Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Gaming notebook topik
- Objektívek topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Topiccsendőr #8076 üzenetére
Na igen. A legjobban nekem az tetszett, amikor egy nap beértem a
céghez, megnéztem a felvett logot, és lőn, vmi 600 km/h volt az átlag
sebességem. Aztán aznap otthon ránéztem, akkor is hülyéskedett:
állítólag valahol Szibériában repesztettem 280-nal. (A Google Maps is
rajzolta real time...) Ott álltam a ház előtt: csak néztem ki a fejemből.Azért ilyenkor bejön a képbe a programozó (és persze mélyebben az
oprendszer, konkrétabban most az Android) hibája is. A nyilvánvalóan
hamis adatokat nem kéne elfogadnia feltétel nélkül. Eldobálhatná, és
várhatna, amíg nem kap megint stabil jelet. (Nem is említettem, hogy
szerinte végig ~900 km-rel a tengerszint alatt voltam + süllyedtem.)Van amúgy, amikor JÓ a jel, és teljesen pontosan rajzolja az útvonalat:
méri a távolságot, sebességet. De azt ki kell fogni. Segít ha legalább a
kormányra van felszerelve a cucc, úgy közvetlenül "látja" a műholdakat.Ettől függetlenül köridő mérésre mondjuk egy versenypályán, ahol már
tizedmásodpercek is számíthatnak, szerintem sem alkalmas egy ilyen
pontosságú GPS. (Navigációhoz, közlekedéshez tök jó tud lenni, mert
azon az ~10 méteren fog múlni, amennyivel mellélövi a koordinátákat.)
Egyébként telefonja válogatja, vannak jobbak, rosszabbak ebben is.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #8111 üzenetére
És mit is mondtál, hogy mi a jobb élettartam szempontjából? Ha nagyobb sebességbe kuplunggal váltunk vagy (ha jó a technika) anélkül?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #8121 üzenetére
En csak sv1000 probalgattam de azon ugye van csuszo kuplung feleseg visszavaltashoz. A motorfek az persze ott van, de pont hogy hasznos ha van hatarozott motorfek, befele fordit a kanyarba apexig... Ha nem lenne motorfek, akkor a hatso fekkel kellene jatszadozni allandoan.
Havert kerdezgettem egyszer hogy valtogat a v2-vel fektavon... vagy 5 eve megy a v2 kupaban. SV1000, RSV mille, Most KTM RC8. Nem gazfroccsolt egyikkel sem...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #8122 üzenetére
GYorsvalto kell oszt helo. Legjobb ugy valtani felfele hogy nyel gazon lehet allni vegig No meg terheles valtas nelkul tudsz lapon felfele valtani, az is hasznos lehet itt-ott
-
Varoz
őstag
válasz Topiccsendőr #8122 üzenetére
Én úgy váltok kuplung nélkül ahogy akarok. Ja, hogy nekem félautomata. Jawa forever.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #8159 üzenetére
MIlyen nagycsatt? Nekem kuplung nelkul ugy megy felfele a valtas mint a vaj. Elore mar huzni kell a valtot, es elvenni kb felig a gazt felugrik 1 fokozatot. Bazi gyorsan lehet igy valtani, eszembe nem jutna kuplunghoz nyulkalni. Hogy melyik kimeli jobban arrol fogalmam sincs, az elmult 6-7 evben 1 valtot se birtam igy tonkretenni (gixxerek) pedig azert sokat nyuztam oket...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #8196 üzenetére
Félgáz lehetett kettesben, ott azért még nincs akkora nyomaték, de igazad lehet.
MZ ilyet nem produkál? Azzal az áttétellel az is szedi a lábát. -
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #8205 üzenetére
Jo kis dunlop slick kellene ra. Akkora aztan rancibalhatnad lapn a gazt nem csuzna meg
[ Szerkesztve ]
-
doc
veterán
válasz Topiccsendőr #8215 üzenetére
ja, tokozva konnyu jo, akkor szamoljunk hozza evente egy lancspray-t (16 EUR, orult nagy kiadas )
hideginditasi problemaim? keversz valakivel
egyetlen egy problemam volt eddig a mocival, mikor par mp-re leallt a 'villany', mert mikor tavasszal visszaraktam, nem pucoltam le az akksi erintkezoirol a saletromos mocskot, ezt azota potoltamcsabyka666:
nehez megmondani hogy 'egy evben' mennyibe kerul, inkabb km-fuggo a szerviz
en mondtam hogy kb. 6 ezrenkent cserelek olajat, ez mondjuk evente kettot jelent, most Castrol EVO Extra olajat kap, szurovel es a szerelo munkadijaval egyutt ez mondjuk 10ezer (evente 20) (a hivatalos kezikonyv szerint feleennyi olajcsere is eleg lenne, de en nem akarok centizgetni)
iden szezon elejen kapott uj lancszettet es az osszes fekbetetet csereltuk, plusz teleszkopolajat, ez volt kb. 60ezer (lancbol nem a 100 LE-sre, hanem a 130 lovasra valot rakattam ra, mint mondtam nem centizgetek), de ez nyilvan nem fogy el egy ev alatt. tavaly ilyenkor kapott uj gumikat, azok boven jok lesznek meg erre az evre, tehat azt is szamolhatjuk ket evre (kb. 50ezer saccra, pontosan mar nem emlekszem)
ha ezt osszeadom, akkor kb. 75ezer jon ki evente (evi 10-15ezer km-rel, es sportos kozlekedessel szamolva). nem keves, az igaz, de ne felejtsd el hogy ez egy 100 loeros moci, egy feleekkora gepre minden olcsobb, es valoszinuleg tovabb is birja (akar fekbetet, akar gumi, akar lanc az amirol szo van). ha az egyetlen szempont az lenne, hogy minel olcsobban jarjak vele, akkor valoszinuleg vennek egy 250-es robogot, de azert az nagyon nem ugyanaz az elmeny (bar valoszinuleg veszek majd egy 150-200 koruli robit bevasarolni)[ Szerkesztve ]
-
doc
veterán
válasz Topiccsendőr #8248 üzenetére
nyilvan egy negyutemu sokkal bonyolultabb, tobb alkatreszbol all mint egy ketutemu, tehat egyertelmu hogy a general is dragabb
cserebe sokkal ritkabban van ra szukseg
Neked nyilvan nem kell mondani hogy egy normalisan karbantartott, odafigyelve hasznalt negyutemu blokk boven 100ezren felul elmegy general nelkul
ezt egy ketutemuvel nem hiszem hogy meg lehetne oldani...Nem egyszerű kérdés, hogy mi éri meg.
az biztos
raadasul mivel teljesen mast is nyujtanak, meg osszehasonlitani sem igazan lehet oket...
masok, na -
csabyka666
addikt
válasz Topiccsendőr #8247 üzenetére
Én bízom benne, hogy az elektronikus gyújtás jobban bírja - Simsonnál ez a tapasztalat, perdig szerintem azon elég kezdetleges ez az egység.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #8262 üzenetére
Most már úszik rajta minden
Nemtom, de legközelebb rákérdezek erre is a szerelőnél, én magam nem vagyok rá fölkészülve, hogy ilyenekbe belepiszkáljak.
Ez legalább már egy tipp, kösz!
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #8258 üzenetére
Értem köszi az infókat!
(#8259) yodamastah: Annyit mondtak h nem lesz gáz. Azt hiszem amikor elindul a szezonom (ha már nem vagyok kint többet külföldön mint itthon) akkor féktárcsa és betét csere is lesz. Addig nem megyek vele túl sokat. A baj igazából az h egyébként sem.
Köszi az infókat urak!
(#8264) ujskodas: hullámos tárcsáért máshol felárat kérnek
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #8321 üzenetére
Hali Persu!
Ma szétszedtem a mocim karbiját, kitisztítottam. A tolattyú és annak a háza/hüvelye műanyagból van, pici lekopott műanyag szemcsék voltak benne, nem volt annyira koszos. A gumi membránok is szépek voltak, semmi kirepedezés nem volt rajtuk.
A moci összerakás után ugyanolyan rossz volt...
Azt hiszem ezen már csak a szerviz fog segíteni...[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #8321 üzenetére
Erről nem is hallottam. Ha aktuális lesz, utána járok. Köszi!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #8362 üzenetére
Nekem mintha remlene hogy ahogy korosodik a motor ugy mas olajat ir elo a gyar. Nem sok hasznalt olajat lattam eddig.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #8379 üzenetére
minimális lehet, hogy van. ellenben a saját tapasztalatom alapján meg azt mondom, hogy kb értékelhetetlen, emberi mércével nem érzékelhető. nem eszik sem többet, sem kevesebbet, nem megy sem jobban, sem rosszabbul, a járása a motornak ugyanolyan tökéletes, a gyertyák is könnyedén bírják a gyári 40e km-es ciklust. és kint azért nem győztem önteni bele a 100-as benyát is, hogy megérezzem megtudjam mi a frankó.. pont semmit sem ér. legalábbis akármilyen hegyes az én motorm, ennél nem volt különbség, egy idő után nem láttam értelmét a jóval drágábbat tankolni. lehet, hogy egy hiper cucc porsche vagy ferrari vagy amg megérzi, de az enyém nem. 6e km után cserélek olajat az autóban is, tökéletes állapotban van most is, égésnek, kopásnak, kompresszió vesztésnek semmi nyoma.
azt éreztem meg fogyasztásban egyedül, mikor a termosztátom 13 év után megdölgött. de az azt nagyon[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #8391 üzenetére
Biztos valamiben van, mindenesetre én tök mindegy, mit töltöttem Teresába (rengeteg anyagot végigpróbáltam), jobb nem lett tőle. Nagy néha rosszabb, de eléggé random, hogy mitől, ugyanazokon a kutakon máskor normális volt az anyag. Mikor én magam higítottam etanollal próbaképp (kb. E33-ra), az nagyon érződött, minden baja volt tőle, szóval többet nem próbálkoztam.
Egyébként leszoktam a válogatásról, úgyis összevissza mindenfele járok, ha épp nem ingázok, használom, ami szembe jön, próbálok legalább jó árat találni, de ha nincs, hát nincs. Annyi érdekesség volt, hogy az érdi lukoil (ország legolcsóbb kútja) 95-össel töltve nyáron is elsőre indult, pedig olyat nem szokott
Az persze biztos, hogy nem hangolták prémium benzinre.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #8391 üzenetére
ezzel tisztában vagyok, nekem is beállít mindent az alacsonyabb oktánszámhoz, de az életben nem érzed meg a különbséget a volán mögött ülve. egyszerűen annyira minimális, hogy érzésre nem kimutatható. valszeg műszerrel igen, de érzésre egészen biztosan nem. legalábbis nem 200 lóerőnél. ott ahol iszonyú nagy a peak power és minden ezred számít, ott lehet, pl dragsterek, negyedmérföldre épített autók. nálam sokkal többet számít, hogy a téli 195ös gumival megyek és az 5.5kg-os felnivel, vagy a nyári 215-ös gumival és a 7.7kg-os felnivel. ha negyed mérföldeznék, akkor folyhatna bele a 100-as, de minek? többet számít a jó start mint az hogy milyen a benya bele, startban meg ritka pocsék vagyok
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #8395 üzenetére
Hmm... jobban menni akkor fog ha tobb a kaloria benne nem?
"Utána kell állítani mindig a karbit minden környezeti tényezőhöz, de ezt egy injektoros blokk is megteszi." Ez alatt mit ertesz?
[ Szerkesztve ]
-
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #8396 üzenetére
Hogy jön ide a 2000? Még Teresa, akinél 7ezernél letilt az elektronika, sem megy gyakran annyival, az tuti. Fogalmam sincs, az hova tartozik, de nem országúti tempóhoz, az tuti. Alvaro pedig igyekszik terhelni, hiszen ott jó a fogyasztás (persze alacsonyabb fokozatba váltás nem játszik, mert az megint nem jó), persze Teresa túl erős hozzá országúti tempónál.
Én már gyakrabban kihasználom Cili max. nyomatékát, én se vettem észre semmit, hisz annyi tényező van. Errefelé főleg a szél. Gyakori dolog, így jár, aki a Móri-árokba költözik. Inkább hidegen érzem, hogy hol erősebb, hol gyöngébb, elég durva különbségek vannak s tuti nem a szivató van tökmás helyzetben s a hőmérséklet se nagyon más. Néha kivételesen harmatgyenge és nem megy 60 fölé semmiképp, ez mondjuk egyszer volt. Általában rosszul gyorsul az első percekben, de olyan is volt, hogy úgy ment, mintha nem is lenne hideg. Gondolom, ez is múlhat a benzinen. Alvaro már írta, neki az indítás könnyűségét befolyásolja. A rotax blokknál elég feltűnő, ha hidegen elsőre indul, nem szokása. Teresa főleg meleg időben nem szeret azonnal indulni, ezt mondjuk nem értem...
{Lehet, hogy kissé kaotikusan írtam, bocs, most erre vagyok képes. Nem vagyok reggeli típus.} -
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #9508 üzenetére
Nem voltam ott, nem tudom szóról szóra, hogy mi hangzott el ott és, hogy mi történt pontosan. Az viszont tény, hogy Panyo barátom direkt szólt, hogy gebasz van a motorral, ennek ellenére mégis bent hagyták a tesztelhető motorok között.
szerk: ha 180-at mégy egy szar motorral, amiről ráadásul tudod is, hogy szar, akkor ott vmi nincs rendben
[ Szerkesztve ]
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #9508 üzenetére
Sziasztok!
Nem tudom mennyire emlékeztek, kb. 1 hónapja írtam a kis FZR 250-em indítási és üzemanyag-ellátási gondjairól.
Most volt időm (és keret) rá, hogy elvigyem egy szerelőhöz, és azt az infót kaptam ma, hogy több szelepnél nem volt egyáltalán hézag, és 3. henger úszott a benzinben. Az is lehet, hogy beégett pár szelep, de mivel annak darabja 20k lenne, megpróbálok szerezni hozzá bontottat. (Ha esetleg valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném!)Szóval öröm és bódottá!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #9528 üzenetére
Holnap megyek érte, akkor lesz pontosabb infóm a dolgokról. A benzincsapot el szoktam zárni, meg gondolom a benzinpumpa miatt nem is engedné át, nem?
shiNIN: Ja, ha 4-5 db kell, akkor jobban járnék egy komplett blokkal valószínűleg.
runner 125: Igen, belpiacos.
Djuree: Jaja, csak ne ennyiért.
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
doc
veterán
válasz Topiccsendőr #9583 üzenetére
szerintem nem vicces, hanem kb. ez a logikusan varhato
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #9582 üzenetére
kb.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #9614 üzenetére
Én ezzel a változattal értek egyet,ruha védeni fog téged de én sem szeretnék degradálódni mert nem öltözök be a falu utcáira fullbőrbe,mindenkinek saját felelőssége eldönteni,hogy hogy kíván motorozni és senkinek semmi joga megszólni,ki mint cselekszik,Integra egyébként ez pont tőled nem vártam,de mindegy is.
Gondolom aki kiutazik külföldre repülővel vesz a hátára ernyőt,esetleges zuhanásnál azzal még van esély túlélni.Persze van az a kategória,hogy strandpapucs fehér lennadrág fehér izompóló fullkigyúrva,ezeken persze látszik,hogy nem a motorozás adta szabadságérzet miatt motoroznak,ez tényleg gáz.
Mr.Brightside
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #9625 üzenetére
jó, akkor ezúton kérek bocsánatot az okostónizásért
legközelebb hülye fasznak fogok mindenkít hívni, már úgysem kapja fel a fejét senki persze, hogy nem kerstél kibúvót etc, nem is erről van szó. de azt nehezen fogom megérteni, hogy miért jó hetekig vagy netán hónapokig kényszerpihenőn lenni egy kis macera miatt. amúgy meg ott vannak ezek a hálós, egész jól rögzíthető protektoros ingek, pont ilyenkor ideálisak. már az is rengeteget segíthet.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #9629 üzenetére
pont ezért necces nálam a robogó mindig
igyekszem úgy alakítani a dolgom, hogy mindenhogy megoldjam, csak ne kelljen robogót használnom. jelenleg megtudom oldani. ha meg egy nap rá leszek kényszerítve, akkor szarban leszek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #9629 üzenetére
Ez a dilemma mindig meglesz. Robogóra is fel kellene öltözni, de akkor már megyek a nagyvassal...
Vannak nyári megoldások, de a pénztárcánk véges és nincs két beállós garázsom sem.Archer: tegnap Békéscsabán láttam egy gyereket új zxr-rel, hát...lámpánál necces volt, hogy megáll-e és csak 20-szal gurult a piroshoz, drukkoltam hab a tortán, hogy lefulladt
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #9747 üzenetére
nekem nagyon tetszett és csak jókat olvastam róla amikor nézelődtem, majdnem olyat vettem (cbr még nem volt, a kawa meg borzasztóan túl volt árazva)
aztán abból a pénzből 600-as gépeket vágtak hozzám néhány évvel öregebbeket, és végül inkább váltottam felfeléamúgy Te vagy az első olyan akinek adok is a szavára mert ért a motorokhoz és azt mondja hogy a hyo gyengébb mint a japánok, más szintén hoizzáérők azt mondták ne legyek előítéletes és higgyem el hogy jó gép a hyo
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #9771 üzenetére
ott sokkal inkább az a kérdés, hogy forog e megfelelő fordulaton és kap e kenést, úgyhogy ki tudja.. talán másképp kap(hat)ja az ívet...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #9880 üzenetére
Nos direkt rakerdeztem ujra hogy is volt ez. Eltelt azota vagy 7 ev. A haver szerint a jelenseg ugy nezett ki, hogy amikor az ABS mukodesbe lepett, neha egyszeruen elment a fek, mintha elengedted volna a feket. Lehet hogy marad valamennyi fekhatas, de toredeke. SW update utan jo lett. En is mentem ezzel a motorral (tetszett is nagyon), de semmi gond nem volt. Viszont en nem fekeztem 1x sem nagyot. A problema csak akkor jott elo amikor az ABS-nek dolgoznia kellett. Haver is csak egy ido utan jott ra hogy baj van, amikor kifejezetten a veszfekezest meg az ABS-t probalgattak.
Meg annyi hogy ez a motor elvileg a legelso darbok kozul kerult ki.
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #9881 üzenetére
Nekem 8, hogy 2008-e, vagy később, mi előtte is inkább addig nyújtóztunk, amíg a takarónk ért, oszt csókolom. Nem is vettünk új motort szalonból.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #9887 üzenetére
Én is köszönöm. Csak bemutattam, hogy máshogy is lehet. Az a helyzet, ha nem jön közbe 2008, akkor se vettünk volna fel hitelt, nem *létfontosságú azonnalkell* dologra. Csak akkor volt, aki röhögött meg paranoidnak nevezett, meg azt mondta, hogy "bedőlök a szocik trükkjeinek" - ez utóbbit azóta se értem, de nem baj
Egyébként igen, paranoid vagyok. Nem bízom a társadalom és a gazdaság zavartalan működésében, és vagy egy évtizede azt figyeltem, mikor fog csúnyán bedögleni valami. Most is azt figyelem.
[ Szerkesztve ]
-
Ramius
őstag
válasz Topiccsendőr #9925 üzenetére
Nem tudom, nem én terveztem a plakátot.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #9940 üzenetére
nekem is egy kicsit dadogós a motorom alapjáraton, pedig nekem 1300-ra van tekerve, 1000 körül még rosszabb volt.. sportdobbal természetesen, és egyértelműen az okozza a problémát - több márkatársnak is voltak / vannak ilyen "gondjai", szoftverfrissítés, powercommander, gyári dob vissza <- ezek megoldják a dolgot.
engem mondjuk egyáltalán nem zavar, szinte csak a hangján hallani meg ha nem adok gázt és alapjáraton gurulok akkor kicsit kecskés, de az nem izgat..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #9944 üzenetére
mondjuk nekem yoshimura van, az bővel 100k feletti kategória, de például én sem veszek csak emiatt commandert..
viszont elvileg lehet kapni kész programokat amivel megszűnik a jelenség, de lehet aki mondta az a PC-re gondolt (mivel ugye a gyári nem programozható), és nincs köze a motor/kipuffogó pároshoz, hanem univerzális megoldás...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #9986 üzenetére
ne vicceljetek már, nekem kéne... ezzel a gumival meg a quicshifttel körbemotoroznám saját magamat egy gokartpályán a hatszázassal szemben... jó móka lenne
mondjuk közlekedni már nem szívesen.. és nagy pályára sem..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #9984 üzenetére
Az kell, hogy kanyarban lapon ne kelljen elvenni a gázt
-
doc
veterán
válasz Topiccsendőr #9999 üzenetére
na erre nem is gondoltam, remeljuk hogy errol van szo
egyebkent most hogy mondod, tenyleg a par hettel ezelotti fekbetet-csere ota csinalja -
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #9991 üzenetére
a krossz 125ök azért tudják a 42.5-et persze papíron de ezek még csak gyári állapotban,akkor még nincs tuning kipufogó meg társai lehet valósan is elérik a 42.5öt.
más: olajat akarok cserélni a quadban és kérdzném hogy hány w hanyas kellhet bele?
gondolom a Motullal mint márkával nem fogok mellé?!
Yamaha yfm 700 hoz kellene.előre is köszike
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #10021 üzenetére
kipufogórencer,membrán,fúvóka,felömlők reszelése,légszűrő...
nem arról volt szó,hogy 125 kétütemet nem lehet 40 ló fölé küldeni?Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #10048 üzenetére
"4t ből sosem
40 ló 2t 125 ből?
200 e ért detonálószámlálóval, meg mittomén 50e ért gázhőmérsékletmérővel, folytonos odafigyeléssel, és állandóan az éppen aktuális környezeti viszonyokhoz állítgatással... Igen.
De az nagy pénz. Mégegyszer az új motor ára kb."Én nem vitázok,félreérted,akárhogy nézem azt írod itt hogy 2t 125ből csak hightech cucokkal jön ki ennyi erő,én meg írtam,hogy a krosszblokkból mégis simán kijön ennyi,nem írtad sehol hogy gp blokkokról beszélünk.részemről nem vita csak kiegészítés és simán szívesen meghallgatom miért nehéz egy utcai 2t 125ből kihozni ennyit?
Mr.Brightside
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #10096 üzenetére
es akkor nem beszeltunk az idojarasrol sem.
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #10096 üzenetére
nem akarom tovább ragozni,elhiszem,hogy kened vágod ezeket de a krossz versenymotor amihez mindenki hozzáfér a szalonban papír szerint 42.5 lóerő,de gondolom a vb-n induló 125 ha csak 5 lóerővel erősebb is akkor is erősebb,Győrfi Zoli nekem is kireszelte a krosszhengeremet és erősebb lett,pedig nem sokat detonáltuk,de hagyjuk mert engem degradálsz,hogy igazad legyen,a moto gp 125 kategória motorjairól meg 50-55 lóerőket beszélnek.
Mr.Brightside
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #10095 üzenetére
Az első években még 28 Le körül voltak, az majdnem 30 [link]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
KubanitoS
veterán
válasz Topiccsendőr #10357 üzenetére
Ez eszembe sem jutott, nem semmi.
Egyébként mindösszesen arra akartam rákérdezni, hogy mi az általános tapasztalat. Autóknál minimum 40-50 ezret kibírnak a betétek, gondoltam van robogókra is egy általános vélemény. De hagyjuk is inkább.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10412 üzenetére
ez ok, írtam is, hogy megoldom, csak előtte bankot kell robbantanom
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #10412 üzenetére
Kecsoban az a jo, hogy olyan kanyarok vannak amit nagy palyan sehol nem talalsz. Eletembe nem mentem meg 30-al lapon, amig ki nem mentem kecsora Meg ezek a 300 fokos visszaforditok is elegge ujak voltak. Ering nekem mindig tetszett, de lehetne jobb az aszfalt. Bemelegitett palyagumival jol lehet menni rajta, viszont figyelni kell milyen hatsoval megy az ember, mert nehanyat szetszaggat fel nap alatt....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- MIUI / HyperOS topik
- Honor 90 - modellalkat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Videós, mozgóképes topik
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Gran Turismo
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen