Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz canniball #58033 üzenetére

    Ha a két állapot közül választhatnék, én is az elsőre szavaznék :DD

    Érdekes, én még mindig nem látom, hogy a régi képem visszatért volna... de remélem másnál működik.

    Baboss: ha a szembe sávban ment volna valaki, talán időben meglátom a traktor körvonalát...
    Amikor fotózni megyek, az nem társaság-kompatibilis, tapasztalatból tudom. Elrongyolok valahová, egész nap nem eszek-iszok, hogy még időben odaérjek, megállok, fotózok, várok a fényviszonyok javulására, arrébb megyek megnézni máshonnan jobb-e, visszamegyek, tovább pár km-t, s az egész ismétlődik :)

    Idén már biztos nem lesz semmi. Egyelőre még járkálni is alig tudok; másrészt már nyakunkon az egyre rosszabb idő, azért mentem még el vasárnap, hogy az utolsó jó időket kihasználjam. Hűvös, nedves-faleveles, hideg aszfaltos, talajmenti fagyos időben már inkább nem motorozok.
    A motor maradványát is át kell vizslatni, mi maradt épen. Sokan sokmindent mondanak, többség szerint csak alkatrészként lehet eladni, mások szerint a blokk, karbi, váltó és talán a kuplung is még működésképes lehet, idomok nem kellenek, első telók helyére mehetnek modernebbek, kifli fék helyett is mehet rá az R1-esék jóféle féke, és még lehet belőle motor.
    Másfelől viszont, közúton motorozásra egyre kevésbé vágyom. Régóta gondolkozom egy kis enduron, mint pl. DT125R, lájtos terepezéshez elég, könnyű, egyszerű, igénytelen, játszós-dobálós motor, amivel meg lehetne tanulni jobban és terepen is motorozni, és terepen is lehet vele kalandozni, amikor az aszfaltozott út már elfogyott és már csak ösvények vannak.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák