- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
én ezt az állandó növekedést, meg hereszorítást nem értem csupán. Nem lehet a végtelenségig növekedni, meg statisztikát csökkenteni. Az Eu mindig előírja, hogy mennyivel kell csökkennie évente a baleseteknek.
Néhány dolog nem egyszerű. Az ABS NEM arra való, hogy hamarabb megálljon a motor, hanem hogy irányítható maradjon fékezés közben. Ezt sokan félreértik. Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül.
A kevés tapasztalattal rendelkezőknek ez jó dolog. A motorgyártók is minél nagyobb rétegeknek akarnak motort árulni, kapóra jön a hülyebiztosság. Az emberek felületes hozzáállása a dolgokhoz meg világossá teszi, hogy a többség miatt ezek még jól is el tudnak sülni.
A sportlégszűrős dologhoz hozzá kell tenni: a mai lambdaszondás-katalizátoros motorok pont teleszarják, milyen légszűrő van bent, a katalizátor miatt mindig lambda1 környékén kell lennie a légfeleslegnek. A motormenedzsment utána is fog állítani.
Az érem másik oldala, hogy Németországban az utakon futó motorok többsége még mindig karburátoros! Emlékeim szerint jóval több, mint 60 százalék, és az injektorosoknál is különbséget kell tenni nyílt hurkos befecsendező rendszer között ( lambdaszonda nélküli) és a lambdaszondás szabályzó rendszerek között. A nyílthurkos injektoros+karbisnál el tudja rontani a károsanyagot talán. Ha otthon berhelik, vagy padoztatják akkor meg pláne. Daganatos megbetegedések bőven vannak a belsőégésű otto motortól és elég rusnya egy dolog az. Lassan nincs olyan ember, akinek a családjában ne történne ilyen, esetleg ő maga ne lenne veszélyeztetve.Tehát a dolog sosem olyan egyszerű
Mindenesetre ha ez bejönne, én építenék egy pályamotort és a közutat pont leszarnám, aztán úgy ellennék.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest