Hirdetés
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz DigitXT #34222 üzenetére
Kihúzódnak, hogy balról ne tudjak odaférni. Rendszeresen. Az utolsó méteren látványosan balra húznak. Ha meg nem akkor úgy áll meg, hogy ha elé megyek akkor nem látom a lámpát.
Dexar007! Ha ez így van akkor nekem soha nem jön. Ennyivel nem lövöm túl a limiteket. Csak néha néha adott helyeken ahol nem szoktak lenni.
Integra! Nem úgy félek ahogy gondolod, csak jobb a béke.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #34267 üzenetére
Szerintem zseb az általában mindegyiken van.
doc!
Ha jó idő van beöltözök, kitolom a paripát, indulás előtt elszívok egy cigit...és ezidő alatt nekem bele is izzadt a seggem a cordura nadrágba.De urak! Most nem corduráról, hanem farmerről volt nagyba' szó!
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
nolika
aktív tag
-
-
andree04
aktív tag
válasz DigitXT #34324 üzenetére
autóra IS kell jogsi, ÉS motorra elég
az A1, akkor egy B+B125 kombó talán a legolcsóbb/leggyorsabb alternatíva
Akkor ebbe ahogy a neve is egy max 125ccm motort és persze autót is vezethetek igaz?
Autó van a háztartásban ezért a B jól jönne motornál meg egy 125ccm nagyobb motorom nem mostanában lesz igy elég lenne a jogsi 125ccm-ig .
Köszönöm a válaszotokat.
Egyenlőre simsonom van és persze jogsi nélkül megyek vele,de ha elkezdem a jogsit le is teszem a motort amig meg nem lesz a papirom róla. -
válasz DigitXT #34459 üzenetére
Amikor 6.-ba 120-al 6000-et forog akkor nem váltogatok lefelé, nincs értelme. Ott vagy húzom a gázt vagy nem. Ez már az a pont ahol erősen megnézem ha szembe jön valaki, mert nem tudok megpattanni mint alacsonyabb sebességénél. Lassabban kúszik felfelé a Km óra.
Az fix, hogy a következő motor legalább 98 lovas lesz. Mivel tesóm is elkezdett jogsizni talán meg is van a GS helye. -
válasz DigitXT #34483 üzenetére
Holnap kicsit magasabb fordulaton járok, megnézzük a hangon kívül mi lesz más.
Más téma, ezer bicajos van az utakon. Mi van ha a bicajos hibájából én elfektetem a gépet és lesz 200k-s károm? Neki nincs biztosítása. Akkor ki fizet nekem?
Szomszéd, most hallottam úgy járt sok sok éve, hogy egykerózott a motoros és beleszállt a kocsijába. A motoros szörnyethalt és a mai napig senki nem fizette meg a kárt, azóta a fazon is meghalt amúgy.
MD80 minta - hát ez nulla. Ráadásul a hangokkal nagyon hadilábon áll.
-
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #34658 üzenetére
Nem azt kerdeztem,hogy jo vetel-e,hanem hogy le fog-e kopni az oldala.Aztan jott a szoveg,hogy ,,gumibol csak ujat 70-ert".
Azt jelenti,hogy 80%-os a futofelulete kb mint az enyemnek,az oldala pedig 99%-os,mert esetleg korforgalmat latott..mf
1) Valoszinuleg az enyem sem 8 evig volt motoron,mivel hatso gumirol van szo,igy esetleg mentek vele egy szezont,a maradekot pedig allasban toltotte.Logika. 8 evig hasznalnak szerinted egy hatso gumit,ugy hogy lekopik a futofeluletbol 1mm?2) Nem vagyok Rossi,ahogy te sem,es nem palyazom,ugyhogy baromira mindegy.
3) Esoben biztos szazszor jobb,szarazon nem erezni semmi kulonbseget.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #34907 üzenetére
A macera és/vagy az ára csak az egyik visszatartó erő; de sokkal inkább az hogy szvsz nem kicsit veszélyes ha elvonja/megosztja az ember figyelmét.
whYz!
No offense, de abból a pénzből nem inkább a gépet kellett volna szerelőhöz vinni...?csongi!
Ilyen apróságokon már csak nem akadsz fent![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #34932 üzenetére
Nem kell felvenni, de engem már az is nagyon zavarna ha csak csörögne bizonyos necces szituációnál.
Amúgy ha motorozok akkor azt kikapcsolódásból teszem, és legalább olyankor legyen nyugtom mindentől és mindenkitől. Az a kevés idő amit motorozással tölthetek az lehessen már csak az enyém és legalább közbe ne keljem másra gondolnom.
De persze ez csak az én nézetem.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #34932 üzenetére
Csak polimorfot tudnám ismételni. Annyi különbséggel (ha ez az) hogy a GPS nekem eléggé hiányzik, így ha sikerül megoldani az majd beszélhet a fülembe, de a hívásokat akkor letiltom.
bogyo112!
A kapacitív kijelzőt hogy állítod át rezisztívre?Integra!
Én autóban sem különösebben szeretek telefonálni (van kihangosító), mert érzem azt hogy valamennyire elvonja a figyelmemet és ez gáz; motoron ezt hatványozottan veszélyesnek gondolom.
De ha neked/nektek úgy jó ám legyen, ezen nem fogunk összeveszni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
válasz DigitXT #34984 üzenetére
A legtöbb bukóban ez nem probléma. A 20-30k körüli/alatti sisakokon ilyet ne keress de fölötte már van hely a szemüvegeknek, mikor a sajátomat vettem vagy 20 féle volt a fejemen és egyiknél se volt gond.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #34996 üzenetére
Headset lehet vezetékes (vagy akár vezetékes BT) is, nem mindegyiken van normális méretű gomb, de ha van nem biztos hogy könnyű megtalálni. De igen, meg kell állni, csak a kesztyűt utálom fel-le venni, főleg nyáron ha már beizzadt az ember.
Nem csak a te megoldásod lehet jóSzemüveg téma: nálam kizárólag felnyithatóban volt kényelmes, zárt elég utálatos, mindig szűkebb.
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #34973 üzenetére
Még nem olvastam, de meg fogom tenni. Viszont vannak helyzetek, amikre kizárt, hogy felkészítene, mert egyszerűen nincs megoldás rá. Amiket talán írtam is a szezon végén:
- esős idpben zebránál megállok, hátulról a terepjáró nem lassul, csak karistoló kerekekkel fékezve éppen elcsúszott köztem és a túloldalról elindult gyalogosok között
- 3 perccel később a műegyetem rakpartnál a belső sávban haladtam a piros lámpához 10-20km/ó sebességgel. Egy srác úgy gondolta a szélső sávban, hogy a belső sáv után elhelyezkedő parkolóban épp meglátott egy jó helyet, ezért index nélkül keresztbe fordult elém. Vitte a motorom első kerekét is, autó közepe alól szedtem ki...szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #35005 üzenetére
Persze, hogy lemondok az elsőbbségemről, ha már le kell.
Nem volt gyalogoscsalogatás Egyszerűen elindultak már a gyalogosok a két sávos úton már a zebrán voltak és akkor nem illik blokkolt kerekekkel 40-50km/ó sebességgel elkaristolni köztük irányíthatatlan 1,5-2 tonnával... Úgy, hogy a Te sávodban egy előtted haladó motoros is megállt már és annak még arra is ideje volt, hogy téged látva a visszapillantóban már döntse kifelé az álló motort a járda felé, mert ha belécsattan hátulról a terepes, akkor legyen még esélye megúszni...
Tudod ez a tipikus esete a hogyan közelítsük meg a zebrát kérdéskörnek... Engem "elütöttek" gyalogosként pont ilyen szituációban. Szélső sáv megállt, elindultunk, belső sávban érkezett egy Corsa... Ez is alaptétel: vajon miért áll a külső sáv? Ilyenkor nem illik az álló sor mellett 50-nel "rongyolni", hanem kellő körültekintéssel kellene megközelíteni a sor elejének vonalát.
Holttérben motorozás? Amikor a 60-as táblánál saját sávomban kerülök egy bringást, ő meg messzi hátulról a belsőben érkezett (60-70-80-al?, nálam mindenképpen valamivel gyorsabban) és sávot váltott???
A holttérben motorozás az, amikor direkt, huzamos ideig a visszapillantó/autó holt terében közlekedünk. Az, hogy nem figyelte meg a driver, hogy az érkezésnek kinézett sávjában van valaki, az nem holt térben motorozás. Ráadásul azt nem figyelte meg, hogy az érkezési sávban ki megy előtte? Szimplán szart bele, vagy úgy gondolta, hogy "az úgyis csak 30-al szarakodik valami kis csettegőn én meg 70-el jövök, úgyis lehagytam már mert a tükörben nem látom akkor gyerünk kifelé a külsőbe"...
A papa esetében végképp egy szót sem szólhat senki... Ha a papi a menetirány szerinti 0foknál szélesebben nézett volna, csak egy pillanatra balra sandított volna, már látta volna nem csak a robogóm elejét hanem engem is! Amikor már fékeztem, hogy ne húzzam meg a Thalia oldalát akkor én még oldalról ránéztem, hogy "faszt csinálsz". Azaz mellette haladtam, de nem a hátsó ajtó és a csomagtartó mellett, hanem én, mint driver mellette, mint thalia hús-vér driver mellett... Igazából fenntartom magamnak a jogot, hogy a papa még a visszapillantóba sem nézett bele, mivel már akkor észre kellett volna vennie... Mivel ha a visszapillantóra néz (kb30-45fokos szögben), akkor már rág látott volna engem is.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Integra
titán
válasz DigitXT #35011 üzenetére
lásd amit mf-nek írtam, teljesen jó a sportmotor városban is
robogó életveszélyes az én szememben, nem gyorsul, nem kanyarodik, nincs tekintélye, az autósok semmibe veszik, nekem bőven elég, ha olajcserekor kapok cseremotornak aznapra robogót, pfuj, agyrém..a pályázás nem zárja ki a városi motorozást, mindkettőt imádom csinálni. és a pályás gyakorlás igenis nagyon jó közútra is, ahogy a közúti a pályázásra is.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DigitXT #35016 üzenetére
nem, dehogy lesz városba első gondolat hogy sportmotor, szerintem is ez egyértelmű, hogy nem én is azt mondom, hogy első nagymotornak sosem sportmotort kell venni. (annak ellenére, hogy a legjobb ha pusztán a motorozás minőségéről van szó.)
mivel lakást, autót, motort tartok fenn, ezért nem lehet még 2 másik motorom sem. sajnos.. :-/ tehát azt választottam, amit és ahogy a legtöbbet használok. aztán idővel úgy hozta, hogy városban is egyre többet kezdtem el közlekedni vele és volt szerencsém még fél tucat másik motort is kipróbáln és a sportmotor maradt a legjobb számomra. ehhez értek a legjobban és ennek a méretei és tulajdonságai azok, amivel összességében a legjobb eredményt is tudom elérni. sokat agyaltam egy kisebb sm-en is második motornak, de nincsen értelme, meg nem tudom sajnos hova tenni. apám tehenével is átmegyek a városon, de jóval macerásabb, mert jó nagy dög, széles kormány és blokkot védő csövezés, nem egy cikk-cakk bajnok, még ha kezes bárány is.aki hatszázas vagy ezres motort tart és gondot okoz az -5-7-8 liters fogyasztás, az ne tartson ilyen motort szerintem, de ez a része absz nem érdekel. az meg, hogy nehéz terelgetni az ezrest kis sebességnél? mióta? ugyanakkora, mint a hatszázas és ugyanolyan kezes. ezeket a megállapításokat sosem értettem..
lehet, elkerülte a figyelmed, nem azt mondtam, hogy más motor nem jó városi közlekedésre, azt mondtam, hogy nekem mi jó és mi nem. és igen, én nem ülök fel robogóra ha nem muszáj, mindegy, hogy 50-vagy 500 cc, mert számomra nem gyorsul, nem kanyarodik, nem fékez és nem kezelhető úgy, mint egy sportmotor. és számomra ez a kezelhetőség az alap. nehéz innen tovább lépni, max a supermoto lehet még alternatíva erre a célra, ahogy kovee is mondja, jogosan. az én véleményem a legkevésbé sem reprezentálja a többség véleményét, ennek megfelelően kell fenntartásokkal kezelni
hangos kipu, refi, ezek dolgok, segíthetnek, de nem ez a lényeg, hanem a fellépés, a határozottság, a tudás, hogy a többi forgalomban résztvevő tisztán lássa, hogy itt most én jövök. azt hiszem ezt nem tudom rendesen elmagyarázni, de az ember megérzi a másikon, hogy milyen a forgalomban. ez nem arrogancia vagy beképzeltség, ez a kisugárzás, ami valós, reális tudásra, gyakorlatra épül. nincsen üvöltő nyitott kpuffom, csak a gyári. halk? visszarúgok egyet, vagy netán kettőt és máris hallatszom. de a városi cikkcakkhoz amúgy sem nyomaték, hanem fordulatszám kell, hogy a motor mindig azonnal ugrásra készen álljon. én vagyok az utakon és én irányítok, én gondolkodom mások helyett is és én látom meg a veszélyforrásokat másokban is, a többin pedig nem sopánkodok, ez utobbi nagyon nem kenyerem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Mizsala
csendes tag
válasz DigitXT #35148 üzenetére
Fogggalmam sincs, részleteket nem tudok. Egy telefont megér.
Nem jártam nála évek óta, de ha emlékeim nem csalnak, akkor bármibe belevarrja a protektort, mert ugye az gyakorlatilag egy tépőzáras tartó.
Érdemes egyébként meglátogatni az üzletet ha arra jársz, igazi manufaktúra kisbolt A bőrszagot már az utcáról lehet érezni -
K3NZO
senior tag
válasz DigitXT #35186 üzenetére
Én MotoSafe-t akartam venni de egyszerűen nem találtam sehol, illetve sehol nem volt raktáron. Egy hangszerboltban ajánlották ezt a füldugót paramétereimben ugyan az mint a MotoSafe csak olcsóbb egy picivel és sokkal jobb a füldugó tokja. Simán elfér a kulcstartón. Nekem nagyon bevált és használom is. Nem mennék már túrázni nélküle!
(És a vezetéstechnikai trainingeket is csak ajánlani tudom )
"Per aspera ad astra"
-
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #35186 üzenetére
Persze,csak a szelzajt szuri,mert ez "okosfüldugo" tudja,hogy milyen hangokat kell atengednie es mit kell megszurnie.Ezert is irtak,hogy ,,nagy koncentraciot igenyel egy egyszeru kanyar bevetele".
Nekem boven eleg volt az agybadugos fules elmeny,hogy azt mondjam,hogy nem nekem valo a ful-eldugito.Inkabb vennek normalis sisakot,amiben egyebkent sincs akkor szelzaj.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #35208 üzenetére
Igen,mert utana mar hozzaszoksz a szarhoz. Ami nem azt jelenti,hogy barmi is valtozott volna,csak kitoltad az ingerkuszobod.
Probaltam,mondtam mar.In ear fules ugyanolyan mint egy fuldogo,csak talan meg tobb hangot is atereszt,es meg ennek ellenere is SZAR volt,es nem csak az elso kilometeren. Ha egy fuldogo meg ennel kevesebb hangot enged at,akkor az mar uberszar,legalabbis en nem tudnam megszokni.Viszlat!Give me your cum,bull!
-
Outlander
őstag
válasz DigitXT #37521 üzenetére
Szerintem az zavarta meg, hogy azthiszi h ez ilyen fotelból fikázás/üzletrontás, unalom űzésből... vagy nem tudom.
De most télleg elmész megnézni egy motor mondjuk szomszédvárosban, a hirdetésbe meg nem volt beleírva, telefonon sem mondta h aksi halott, meg egyébként is be van sülve a motor.... és ezeket nem teszed szóvá?!
Egyszerűen nem tudom elképzelni az esetet...Vagy pl nem rég néztem egy robogót, a hirdetésbe bele volt írva h új aksit kapott, számlával garanciával, amit ad mellé... a motor a helyszínen nem indult, mert a régi halott aksi volt benne, az újat magának vette.....
"jááááj, hát elfelejtettem beletenni...."... ugyanmár?!Work until You no longer have to Introduce Yourself.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok