Hirdetés
- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
- OLED TV topic
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- TCL LCD és LED TV-k
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Promóanyagok és árak is vannak az őszi Galaxykhoz
ma A Tab S10 család és a Galaxy S24 FE bármelyik nap elstartolhat.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pttypang #146700 üzenetére
Friss jogsisként emlékszem, miket kell megnézni napi első indulás előtt a motoron. Az köztük van, hogy a teleszkópokon ne legyen olajfolyás, vagy más szennyeződés, sérülés. Gondolom, az első indulásos lista az alap.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #146754 üzenetére
Ez működhetett úgy is az aprókavicsnál, hogy eleinte a mérnökórákat a jó kipufogók fejlesztésébe ölték. Majd miután összejött nekik, két dologgal szembesültek: megalapozták a márkanév jó hírét, illetve a jóból már nagyon nehéz akár csak kicsivel jobbat csinálni. Úgyhogy a mérnökórák egy része biztosan arra ment el, hogy olcsóbban csináljanak még jó rendszereket, majd még olcsóbban... Egy idő után az olcsósítás már eljutott oda, hogy minőségi, tartósságbeli kifogásokat, panaszokat szült...
Egy kisiparosnak van egy használt receptje, ami típustól függő hatékonyságot ad, esetleg kisebb-nagyobb szórással, de nem fog tizedmilimétereken bohóckodni, ami az anyagvastagságot illeti, csak hogy 3€-val olcsóbb legyen a gyártási költség.
Gaboman: a fake cuccot be lehet üttetni a forgalmiba?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #146762 üzenetére
Én személy szerint a gyári megoldásokat preferálom és ha nem jár teljesítményromlással, akkor a csendesebb irányba viszem a dolgot.
Hamarabb teszek hajókürtöt a duda helyére, mint egy hangosabb kidörgőt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz etnies #146778 üzenetére
Védelmükre szóljon, hogy a láthatósági mellényt csak az érzékeli, aki lát is, nem csak néz.
Én meg olyan mellényt keresek, ami háton csak egy X alul egy övvel. Állítható hossz vállon és derékon, hogy nagy kabáton és pólón is jó legyen.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Gaboman #146782 üzenetére
Olyan ez, mint a fing: a sajátjára még büszke is lehet az ember, de a másét a legtöbbször elítéli.
Elfogadom, hogy hozzátesz az élményhez, kell is bizonyos mértékig, de nekem például a moziélményből elvesz a túlzott hangerő.Az smkp meg azért is hangos, mert a cvt váltó miatt ha megy, magas fordulaton jár a motor. Egy váltós motornál te választod meg a fordulatszámot, áttételt, nyomatékot. A cvt helyetted választ.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz RAiN91 #146792 üzenetére
Decathlonos nyakmelegítőtim vannak. Van vékonyabb, vastagabb polár és egy polár béléses, kívül kötött kétrétegű.
Mellkasra nem ér le, fül alá húzom, az alsó ajkam alá szoktam felhúzni és minden mozdulatnál a sisakban marad a tarkómnál is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Gaboman #146791 üzenetére
A motorozással töltött idő csak egy kis részében van haszna a hangosabb kipufogónak, de akkor is meg lehetne lenni nélküle, ha nem lenne olyan fontos a többiek előtt lenni.
Egyik fórumtárs került egyet a kávédarálómmal, csak úgy a parkolóban a lakótelepen. Sokkal hangosabb, mint a nyeregben ülve.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #146801 üzenetére
Engem anyám úgy nevelt, hogy sofőrként a másik hülyeségét is ki kell tudni védeni. Lehet, puhap*cs magaviselet, hogy nem nyélgázon megyek a Róbert Károly körút külső sávjában, esetleg előzékenyen beengedek egy autót ahelyett, hogy kierőszakolom az amúgyis nekem járó elsőbbséget. Ahogy szokták mondani, egy balesethez általában két hülye kell, avagy a temető tele van olyanokkal, akiknek elsőbbségük volt.
Amit szerintem jogosan várhatok el, hogy a forgalom ritmusát tartsák, lehetőség szerint a megengedett sebesség környékén, ismerjék és alkalmazzák a kresz leggyakrabban kellő szabályait és adjanak lehetőséget szabályosan elosonni az autók mellett, között.
Arra nincs igényem, hogy a Rákóczi hídon szétnyíljon előttem a sor menet közben, mint a Vörös tenger Mózesnek, de ha beáll, mint a gerely, akkor ugyan, férjek már el két Smart között... Cserébe csak kb 30-cal csorgok előre, ha esetleg valaki sávot váltana, ne essek át rajta.
Gaboman: a nagyothalló korosztályon akarsz segíteni a hangos kipufogóval? Komolyan?
Nem a távolságot, hanem a sebességet nem tudja felmérni. Ugyanolyan elsőbbségadási kótelezetséggel találkozik, amikor 50-hez kell kiforduljon pl a Fehérvárira, 70-hez a Róbert Károlyra, vagy 90-re az országútra. És tedd a szívedre a kezed és jelentsd ki, hogy nincs olyan motoros, aki átlépné a megengedett sebességet az említett főutakon...
Egy pillanatnyi ingert dolgoz fel: van ott egy egynyomon haladó, ami világít.Igen, a köves utat elhagyva más világ van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz madagaszkar #146806 üzenetére
Az elmúlt 5 évben Crivit gyártmány volt a Lidl-ben, nekem jobban bejött, mint az NZI Combi 2 Duo, a pinlock nagy előnye. 90-nél a menetzaj mindent elnyomott, amit az Sh300-tól kaptam.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #146824 üzenetére
Azért sok rátarti közlekedőt látni, például aki a leállósávon előz, vagy egy parkolóhelynyi szünetbe sorol be.
Ruházatban a kínálat adott. Csak egy kis szelete az ami a láthatóságot is előtérbe helyezi, kötve hiszem, hogy lenne a méretemben kényelmes.Hogy megvetted-e, nem tudom. Tegnap elhoztam, 20 km, simán mentem országúton az autósok tempóját, tetszik. Pénteken elvitte az eladó eredetvizsgára, de véletlenül műszaki lett belőle. Szerdán eredetvizsga, utána letámasztom szervizre, gumikat megrendeltem, közben kormányablak.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz fattyu #146838 üzenetére
Az a kutya ugat, amelyik a saját területén van és a saját területét védi. Ugyanez a kutya az utcán meg se nyikkan, akár a gazdi sétáltatja, akár elszökött, mert az ott már nem a területe, nem védelmezi.
Ugyanígy amelyik embert a kerítés túloldalán megugatott, ha beengedték a telekre, már nem ugatja.De persze amelyik kutya ugat, az kész idegroncs.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Gaboman #146860 üzenetére
A szép nagyon szubjektív, amellett ott a zsiráf-effektus is: szép-szép, de otthonra nem kéne.
Engem nagyon meglepett, mennyivel másabb, zavaróbb hangja van, ha nem én ülök rajta.De akkor másként fogd fel: zene füleidnek, de a zene ízlés kérdése, nem mindenkinek tetszik ugyanaz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zsírkrétamen #146897 üzenetére
Hétvégén szép idő volt, de az aszfaltot még nem nevezném üzemmelegnek.
Ha kopik a fékpofa, a dugattyúnak nagyobb mozgástere van, amihez több fékfolyadék kell. A szintet illik ellenőrizni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #146916 üzenetére
Van egy hölgy ismerősöm, akinek van egy bevált forrása egyedi táskákra. Válltáska, csajos hátizsák, ilyesmi.
Vésztervként azt gondoltam, hogy a hátsó dobozt odaadom neki, találjon ki valami belső táskát. Egy nagy téglatest forma középső rekesz, kéz oldalsó és egy elülső rekesz, meg a fedlap púposan pakolható, utazótáska módjára egy fogantyú. Ez ki is töltené a dobozt, tudnék benne értelmesen könyvet, laptopot, ruhát vinni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Steven #146955 üzenetére
Alakul ez. A kesztyűt, sisakot tedd dobozba és talán kicsit lejjebbről próbált meg. Illetve ennek a gépnek talán az is jól mutatna, ha térdelve fotóznád, valahol a prizma magasságában lévő kamerával, esetleg félhátulról állva.
Szerk: ne hallgass ránk! Magadnak vetted, te élvezd.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz dellfanboy #146960 üzenetére
pizza befér hátra? - Egyfelől vittem már pizzát hátizsákban élére állított dobozban, semmi különös nem történt a jól átsütött margherita pizzával, másrészt hozott már úgy futár pizzát, hogy a szellőzőlyukakon folyt ki a feltét a bútorra, szőnyegre, rám, mikor vette ki a futártáskából. Nem is tudom, egy ilyen fix dobozban mit művelne...
Amúgy Calzonet kell kérni, annak obb formájú a doboza.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz etnies #146781 üzenetére
Láthatósági kantár munkaruházati boltban. Ugyanitt vettem tegnap a gyrosos mellett egy olcsóbbat, ami állítható. Sajnos nincs fent a honlapjukon.
2.150 Ft, gyakorlatilag a műanyag csatokat leszámítva egy 5-6 cm széles háthatósági sárga gumiszalag a közepén ujjnyi széles szürke fényvisszaverő sávval. Minden szalag hossza állítható, magasságra megfelel, derékban nekem kicsi, de mivel körben is teljes hosszában gumi, így patent. Mivel minden irányban is rugalmas, ráfekszik a felső ruházatra és nem lobog a szélben. Összehajtva kb akkora, mint 2 pár zokni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz queens #147006 üzenetére
A 6 évet futott gumi autóknál is csereérett, elveszti az eredeti tulajdonságait. A motorgumi még kényesebb. Egy használt autógumit egy BMW-n még el lehet füstöllni, de motorgumit?
Én otthagytam a szerelőnél.Kolondrum: nekem is azt mondták, van, amihez szerelő kell. A fordított irányban felrakott gumi banális hiba, gondolom, rögtön korrigálták.
A ferde kerék is elvileg rögtön kijött, hiszen illik megnézni a futóművet indulás előtt és igazából ez állítási opció a hátsó keréken a láncfeszesség miatt.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz bajnokpityu #147009 üzenetére
Lurdy gumis meghúzza rendesen. [kép]
Mondjuk, itt az én szerszámom mondott csődöt. A nyomattékkulcs 200Nm körül már nem racsnizott.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Fáraó #147020 üzenetére
Nekem az volt nagyon szimpatikus, hogy amikor először mentem időpontra a kávédarálóval, egy úriember próbált soron kívül bejutni hozott gumi szerelésével. Dupla, tripla gázsit is ajánlott, mondjuk, elég agresszíven.
Elég határozottan és hajthatatlanul, de tisztelettel hajtották el.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz fattyu #147099 üzenetére
Na igen, az eladó ebből nem érzékel semmit. Bemész, kiszolgál legjobb tudása szerint és vagy vásárolsz valamit, vagy nem.
A bolt az, ami szopóágon van.Értékesítőként dolgozom, a non plusz ultra az volt, amikor bejött az ipse, célirányosan egy bizonyos termékkör néhány termékét kereste, hogy a különböző gyártók termékei közül válasszon. A termékkör jellemzője, hogy webes értékesítésre nem kimondottan alkalmas, a végfelhasználó felé egy monitor nem adja át a színét, a tapintását.
Műszaki, kivitelezési, egyéb oldalról kiokosítottam, árak is megvoltak. Majd még előttem leütötte a telefonján egy webshopban már kosárban lévő rendelését az egyik szóban forgó termékről.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Apophis #147101 üzenetére
Airsoftosként tapasztaltam ezt. Mióta nem airsoft boltban dolgozom, nem voltam ilyenben. De airsoftra sem vettem még ruhát netről, mert nem tudom próbálni.
Hova tovább, a motoros kabátot méretre igazítva vettem hazai boltból, ahol a konfekciót felpróbálva adtuk le a gyártandó méretet. Na, ezt hogy oldjam meg külföldi webshopon keresztül?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz fattyu #147109 üzenetére
Az webes rendelésnél fennáll a veszély, hogy te is már egy csak felpróbált, visszaküldött terméket kapsz, amit épp kettővel több alkalommal vitt nemzetközi futárszolgálat. Ennyivel nagyobb eséllyel esett le mondjuk a sisakod, de legalább olcsóbb volt.
A jutalékos javadalmazás hátránya hogy az eladó az eladásban motivált, tehát nagyobb eséllyel melegít rád olyat, ami nem megfelelő, szükségtelen, vagy szükségtelenül drága.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz dellfanboy #147156 üzenetére
Mit kell ahhoz elkottázni, hogy az utcáról ellopják a motort?
Mondjuk, ismerek olyan motort, ami legalább 3 éve áll egy helyben a járdán ránézésre nem látszó műszaki hiba miatt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #147163 üzenetére
Közteres nem viszi el értesítés nélkül, önhatalmúlag nem is nyúlhat hozzá, csak rendőr jelenlétében. Ha van rajta rendszám, akkor a rendőr(ség) megkeresi a tulajt és felszólítja, vagy felszólíttatja az önkormányzattal, hogy kezdjen vele valamit.
Ha nincs rajta rendszám, akkor az alvázszám, vagy motorszám bontás nélkül is látható helyen van és a hivatal megint megtalálja, ki a tulaj.
Ha el is viszi, a helyén hagy valami értesítést, hogy elszállították.Kivéve, ha roncsként kezelik, de az sem megy olyan hip-hop. Zuglóban nálunk mindennapos probléma a roncsautók parkoltatása. Van olyan utca, ahol már évek óta parkol ugyanaz az autó folyamatosan romló, fogyó állapotban, mégis mindenféle kifogással, hivatalok közti egymásra mutogatással halasztódik az elszállítása.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #147183 üzenetére
Az első előz, tiszta sor, de a többi akár vakon megy utána. És ez sima személyautóval is összejön: kezdi egy SUV, utána meg egy földszintes. Nem kell ehhez feltétlen dobozossal az élen vonatozni.
Sajnos ennek nincs kultúrája az országban. Persze láttam tűzoltóautókat sorban vonulni. Az első besorolt az előzött jármű elé, a második maradt a szembe sávban amíg a többiek be nem fejezték az előzést, vagy már nem volt a szembe sávban.
Mondjuk, az is hozzátartozik, hogy a legtöbb országúti harcost bántja, ha csak 90-nel tötymörög valaki mögött, neki mindenképp 100-zal kell menni. De véletlenül sem 105-tel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #147192 üzenetére
Motor mögött más, mert nem takarja ki az előtted lévő út nagy részét.
Még egy gondolat: követési távolság. Jellemzően az ajánlott követési távolság felét tartják, vagyis ha baj van egy előzésnél, nincs hova kisorolni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz A Zéé #147201 üzenetére
Én a felvétel sorrendjében pakolom le a cuccaimat, így nem marad ki semmi, legalábbis véletlenül.
Sys85: A tépőzárba lehet toldani. Mármint varrónő szinte gombokért varr egy akármilyen nem nyúlós anyagra tépőzárat, egyik felére dörzsit, másikra bolyhost. Így a derékpánt rugalmassága azonos marad, csak a hossza változik, nem fog lelazulni, elmozdulni.
Azt tapasztaltam, akármilyen szellős is, az alatta lévő ruhát lenyomja a bőrőmre és beleizzadok. A sportruházatba is megizzadok, de az elvezeti a verejtéket, hamarabb szárad.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Shadowbull #147219 üzenetére
Én múlt héten voltam, 125-250 ccm gépeket adtak a többségnek. A legalapabb tréning, amihez jogsi és motoros tudás sem előfeltétel.
Én mondjuk 0 tapasztalattal, friss A-s jogsival a termetemre tekintettel kértem valamit, amin elférek. Egy CB500X volt az.5-en voltunk a csoportban, meg lettünk dicsérve. Senki nem esett el. Persze volt, aki a gázkarban kapaszkodva nem tudta, mit csináljon és első kerékkel felkaptatott a töltésre, vagy épp 5× fulladt le egy elindulásnál. Egy másik kezdő a pályát alapjáraton abszolválta, mindegy volt, hogy gyors szlalom, körözés, vagy lassú menet volt a feladat.
Az SH300-zal mentem a tréningre, 170 kg a CB500X 200 kilója ellenében. Segített, hogy közeli súlycsoport, viszont még így is hasalós nekem. Egyenesen jó, de a kormányt forgatni még kényelmetlenül előre kell dőlni ahhoz, hogy laza legyek válltól előre.bardi: a borulástól én is tartottam. A félelem erős szó: zárt tanpálya, bukókeret, arra van, hogy essünk, keljünk, mint a frontkatona. Viszont pont a termetem miatt talán jobban meg tudom tartani, leér a lábam, meg is tudom támasztani és nem dől el kis sebeségnél, ha pl elcsukom a gázt.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz bardi #147234 üzenetére
Amit kinéztem, nem volt páros akcióban, külön-külön tettem kosárba. Az egyik volt készleten, a másik 10 nap alatt jött meg. 2023 48., 50. heti gyártás, mindkettő friss.
Most tettem le a motort a szerelőnél: gumicsere, folyadékok, szűrők cseréje, alapszerviz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz rottenbull #147241 üzenetére
Érdemes egy szabadnapot rászánni és Busdapesten megjelenni egy tréningen.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #147244 üzenetére
Nem tudom, része volt-e a tréningnek ez a kanyarodás?
Viszont pont a Honda Safety eredettörténete az, ami miatt szerintem itt a legvalószínűbb.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz rottenbull #147247 üzenetére
Ez alapvetően egy, a japán Honda által indított brand, ami világszerte több helyen is van. A első magyar trénereket például Törökországban képezték ki, mert nem volt közelebb Honda Safety-s központ. Biztosan akad közelebb is, mint 2500 km.
A Hondások által kitalált tananyag ugyanaz, hogy hány részre bontják és mit tesznek még mellé az oktató központok, az lehet eltérő.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz A Zéé #147253 üzenetére
Inkább egy üres parkolóban, mint a forgalomban... Nem mindenkinek van otthon aszfaltozott zárt pályája.
A kis 50-essel magabiztosan megfordulokkb 230°-ban egy 3,3 méteres helyen. Most az SH-val még nem megy, de nem is forszírozom, ugyanis a csiszolt beton rettentesen csúszik a teremgarázsban és a 10 éves gyári Metzeller gumikban nem bízok. Fog menni, mert fizikailag elfér, de csak hazaérkezéskor "van rá szükség", hogy minél kevesebbet kelljen tilitolizni a helyére.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz bajnokpityu #147266 üzenetére
Ezt épp meg sem hirdették, ismerősön keresztül jutottam hozzá.
Szóltam pár motoros-robogós körben mozgó embernek, hogy kb mit vennék, milyen büdzsével, meg más valaki is szólt, hogy egy ilyet eladna...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #147355 üzenetére
Ez nem a sok métertől, hanem a sok évtől van. 20+ év alatt 100k km, évi átlag 5k km, ami nem sok.
20+ éves járműnél pedig már bármi előjöhet és bármit is csinálsz vele, az fiatal már nem lesz. Aki a száját húzza erre, az gyűjtögessen még pénzt...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Shadowbull #147360 üzenetére
30 év alatt az infláció? Tásasház közös tereinek felújítása kapcsán néztem meg, mert érdekelt. 2014-2022 között összejött 100% inflációt. 1994-2014 között gond nélkül összejön még 100%, ami a kamatos kamat miatt főleg nem nehéz. Igazából meglepne, ha csak háromszoros lenne.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen