- Új tablettel készül a HMD
- Milyen TV-t vegyek?
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- RAM topik
- Fali konzol lapos tévékhez
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #52794 üzenetére
Visszaszámolja.. Inkább megbecsüli. Vannak erre formulák, kb. mennyi erő vész el milyen kapcsolatokon. Más a veszteség pl. szöghajtáson, mint láncon. Járműtechnikai szakirodalom foglalkozik ezzel, én csak belelapoztam.
A vékonyabb láncszett kompletten simán el tudom képzelni, hogy bőven 1kg feletti spórolás, én arra gondoltam, ha azonos lánchoz való alu és acél fogaskerekek közt nem tűnik nekem reálisnak ennyi súlykülönbség. Persze, normálisan kivágott acél lánckerékre értettem, ami a legtöbb motoron megtalálható. Amúgy utánanézve azt az infót találtam, hogy durván fél kg a súlybeli difi a hátsó lánckerék esetén a két anyag között.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Jura C60 kávégép eladó
- Playseat challenge