- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
Hirdetés
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Kolondrum #44766 üzenetére
Igazából nem mondtunk ellent egymásnak, így velem is egyetértesz.
Én lépegettem - buktam (anyagilag). Nem kicsit. Ha újrakezdeném, tuti
másképp csinálnám. De kezdőként az ember tapasztalata sincs meg...
Nincs restart level! Mégis mit vár el a motorjától, mire fogja használni?Emlékszem, hogy anno túráztál az 50-essel. Élvezted. Akkor AZ volt A
szint. Azért a GS: más dimenzió.Főleg amióta benyal a 9K-ba, nem?
De ahogy írtad korábban, ha bizonyos szitukban 100 lóra adod a tüzet,
talán már te se írnál ide. Hamarabb érsz oda, hova nem akartál menni.Emlékszel, amikor 3 éve kirongyoltam hozzád a kis 180-as kecskével?
Nem volt az rossz, hogy volt... Neked nem kell magyaráznom, mennyi
idő lett volna busz-metró-hév-volán-gyaloggalopp módon megoldani.*
Az idő pedig pénz; a tiéd is, az enyém is: luxus a motor? Nem feltétlen!Közlekedésre fenntartani feleslegesen nagy gépet, mondható annak...
Pl. az egyhengeres 400-asom örülök, ha 6 alatt eszik. A 250 meg csak
4-et kér. Városba mindkettő elég, de túrára a 400 is határeset.
Mondjuk embere válogatja: túrán 4-5-ből elketyeg, bogyó meg 2-3-ból:
neki most az a szint, de nézegetett ő már nagyobb vasakat is. Ez van!*: sanszos, hogy nem lett volna üzlet. Nekem KELL motor!
Az sem
árt, ha van kettő, amíg az egyik szervizben van. De inkább kellett volna
összespórolnom egy fiatalabb megbízhatóbb vasra, mint locsolni SOK
zsét a lepukkant öreg szarokra. (Madisonon csak a két rugóstag 80K?)Egyszer talán lesz egy ABS-es T-Maxom. Vagy C650GT-m, és kész...
Az "csak" pénz. Ha van, ami tetszik. Az jó. Hitelre azért meredek lenne.
Összespórolni meg évek, mert mindig elqrom az aktuális vasakra.KubanitoS: már rég túl vagyok a 125-ön, de 100 lóval igen, lehet, hogy
már kinyírtam volna magam. 30-40000 km az lófütty, ha elszáll az agy.
Most úgy látom, 250 minimum. Amolyan épp jó mindenre: unalmasan.
Meglepetést nem okoz, teszi a dolgát. A 400 más karakter. Csak 30 ló!
De ég és föld. Akkor képzelem a 100 paci milyen lehet.Még jó, hogy
robogóban nem nagyon van ennyire felokosított jószág. (60+ is durva!
Főleg a nagy rugózatlan tömeg, meg a relatíve kis kerekek okán.)
"A robogó nem motor."
Bizonyos értelemben tényleg: másképp jó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok