Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #39441 üzenetére
Na nem annyiról indul a játék ám. 65eFt-tól van már GoreTexes Daytona csizma. Én ugye túra csizmáról beszélek mf meg sport csizmáról. Volt már két "versenyszerűnek kinéző" csizmám,de ugye az túrázáshoz nem igazán volt jó. Daytona Bandit csizmát vettem nem rég,ami kényelmes/szellőzik és vízálló. Szlovákba a patakban sétáltam benne majd vádli magasságban,és semmi .
mf:
Hét év alatt 4db motoros csizmám/bakancsom volt. Mind megadta magát. Természetesen előbb utóbb mind a kukában végzi,csak nem mindegy mennyi idő/használat után. Kb ~60eFt-tól már lehet GoraTexes csizmákat venni. Aki meg sokat megy és tojik az időjárásra annak az ilyen cuccok kellenek. Forma csizmám is van,mondhatni nyári és szintén jól szellőzik. Viszont kora tavasszal/késő ősszel már nem használható,mert fázik a lábam benne.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #40021 üzenetére
1. Egy kisebb vagyonba kerülne (2 db új karbi, 2 db új könyökcső a kipufogókhoz).
2. Gyanítom, hogy baromi rövid élettartamú lenne, nekem meg egy darabig még szükségem van rá.Lefojtva olyan, mintha 2/3-nál nagyobb gázt nem tudnál húzni, ezért valószínűleg még sokat el fog pöfögni alattam. Ezért nincs lelkiismeretfurdalásom, hogy szinte konstans nyélgázzal járok vele.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Zolee_70
senior tag
válasz DigitXT #40028 üzenetére
Naná, hogy az SW-vel! . Volt egy másik SW is és egy Piaggio X9 is. A "motorosok" meg irigykedtek a kényelem, meg a helykínálat miatt A túrakiírás. Bakos Sanyi kiváló túraszervező.
>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #40073 üzenetére
Mosquito34!
Igaz bizony, és sajnos nem csak az autópályán.***********************
Ráérő pályázóknak és polimorfnak Hétfőn nyílt nap a Slovakia Ringen
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
pakriksz
őstag
válasz DigitXT #40169 üzenetére
Soha sem tanulságos ha valakit megbuktatnak forgalmi vizsgán, ugyanis az ember nem az oktatáson vagy vizsgán tanul meg vezetni, hanem egyedül. Mellesleg a legtöbb ember nagyon ideges a vizsgán, így sokkal rosszabbul megy mint általában(én pl B kategóriánál az oktatóm mellett is rosszabbul vezettem mint a vizsga után már egyedül).
Na meg ugye a vizsgarendszer nem arról szól hogy biztonságosan közlekedő embereket engedjenek ki a forgalomba, hanem a lehúzásról (bizony a jogsi bizniszből az államnak több tízmilliárdos bevétele van évente). Ha nem így lenne, nem kerülne 11 ezer forintba egy forgalmi vizsga, és nem telne el 2-3 hét a bejelentéstől a vizsgáig, és mellékhatásként úgy nem is lenne értelme lefizetni a vizsgabiztost... de hát ez magyarország mutyiország, az állam is ezt támogatja, hiszen ott folynak a legnagyobb mutyik.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #40169 üzenetére
Az mondjuk bennem is felmerült, ok, hogy korrupt a vizsgabiztos (dehogy ok) de hogy párezer Ft-ért kienged valami ön és közveszélyes balf@szt a forgalomba, ahol adott esetben beledurrant a családi autóba, hát nem tudom az ilyen hogyan számol el magának. Ha van ilyen. Felénk sem volt ez jellemző egyik jogsimnál sem és mástól sem hallottam.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
torzo
Ármester
válasz DigitXT #40185 üzenetére
Szerintem aki motorozik, az tudja, hogy a valóság és a vizsga nincs szoros kapcsolatban. A vizsgát valahogy le kell tudni, de ez nem jelenti, hogy az illető tud már motorozni. A vizsga után néhány hónappal elmentem a Honda Safety két napos trainingjére, azzal a meggyőződéssel, hogy én már bizony, tudok motorozni. Na, ott 10 perc alatt rájöttem, hogy ez tévhit. Nagyon hasznos volt, sokat tanultam, mondhatni, azóta is ebből élek. Az igaz, nem olcsó, 35 k volt az ára. Kiderült az is, hogy a japcsiknál az a vizsgakövetelmény, amit ott két nap alatt megtanítanak.
Szerintem mindenkinek, aki komolyan gondolja a motorozást, annak el kéne oda, vagy valami hasonlóra menni! -
Xaels
félisten
válasz DigitXT #40185 üzenetére
Ezekről beszélek. Ma is volt, hogy a furgonnal lazán bement az egyirányú utcába helytelen irányból. Az Állj! elsőbségadás kötelező táblánál csőgázzal jön le egy olyan kereszteződésnél amit nem lehet belátni és elég meredek is(tavaly egy motoros vágódott bele a kolléga oldalába ott). A Szt. Jánosnál ma például azt néztem, hogy 5-6 lakóautóból álló konvoj lazán átjött a tiloson gyök2-vel, szerencséjükre nem jött egy állat sem lefelé a Szilágyin pedig ott szoktak nagyokat csattani, de azt néztem, hogy a vezetők átlag életkora 50 feletti volt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
torzo
Ármester
válasz DigitXT #40188 üzenetére
Minden évben el kéne menni egy ilyen képzésre, tuti, hogy nem lenne ennyi halálos végű baleset.
Amúgy én kétféle nézetből figyelem a világot. Főként bringázom, és ezzel a szemmel alig látok fejlődést, sőt!!!
Nagyon sz@r a világ! Az autósok többsége genya! 5-6 éve a buszsofőrök másképpen viszonyultak, akkoriban nyugi volt, ha busz jött mögöttem, tudtam, hogy vigyáz rám. Na, ez mostanában az ellenkezője. Pucolok is előlük, ahogy csak tudok. 100xosan figyelek, hogy életben mardjak!És érdekes. Amikor mocizok, a világ teljesen más, 100-ból 98 elenged, sőt, megsegít, sokszor akkor is, ha nem is igénylem. Ezért akkor is gyorsabban megyek, amikor nem is akarnék. Persze, lehet, hogy az a magyarázat, hogy fekete Varaderon egy nagy darb pacák hasít, na, engedjük csak el! De amikor Hornetem volt, akkor is ezt tapasztaltam.
Nem értem, miért kell a bringásokat zsigerből utálni. Igaz, van közöttünk néhány idióta takony is, és az általánosítás aztán mindnekit sújt.
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #40804 üzenetére
Kicsit elkanyarodtunk a kérdésemtől :-) Értem én, hogy jót akartok, de tanácsot kértem egy full más dologban, arra pedig csak mf. válaszolt, ezúton is köszönöm neki.
Átbeszéltük már annó, hogy nem volt méret action shirt-ből, plusz nem nyerte el a tetszésemet a könyökvédő, ami külön van benne, az extreme-ba pedig az eladó szerint elősebb fajta van.
Szerintem még 1 hónapig tudok aktívan menni, ezt még kihúzom, aztán úgyis jön a nagymotor, arra pedig már pirulás nélkül felkapom a bőrkabit.
A kinézeten kívül még az is gáz, hogy tök rossz ülni a "fekvős" kabátban 90 fokban a robeszen.
Azt is írtam, hogy kihíztam a kabátot, le kéne adni egy kis felesleget, ami a szezon utolsó 1 hónapjában már nem annyira esélyesValamikor pedig el kéne mennem végre már megnézni az RR-t, még az sem biztos, hogy azt veszem.
-
fattyu
veterán
válasz DigitXT #41023 üzenetére
ja. bár a kedvencem a dupla záró. hát az tényleg ingerel arra hogy hát az ott nekem van. 2esen szoktam is használni 220al végig a két sor autó között
amugy jó poén ez de most én is rettegek kicsit. két hete utoljálra mikor mentem belefutottam trafiba. ha az én sávomat is vette akkor maxi csekk jön.... 50es táblánál amire lefékeztem is bő dupla túllépés :S jó lenne meguszni
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Laraxior
titán
válasz DigitXT #41029 üzenetére
Itt volt. Szemből jöttünk volna, de nyírta a füvet oldalt a traktor még a sziget előtt, de szépen lassan már ért be a szigethez... én meg ki balra és jónapot
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz DigitXT #41035 üzenetére
Pf nagyon komoly.
Sosem terveztem hogy abba az országba megyek, de ezekután biztosan nem is fogok.
Ikább balra megyek.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Sianis
addikt
válasz DigitXT #41069 üzenetére
Ennyire még nem néztem, hogy melyik áttétel mennyit bír. Amúgy 30-as táblánál annyival, mint mások. Ha meg egy mód van rá akkor inkább kerülöm az ilyen helyeket, mert valószínűleg mindent kiráz belőlem. De amúgy nyilvánvalóan nem úgy jött ki, hogy országúton 200 km/h alatt csak a hajtűkanyart vettem.
-
pakriksz
őstag
válasz DigitXT #41101 üzenetére
ja erről jut eszembe: és a dobozt nem szokták megpróbálni leszedni?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
válasz DigitXT #41108 üzenetére
nem kell ahhoz mordor közepén parkolni, mert az orkok sajnos vándorolnak
Magának a motornak a védelmét én szerintem valami nyomkövetővel fogom megoldani.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Xaels
félisten
válasz DigitXT #41258 üzenetére
Ez nekem új. Léghűtéses gépem volt annó és ott is volt ilyen 5°C alatt ha gyorsan mentem.
(#41259) kcsa: ebay-en találtam jó kis halálfejes rácsot rá ami nem annyira levegős mint a gyári rács
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
-
válasz DigitXT #41773 üzenetére
Ott már semmi sincs. Egy darab vezetékkel ha rövidre zárom semmi sem történik. Utána is kb 10V-ot mérek.
Érdekes a dolog, hogy megöli az akkut ez a robogó. Nekem 10mA-t fogyaszt a motor ha le van állítva és a kulcs OFF állásba van. Ez a kis szar méréseim szerint 6mA-t. Ennek ellenére 2-3 hét állás után megnyekken. Az is igaz, hogy fűtetlen garázsban állt és néha néha volt beindítva még fel nem melegedett a motorja. Persze rúgásra indítottuk be, ki sem derült az akku rosszasága. Csak most, hogy olajat akartam cserélni benne. Töltése 14V felett jellemzően. Ez a fosadék már a második akkut ette meg. Szerintem megkapja az én régi GS akkumat. Kilóg a tartó síkjából, de megy. Az meglepett, hogy hónapok óta nem töltöttem rá, de a robogót rendesen forgatta még be nem indul, világítás mellett. -
.mf
veterán
válasz DigitXT #41785 üzenetére
Én meg most értem haza, eddig vártam, hogy tisztuljon, mert amikor 9 körül mentem, eddigi ~40k km-em egyik legrosszabb fajta időjárása volt. Hideg köd. Az olyan fajta, hogy egyszer csak azt veszed észre, hogy alig látsz. Utána a felgyülemlő cseppekből rájössz, hogy az csak a plexire kívülről kiült hideg pára. Felnyitod, látsz 2 helyett 25 méterre, örülsz. Egy percig. Mert addigra a szemüvegre is kiül ugyanez a pára, látótáv ismét békasegge. Mentem már ködben eleget, de ez nagyon durva volt, nemteccős.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
Laraxior
titán
válasz DigitXT #41923 üzenetére
Erről van valami leírás, hogy hogyan is illik ezt használni? Mert én is tök sötét vagyok hozzá, szívesen elolvasnék pár okosságot róla.
Másik kérdés. Körülbelül mikor szokott esedékes lenni a motoroknál a kuplung/váltó szervíz? Az enyémben most hagytam el az 54ezredik km-t. Olajat kapott rendesen, időben ez biztos, mert első tulajtól van...
Nem szeretnék hirtelen meglepetést... ill ha beüt a tuti, akkor mennyibe fáj egy ilyen megmozdulás?
Ezenfelül mi szokott még kijönni hibaként, amit szervizeltetni kell. Generátor? Vagy valami más?
2005ösa motor, tehát 9 éves. Motornál a tömítések?
Mert autóknál ennyi idősen azért már jönnek a gondok szépen lassan, csak szeretném tudni, hogy mire számítsak
Tekintve én is nagyon sokat használom, amíg hó nem fog esni, addig mellőzném az autózást, és nem is kényszerből akarom majd letenni, hogy rá kellene költeni 50-80-100ezret,ami most éppen nincsenMég annyi, hogy a túlzott kímélő üzemmód hagy valami nyomot? Mondjuk én nem nagyon pörgetem 5-6ezer fölé, motoroknál is létezik az "ellustul a motor" ? Ezt is illik néha kicsit megpörgetni?
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
vlevi
nagyúr
válasz DigitXT #42120 üzenetére
"Egyébként mélységesen elítélendőnek tartom a román gyakorlatot. (Ultragáz.)"
Egyetértünk, hogy baromság, de nem tudjuk mi a háttér mögötte. Gondolom anélkül kábé nullába néznék a záróvonalat.
Valahogy hasonlónak érzem, mint itthon a 30-300 ezres közig bírság csekket. Nem tudják rábizonyítani a gyorshajtóra, ezért jobbhíján meg****k a tulajt. Ez sem teljesen igazságos, de jobb nincs. -
polimorf
tag
válasz DigitXT #42120 üzenetére
Annyit mondott a nyomozó haver, hogy úgy sem fordíttatják le a román szöveget. Így majd az én elmondásom lesz a mérvadó. Abban igaza volt, hogy a rendőrség nem fordíttatja le, de a közigazgatásnál már lefordították és rögtön kiderült, hogy a vallomásom nem teljesen volt valós. Ja és mivel Szlovákiának nincs Romániával kapcsolata tehát nem szomszédos ezért nem foglalkoznak az üggyel különösebben. Az üggyel tényleg nem foglalkoznak, csak a hamis vallomással, ezt viszont elfelejtette közölni.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #42218 üzenetére
Nyilván más dimenzió és bízom abban, hogy majd az oktató is fog 1-2 apróságot mondani, amivel jobban el tudom sajátítani nagyobb motorok vezetését is. Egyébként azért van ez a beidegződés, mert a Scarabeo-val anno sikerült így esni egyet. Előtte az elsőt használtam, mert "hát az mégis csak tárcsafék..."
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #42222 üzenetére
A tanfolyamon - autós "rossz" szokásom alapján - piros lámpához gurulva szépen gázfröccsel egyesével visszakapcsolgattam és csak az utolsó 3 méteren értem a fékhez. Mondja az oktató, hogy:
"Nagyon ügyes, csak egyszer hátulról egy bamba autós telibe fog verni, mert úgy lassítasz, hogy nem ég a féklámpád."
Tulajdonképpen igaza volt.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen