Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tboldi

    nagyúr

    válasz Doki16 #71652 üzenetére

    Nálam is előfordult néha a CB500X-en (9 hónap/1517 km - 2 év/~6200 km). Sőt, nagy ritkán volt olyan is, hogy 1-esből 2-esbe váltáskor visszadobta magát üresbe, miután kiengedtem a kuplungot és újra húztam a gázt. Lehet, hogy user error volt, nem tudom, de be szoktam húzni a kart teljesen és érzem is, hogy bekattant a következő fokozatba. Mindenesetre ez a jelenség megszűnni látszott miután Motul 7100 10w30 (ez a gyári előírás) került a MOL 10w40 (a Red Baron tette bele) helyére.
    Ezek az anomáliák főleg városon belül jelentkeztek, ahol sokat kell váltogatni. Lehet, hogy ez is közrejátszott a dologban.

    Amúgy elvileg valamit finomítottak Hondáék az 500-as trió váltóján a 2016-os faceliftre.

    szerk.: Apum WagonR-je is csinálja, hogy nem mindig veszi be elsőre a rükit. Állítólag típushibajellemző. Ilyenkor 1-es, kuplung fel, amíg nem kezd el fogni, majd kuplung be, és mehet a hátramenet.

    [ Szerkesztve ]

    Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák