Hirdetés
Hirdetés
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
ph A friss modellek közül kiemelkedő a 4 TB-os kapacitást kínáló variáns.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #94169 üzenetére
felkezzel.
a tasitol tobbre szamitottam, eleg gyenge vitapartner volt, mert barmilyen hianyossaga derult ki, pl nem tudja mi az a gerjesztotekercs, allandomagneses generator, vagy nem tudja mi az a szivattyuzhatosagi hatarhomerseklet, majd kesobb kiderult nem tudja mi az a hideg-melegoldali viszkozitas, nem tudja mi az a parazitagyujtas, es nem tudja egy screamer sor4 elekelesi szogeit, a konstans ultima ratioja az volt, hogy van nyaraloja a balatonnal, meg mindig all a fsza, es van egy mergaja, es mindenki bekaphatja.
namost ezt eleg konnyu megtamadni, ha nem sakalok neveltek fel az embert egy godorben...Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Superlite redmax ducati
165 kg teletankolva, menetkeszen.
17 l tank... Olaj. Kb. 145 kg os szaraztomeg? Egy r6r tobb, mint 20 kiloval nehezebb nala? Nem rossz.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #94203 üzenetére
Ennek ellenere semmi baja nem lett volna, ha bennehagyod, ugyanugy, mint itt. A gezzel is viszel be szovetdarabokat, amit ugyanugy le fog szurni a benzinszivattyu elotti szuro.
Szoval csinaltal magadnak egy teljesen felesleges, de lelki bekedet helyrebillento programot. Van aki imadkozik, van aki medital, van aki benzint szur. Ez attol fugg, miben hisz az ember.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #94212 üzenetére
Igen, szeretem, amikor a varazslatot latjak
Igazabol ezen nincs mit csodalkozni. Hosszu nagy turak egy tempoval. Az, hogy a lancban 50 e van, az elarulja a hasznalatat is. Itt a hasznalat modjan van a hangsuly. Ha tepik neki, ez is leterdel, ugyanugy, mint a tobbi.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tarill #94214 üzenetére
Eegen.
Meg eszembe jutott a haverom 1000 F je, amikor nekem meg csak zxr250 esem volt, egyutt logtunk. neki kb 70 e km volt benne, az elmeletileg a videoban elhangzott ugyanilyen blokk volt.
Neki mar ette az olajat, es tomitetlenek voltak a szelepek. Vezlancot mar cserelni kellett addigra. Csupan azert, mert az egy "sport" kiadas volt. A reteg aki hasznalta (mi, a hulyegyerekek) pedig megtalalta benne az idealis motort, es konnyuszerrel le is rugta.
Aztan egyszer, egy szelepallitas alkalmaval, tul kicsire allitotta a szelephezagokat. Egy nagyon nyitott kipufogo volt az F en. Kicsit megfuvokazta hozza a motort, elotte, hogy tobbet kapjon. Az
alapjarat rettenetes volt, de vegsebessegben nyert a kitamasztott szelepkekkel! Utana visszaallitotta a gyari ertekekre, es elszomorodott, mert kisebb lett a vegsebesseg majd gondolkozott, hogy inkabb visszaallitja ujra kisebb hezagra, mert jo volt a vegsebessege (!)
Nem gondolnam, hogy egy olyan motor, aminek a lancaban 50e km van, es nincs szakaszosan nyulva, vagy 250e km van, es nemreg csereltek fektarcsat, de azt is ugy, hogy meg jo volt... Hogy a gazdaja "kuldi neki". Vagy nezegeti a vegsebesseget. Epp ezert szoktam mondani, hogy a nyelgaz nem mindenkinel ugyanaz a fogalom.
Igy meg barmi kibir ennyit. Ha kimelve van, akkor minden elmegy sokat.Azert erdekes dolog, hogy az ember mire szamit, aztan a valosag ebben a szakmaban mennyire valtozatos tud lenni... Ezert ebben a szakmaban kijjelenteni valamit teljes bizonyossaggal szinte lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Igazabol azert nem azt vettem, mert mindenkinek olyan van. Erted. Olyat akartam, ami nem jon szembe uton-utfelen.
Bar elolvastam egy 50 ezres tartostesztet az sc59 rol, ahol sommazva szerintem szarul szerepel, ettol fuggetlenul a honda csak es kizarolag olyan motorokat gyart, amik 250 ezret lazan... Ismetlem, lazan birnak. Ne bonyolodjunk holmifele sztereotipia puffogtatasba, amivel lehuzzuk a szinvonalas tarsalgast, de: africa twin. Tele van a mobile egymillio km futasteljesitmenyuekkel, es ha szetszedned, a honolasi resek peremein a kristalyszerkezetbol nehany mol kopott le ennyi ido alatt, valszeg az is azert, mert valaki szabalytalanul visszagangolt egybe 50 nel. Es a fantasztikus, hogy ezt a joval nagyobb minoseget nem voltak restek kb ugyanannyiert arulni, mint a konkurencia. Bamulatos.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #94218 üzenetére
Senki nem mondta hogy rossz. Megint felre ertitek.
Azt mondtam, hogy ezt mas is tudja.Es megint felhivnam a figyelmet a nem koherens reszletekre.
Egy 530 as lancot egy r6 os 30 e km alatt lenullaz. Aminek nyomateka ehhez kepest egyenlo a nullaval, es fele akkora kobcenti.
Tehat ezt sportmotorral is el tudod erni, csak gyokkettovel kell menni sokat. (Ezzel igencsak osszeegyeztethetetlen az, hogy azert utve is van a motor)[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Enis koszi
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #94290 üzenetére
Nem. Ket ev az mar sok neki. Utcai hasznalatnal termeszetesen el lehet vele billegni, de egyszer fekezel nagyot, az azonnal felforr 2 evesen. Ezert semmikepp nem javaslom a 2 evnel kesobbre halasztasat! (Ezert szoktak turak alatt csodalkozni, hogy miert esik be a fekkar szerpentinen)
En evente cserelem.Mikor rakod vissza a gyari dobot?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
a dugattyu-henger illesztesnek nem sok koze van az olajeveshez, es a dugattyu illesztes motorokon nem nagyobb. oregebb szakemberek hajtogatjak a mas illesztesu motorokat, ezekre rakerdeztem, de valaszolni egyik sem tudott, mire gondol mas illesztesu motorok elnevezes alatt.
egy leghuteses motoron, pl gs500 - 0.05-0.06mm
egy vizhuteses sornegyen 0.04mm
egyeduli exremitas az aprilia rs rotax 122 blokk. 0.02-0.04mm
a gyuruelofeszitettseg a felelos altalaban a lejuto benzin mennyisegeert, illetve ugyancsak gyuru az olajevesert.
pl cbr 1000 rr nel volt problemas gyuruszett, bandit 1.2 nel. ezeken a motorokon garanciaban csereltek a gyuruket. illetve opel astra ecotecnel, hogy autos peldat mondjak.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
nem tudom lattad-e ewan mcgregor motoros filmjet, akar mindkettot.
egy ilyen hosszu uton altalaban a motornak nem nagyon lesz baja, kb 10 000 km rol beszelunk.
ezt barmi kibirja, ha piszkos aszfalton teszi meg az ember, ahogy az emberek 99% a tervezi az utjait.motorikusan a modern motoroknak ez nem kihivas. azoknak a nagy bmw knek is a vaza tort el, mert egy nehez szar az osszes, es arra a durva terepre, ahova ok mentek, egyaltalan nem nehez motorral kellett volna menni.
(velemenyem szerint olyan nehez szarokkal sehova nem erdemes menni, de ez az en becsipodesem)
a long way round nal ugye mongoliaban, kazahsztanban is voltak, az eleg kemeny volt.
mivel eltort a vaza az operator bmw jenek is, vettek azonnal egy IZS-t. vadonat ujat.
a motor nehany szaz km-t birt menni, azonnal baja lett a megszakitojaval. ezzel azt szeretnem szemleltetni, hogy at lehet esni a lo tuloldalara, es ETZ-vel IZS el, bmw koppintas Dnyeper-rel lehet hogy a helyiek elvannak, de azok a motorok minden heten szet vannak boritva, vagy megszakitohezagot allitanak, vagy cserelnek valami szart. azokkal semmikepp nem vagnek neki semmilyen hosszabb utnak, hiaba egyszeru, olcso szerkezetek.szoval egy jol felkeszitett normalis motornak kb felni, gumi, futomu, lanc baja lesz, de motorikusan nem kell keszulni oda semmivel. plane ha 80 al poroszkal az ember.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
egy auto maximalis fordulatszama 6000. joval tobb hideginditast kap, mint egy motor altalaban. nem lehet osszehasonlitani, es tul tag fogalmakkal dobalozunk, mert autobol is van ilyen-olyan, motorok sem ugyanolyanok. a jelenseg akkor letezik, ha egy beszallito rossz alkatreszt ad, vagy ha a minosegellenorzes hullamzik.
tehat indoklas nem allja meg a helyet, es a jelensegre hivatkozni eleg meresz dolog.szerk:
amiota a CO kibocsajtas grammjait vadasszak az autogyartok, azota tobb auton vissza van veve a gyuruelofeszitettseg, es joval higabb olajat irnak elo, mindez a kisebb surlodas elerese erdekeben, az olajeves is megnott ezeknel az autoknal, az olajcsere periodus pedig ennek ellenere megnott...[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ah ertem, bele kell nyulni a blokkba sokszor. Foleg ha a tankszuszogora kell aktiv szenszurot rakni. Jah. Autoknal mikor volt ez? 2000-2002 ben? Huha.
A gyurukhoz is hozzanyulnak, igazabol nem kell, de hogy neked igazad legyen, hozzanyulnak.
Azert hogy a hondas szivrohamot kapjon, ha utan kell tolteni az olajat.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #94377 üzenetére
Abban az arkategoriaban, ennel jobb nincs.
Ez a nagytankos kivitel. A sulya is eleg alacsony a 25 l benzinnel.
53 lo tokeletes, keskeny, nem egy batar szar. En ezzel mennek vilagkoruli utra. Ha sok idom es penzem lenne, akkor meg epitenek magamnak egy 400-450 est ennek a mintajara. Egytarcsas fekkel, konyebb agyakkal, konyebb csavarokkal, dragabb anyagokkal le lehet faragni kilokat. Akar tizet is. Amik nem szolnak bele a futasteljesitmenybe.
en elrotyognek kisebb kobcentivel, es a suly a lenyeg nalam.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
5000 km szervizintervallum
szelepallitas, 10 000 km kent gyertyacsere.
az 5000 es szelephezag ellenorzes lehet problemas egy vilagkoruli tura alkalmaval, ha szet van forgatva a motor, elkepzelhetonek tartom, hogy ezt valoban allitani kell. a kuplungot sarban, homokban elakadasnal le lehet egetni, de megintcsak tereprol beszelunk, ahova az atlagpolgar nem akar es nem tervez menni. egy lassu, tobb oras utazotempoval nem nagyon fog a kuplungnak baja lenni. kb semminek nem lesz baja ilyen korulmenyek kozott.az alkatreszarakat lehetoleg ne utangyartott alkatreszeknel hasonlitsuk ossze, mert az utangyartott alkatreszek minoseget nem ismerhetjuk. oem alkatreszarak a kovetkezokepp alakulnak:
pegaso kopolamella oem: 110 eur
640 lc 4 kopolamella oem: 91 eur
en nem latom azt a nagyon elszallt arkepzest.geresicsnek igaza van, hogy eleg lepattant allapotuakat lehet kapni ennyiert, en nagyon szemeztem idekint egy 1000 euros peldannyal 120 000 km volt benne, es rettento lelakott volt az osszes idom a motoron. igazabol az uv kiszivta a narancssargat majdnem feherre, de en tudtam volna vele elni, plane, ha valami kazah faluban letamasztom...
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Novics #94394 üzenetére
pl az f 650 gs rotax tularazott?
a cikkben nem latom kirajzolodni a szoporoller faktort, sem a pegasonal, se ennel.
ezekbol a cikkekbol semmit nem tudsz meg a megbizhatosagrol, vagy elofordulo hibakrol. egy bolcsesz raul egy regi motorra, majd leirja a benyomasait, szubjektiv velemenyet, ugy, hogy igazabol a hozott tudassa legendakra epul, mert nem tudja, mi mitol van, mi hogy mukodik, igy elhisz minden sztereotipiat.
igy hibanak erzekel egy sima geometria valtozast, vagy azt, ha fel van dobozolva egy motor.ha nagyon utana akarsz menni egy tipusnak, le kell ulni a gep ele, es vegigolvasni sok ember elso kezbol kapott informacioit, lehetoleg nagyobb meritesbol, gazdagabb orszag forumait, azaz a tulajdonosok tapasztalatait. ez nagy munka, de nekem eddig mindig bevalt. rengeteg informaciot kell megszurni a sok hulye miatt, de a vegeredmeny eleg pontos szokott lenni.
olyan motort vegyel ami tetszik neked. szerintem
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Hat ezert van az emberek fejeben ez a faszsag.
Nem a szervizelestol fugg. (Persze attol is) hanem hogy mennyire volt nyomva a szeme a motornak. Akarmennyit szervizelhetsz egy motort, ha kiveszel belole 100% ot, az ki fog konyokolni hamar.
Amugy szelephezag allitas... A kegtobb japan sornegy 40 000 nel irja. Szoval szazezerig olyan sokszor elmulasztani papiron nem lehet...Szazezer meg se kottyan... De. Az, hogy nem erzed meg, hogy a 16 szelepbol 15 tomitetlen? Hogy lognak a szelepszarak a szelepvezetoben? Hogy a fotengelycsapagy, hajtorudcsapagy hezag meg van novekedve?
Hogy ha kimered az alkatreszeit a motornak, ami egyebkent megy, es meg vagy elegedve, majd kiderul, hogy ahhoz, hogy visszahozd a manual limitjeit, ra kell koltened a motor arat? Vagy ketszer az arat?
Azt hivjuk ugy, hogy meg se kottyan?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #94488 üzenetére
Jo szarul vezetsz
Olyan szinten jo, hogy 312° a forraspontja, mig egy 700 forintosnak 280° koruli. (Ha eltolja a nedves forraspontot is, az kesz fonyeremeny)
Csak nem ertettem a siras rivast, hogy ilyeneket ontogetsz a jarmuvedbe, de egy ktm meg lezabalja a gatyadat.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
mert nem vagyok olyan, aki kiszilozza
szelepet is ellenorzok, ha korongozni kell, ki kell vennem a feszitot, ehhez vettem egy tomitest, illetve ahhoz, hogy felso holtpontra allitsd a fotengelyt, le kell szedni a pickup covert. ez ala is vettem, mert a yamaha valami grafitos izet hasznal, amit visszarakni nem nagyon kene. illetve kimertem a pickup szenzort, amihez mar levettem egy parszor, szoval az a tomites kuka eleve. meg leszedem a kuplungdeklit, megnezem mennyire birja a strapat. ennel sem rakom vissza a regit.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Ha egy tomiteshez az van a gepkonyvben irva, hogy minden szetszedes utan csere, akkor azt le kell cserelni.
Meg lehet csinalni ugy, hogy tomitsen ezeket is, ahogy meg is szoktak. Gyarilag van egy vekony zsiros-grafit reteg, hogy ha leszeded, semmi dolgod ne legyen, csak egy ronggyal torold el a tomitofeluleteket. Ha kinyomod sziloval, azt meg kapargatod, ha jo vastagon nyomod, be tud kerulni olajfuratba, stb. Kicsi az eselye, ha nem vagy idiota, de egy zsiros feluletre en eleve nem nyomnek pasztat, es a yamahanak pont olyan.
Hengerfejtomites az lemez, ott nem lesz vastagabb a szilotol, csak kinyomja a vizfuratokba, ahogy oszehuzod, es uszkalni fog a buvarruha a hutorendszeredben. Az a kedvencem.Ahova nem irja a manual, oda nem kell nyomni. Ha meg nincs penz tomitesre, el kell gondolkodni, hogy mennyiert veszunk motort. Vagy hogy veszunk-e.
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen