147642 üzenetére
Elegge placebo gyanus, mert nem valtozik a fekhatas mindaddig, amig nem vas a vason van. De mindegy. Az eves szervizben benne kellene lennie, hogy megnezik, mikor volt cserelve utoljara a fekfolyadek, 2 evente automatikusan cserelniuk kellene. Remelhetoleg ez megvolt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #147658 üzenetére
En ugy figyeltem meg, hogy sor4 nel, akar nagyobb ccm nel 9 V ig is leeshet inditozas kozben, ez ala azert nem, mert a vezerlo mar nem mukodik, de siman indul. Nagyobb V2 nel nemelyik 10V nal mar nem indul (terhelve!) Ezeknel litium ajanlott, azzal sima ugy, azoknak a nyugalmi fesze is 13V felett van. De V2 bol is elofordul, hogy 9V al beindul-ez inkabb inditomotor atteteltol fugg, kobcenti es hengerelrendezestol fuggetlenul, ha fasz a tervezes, akkor erzekeny- ha normalisan meg van tervezve, meg gyengebb akkuval is sokaig mukodokepes marad.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #147664 üzenetére
Hallottam a videoban erdekes dolgokat, meg emlekszem arra is amikor a hungaroringen tolta vmi 125 2T vel. Nem volt kutyaütő akkor sem a Ráksi. Hogy 4T ben nem alkotott sokat az sztm inkabb penz kerdese volt. Jol ment a srac, ha csak nezted, ahogy ment, mar ugy lehetett latni, hogy gyors.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #147669 üzenetére
Tobbek kozt a Progrip arul hozza ragasztot. De minden nagyobb markolatgyartonak van valszeg ilyen ragasztoja. Semmit nem szabad ala tenni, max ezt a spec ragasztot. Semmi hazilagos megoldas nem fog mukodni. Ha regi a markolat, es hitvany minosegu, elkezd belole vmi olaj kiparologni melegben, vagy a napon, ami miatt csuszos lesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147697 üzenetére
Aluminium blokkba valo kell bele, a g11 jo, de kerdes, mi volt benne? nem keverheted pl g12 vel, mert lerakodasok lesznek a hutoben.
Kerdes a tobbiekhez
Budapesten van-e hengerhonolo/furo, ahova beviszek egy hengert. Megmondom a meretet, amit szeretnek, es mindenfele kotoszkodes-felesleges krvaanyazas nelkul megcsinalja, anelkul, hogy be kellene mutatnom a hozza valo dugattyut? Tudom mit akarok, a tobbit megoldom.
Szoval esetleg ilyen?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #147702 üzenetére
Vagy veszel bele hybrid tech-et, azt mindennel keverheted.
A karburatorhoz mindenkepp hozza kell nyulni? Nem javaslom a szetszedeset, mert eszi a penzt. Minden tomitesbol ujat kell venni, gyari mikunibol van ami mar nem kaphato, ami van, az nagyon draga. vmi utangyartott tomitesszett nem mindig jo, plane a tuszelep, es feszek. Nekem csak rossz tapasztalataim vannak ezekkel.
Ha minden jol mukodik, a karbit inkabb ne piszkald.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen