- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Mini-ITX
- Milyen videókártyát?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #87696 üzenetére
Marmint hajtomuolajnak?
4T motorolaj, jaso ma. Ma2 ot keruld.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #87698 üzenetére
Agip 4T formula racing et tettem bele ma-t. Nem csuszott a kuplung. Elotte Repsol 10w40 hajtomuolaj volt benne, azzal hol csuszott, hol nem.
Most maradt 300 v motulom jasoma, igy azt raktam bele legutobb. Mar az idejet sem tudom mikor
Egy jo darabig jo volt, de sok mindent valtoztattam a motoron, kipufogo, szivooldal... Most elkezdett ez is szarakodni, neha csuszik neha nem.
Nem tudom pontosan hova rakni a jelenseget.
Nem tudom, hogy a kornyezeti homerseklettel van-e kapcsolatban, ezaltal az olaj valamilyen tulajdonsaga valtozik meg, vagy erosebb lesz a motor nagyobb oxigentartalomnal, es amiatt csusztatja el.
Ez meg egy talany, amit ki kell deriteni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #87701 üzenetére
Azzal az erositettel biztos jo lesz. Az olajat meg ki kell probalni, addig nem tudunk semmit
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz AllTheBest #87747 üzenetére
Sokan petróleumot használnak, én maradok a gyári megoldásoknál: vettem lánctisztító sparay-t!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mike-
addikt
válasz AllTheBest #87747 üzenetére
Lánctisztitó sp
aray, brigéciol, wd40, féktisztító. -
freelanced
addikt
válasz AllTheBest #87774 üzenetére
Ne haragudjatok srácok, ígerem holnap elmegyek.
Mondanám hogy most motorra szállok és kimegyek a világból de sajnos meg nincs rá papír..
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
demars
addikt
válasz AllTheBest #87774 üzenetére
Az nekem is kimaradt az életemből!
Inkább úgy írom: az is kimaradt...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #87811 üzenetére
Fasza, majd lassan enis kiprobalom, bar most megint nem csuszik. Hidegebb idoben meg igen. . Kuplungkar mennyire lett kemenyebb?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Moleman
addikt
válasz AllTheBest #87861 üzenetére
Pedig milyen sukár E-jeles kipufogó van alatta.
-
Lomha 8V
addikt
válasz AllTheBest #87873 üzenetére
Boxter szerviz, Pécs, Légszeszgyár utca. Nekik van autós pad, talán motort is tudnak mérni. Előre be kell jelentkezni, keress rá a honlapjukra.
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88018 üzenetére
Képzeld el milyen könnyen lehet lapra tenni a 4T társaihoz képest, egyik kanyarból a másikba dobálni.
Egy RS125 súlyával vetekszik és egy 4T 1000 cm3 speedgép ereje rejlik benne.
Mennyire lehet ütős kombináció.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88029 üzenetére
Szar lehet a sorőrnek aki vezeti, szívesen helyet cserélnék vele.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz AllTheBest #88123 üzenetére
Inkább a súly, nem? Az RS kb. 50KG súlyelőnye nagyon komoly fegyvertény.
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88127 üzenetére
Természetes hogy lehet olyan dinamikus a motorod, hiszen tényleg sokkal könnyebb, kompenzálja a kettő közti súly különbözetet.
Nekem is az EXC 250 SM simán tudta azt amit egy SMC 690, mivel 40 kilóval könnyebb volt mint a 690.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz AllTheBest #88261 üzenetére
Igen, kb. ezt írtam én is.
-
Tarill
őstag
válasz AllTheBest #88417 üzenetére
Az komoly, hát akkor mielőbb....
Szürke lett a topik új színe?
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz AllTheBest #88417 üzenetére
Hehe egy cimborám ugyan így járt! Valami lehajtható fütyi nem jól volt beállítva neki és majdnem levitte a fejét a menetszél.
Amúgy azt mondta terepen jobb az a sisak (EXC 450 -el tolja)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Pocee
senior tag
-
Pocee
senior tag
válasz AllTheBest #88422 üzenetére
Miért? pontosítás kedvéért,a simlis krosszbukóról beszélünk?
igazából nem is tudom,olyan fészbukos hatásvadász dolognak érzem ezeket a uristen ma majdnem meghaltam,gyors el kell mesélnem,ráadásul úgy hogy abszolút a Te hülyeséged,még csak nem is egy indexnélkülibmws,hanem Te,gyorsasági motorral elmenni krosszbukóba...miért nem egy vitorlaárbócot kötsz a fejedre rögtön?és,hogy 40ig nem bírtad visszahúzni...jajistenem...
Lehet velem van a baj amúgy.Mr.Brightside
-
Moleman
addikt
válasz AllTheBest #88424 üzenetére
Én kifejezetten köszönöm a beszámolót, a szellőssége miatt szimpatikus lett volna, de így inkább ki sem próbálom.
(#88425) Grillo
Az igen! Az enyémben még csak 3000 km lehet, de egy kis bolyhosodást leszámítva teljesen jó állapotú. A vizet nagyon jól bírja, sokszor bőrig áztam benne, fél nap alatt nyomtalanul megszárad. -
Pocee
senior tag
válasz AllTheBest #88424 üzenetére
Én nem fújom fel...de ne haragudj,hogy fórumon elmondom a véleményem...mellesleg a nagyobb széllökéshez...tudtad hogy ha szélcsendben motorozol 110-nél 110el fúj a szél? Ami elég erős szélnek számít.
Mr.Brightside
-
Lomha 8V
addikt
válasz AllTheBest #88424 üzenetére
Túrony és Máriagyűd? Akkor mi földik vagyunk komám.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #88417 üzenetére
Nekem csak az jutott az eszembe, hogy endurozas kozben is lehet siman 110 el menni, illetve ahogy megjegyezted kesobb, a supermotosok meg tobbel mennek. Ez a buko megszokas kerdese.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz AllTheBest #88417 üzenetére
Ezt úgy kell elképzelni, hogy hátrahajlított nyakkal vakon lassítottál le? Nem tudtad előre bólintani a fejed? Hány kg vagy? Csak úgy kíváncsiságból. Vmi nagyon nádszál legényt képzelek magam előtt, akit elfúj a szél. Szó szerint.
Motort azért fel tudod kapni egyedül, ha elfekszik?[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88438 üzenetére
Én is cross bukót használok most a Pegason is többször azzal megyek, az összes SM gépemen azzal motoroztam, sőt tesztnapra az MT-09-el is abban voltam.
Még az életben nem fordult velem ilyen elő ha kellően meg van húzva a nyakamon.
Pedig nem 100-110-es tempókkal motoroztam csak.vendingo Ez most komoly?
Visszafordultál mert szakadt az eső, nem lett volna egyszerűbb beállni egy buszmegállóba vagy valami alá és várni?
Nem értem én az ilyen cselekedeteket, lehet velem van a baj.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88513 üzenetére
Akkor nem vagyok vele egyedül akinek így sokkal jobban tetszik mint az eredeti idomzattal.
Terepre amit egy DRZ-E tud nagyon is elég, sőt 95% ki sem tudja motorozni ami benne rejlik.
SM-re már kevésnek éreztem, de csak azért mert előtte 610/625 volt.
Pedig több 9-11-14 KW-ra műszakíztatot 660, FS650 és hasonló SM géppel találkoztam már.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88517 üzenetére
A DRZ-E országúton is jóval komolyabb rugalmasságot tud mint a GS500.
Végsebességre kevesebbet tud de, egy SM-nek nem is az a lényege.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vendingo
veterán
válasz AllTheBest #88517 üzenetére
Afrika twint! Terepen és aszfalton is elsőosztályú
Terepen egyedül a súlya lehet kicsit sok, de elmegy bárhol.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #88513 üzenetére
Drz vel nem az a baj terepre, hogy gyenge, hanem hogy nehez mint az olom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88521 üzenetére
Egy jó LC4 640/625/660 vagy Husky SM610, XR600/650R SM, és hasonló társai mind bírni fogják a kiképzést.
Én egy év alatt 18000 km tettem bele az SMC 625-be, ami azért nem rossz.
Ez alatt csak olajcsere és az én hibámból következett dolgot javították rajta.persuader: De nem az E verzió, jó az sem 2T könnyű.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #89204 üzenetére
Nem kicsit profi a muhely, fotengelyrol mernek mindent azonnal. baszki de kene nekem egy ilyen.
Mondjuk ez a turbo es 2T nekem nem all ossze, tultolteni egy 2T t hogy tudsz, ha mindig minden nyitva van a hengerben?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AllTheBest #89219 üzenetére
Ha kicseréltem volna a fesszabot, akkor a hiba azonnal megszűnt volna - de nem az a hiba! Hoppá!
Na, akkor elmondom a sztorit elejétől: 2 éve, mióta megvettem a GS-t, ezzel a problémával küzdök: akkoriban is mértem mindent, mindent rendben találtam, és mégsem volt elegendő a töltés. A megoldás: a fesszab csatijait széthúztam (baromi szorosan jártak, nem volt kilazulva), üvegpapírral felcsiszoltam gondosan az érintkezőket (szemre semmi oxidációs nyom nem volt előtte sem, mint az új), zsírtalanítottam, majd fogóval még összébb szorítva visszadugtam őket. Láss csodát, a töltés rögtön megjavult.
Eltelt egy-két hónap, a jelenség újra előjött: szép lassan, pár hét, egy-két hónap alatt szépen apránként lement a töltőfeszültségem, már aggasztó módon. Ha nincs műszerem, nem tudtam volna róla, mert a gép pöccre indul mindig. (szerk: viszont egész napos, többszáz km-es túra után az Aldi-s automata töltővel 3-4 órákat kellett töltenem az akksit, hogy tele legyen).
Két éve ezt játszom, hogy évente 3-4 szer csati súrolás, konttakttisztítás, fogóval összenyomás, összedugás: és mindig előjön újra.
Ma berágtam, levágtam a csatikat, és fixre forrasztottam az egészet. Láss csodát, nem csak a 14,2-14,4V töltőfeszültségem jött meg, hanem mindjárt 14,5 is! Ennyit még soha nem mutatott a műszer (a kézi sem), alapjáraton majdnem 14V.
Miféle láthatatlan elektrokémiai korrózió tehette tönkre rendszeresen a kontaktusokat? Ha majd egy voltnyi feszültségesés volt a csatikon 15 A mellett, akkor azoknak szét kellett volna olvadniuk egyszerűen. A csatik és a házuk úgy néz ki, mint az új.
Szóval ezért gányoltam...
(#89221) Mosquito34: akku 2 éves, hibátlan, és eredeti YUASA, a szinteket rendszeresen ellenőrzöm, 3-4 havonta kell bele minimális desztvizet öntögetni. De mint írtam, 2 éve, zsírúj akkuval is ugyanilyen volt....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Ukrajnai háború
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI műholdas TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Óra topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest