Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz grabber #33835 üzenetére

    "GOndolom nem tévedek ezzel nagyot."

    :DDD
    De, nagyon.
    Egy motor fenntartása sokkal drágább, mint egy kisautóé. Hasonló benzin, hasonló teljesítményadó, több olajcsere (6-10k km-enként), több szerviz, alacsonyabb futásteljesítmény (100k km már nagy szám), gyakoribb és drágább gumicsere (5-25k km-enként 30-80k a párért).
    Viszont teljesítményben nem egy kisautóval, hanem egy sportos darabbal kéne összehasonlítani.

    Ha olcsó városi munkábajárós kell, akkor bringa. Ha motorizált, akkor robogó: 50 2T legolcsóbban, következő fok 125 4T. Váltós motorok közül a 125 4T "postásmotorok" a legolcsóbban fenntarthatóak, viszont nem futják meg az autópálya-tempót, sőt, a tényleges főút-tempóval is már megszenvednek.

    Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

Új hozzászólás Aktív témák