- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Hobby elektronika
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- Milyen videókártyát?
- Projektor topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi haladó szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
Hello
Tavasszal elkezdenék egy motoros jogsit, és szeretnék tanácsot kérni.
Bár a "B125" árban hívogató lenne mivel már pár éve autózom, de az a 2 órányi kötelező forgalom egy rossz vicc, nem hiszem hogy ennyi idő alatt egy kezdő motoros meg tudja tanulni rendesen a motor kezelését(ha pedig plusz órákat kell venni akkor már nem is annyira olcsó mint amennyire látszik, és sajnos haver sincs akinek a motorjával a "kertek alatt" ingyé gyakorolhatnék), na meg a céljaimra sem hiszem hogy elegendőek az A1 korlátai.
A céljaim a motorozással a következőek lennének. A-ból B-be jutni olcsón, 3 liter körüli fogyasztással, felvenni a forgalom ritmusát, akár autópályán is (nem a 180-al száguldozó audis bunkókét, hanem csak a szabályokat betartva, megelégedve az engedélyezett 130-al), úgy hogy közben nem pörög szét a motor, és nem tart percekig elérni ezt a sebességet. Állatkodni, 500 méteres utcán 200-ra gyorsulgatni, 300-al repeszteni nem akarok (a nem szeretnék csekkeket kapni, sem jogsit veszteni, sem meghalni). Esetleg időnként egy hosszabb túrázás, de inkább csak a környező országokba.
Én nekem úgy tűnik hogy erre egy A2-es jogosítvány, és az ebbe beleférő motor már bőven elég lenne, a + 20 ezer forint a korlátlanra fölösleges pénzkidobás lenne.
És valahogy nem érzem hogy valaha előjönne az ész nélküli száguldozás utáni vágyam, úgy érzem azt a biciklivel pár éve 80-100 km/h-vel lejtőn száguldozásaimmal kiéltem.Szóval a tapasztaltabbak szerint elég lesz, vagy jobb lenne rászánnom azt a plusz 20 ezrest a korlátlanra, mert talán még jó lehet valamire? (ugye kategóriaváltás már nincs)
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Hobby elektronika
- Gaming notebook topik
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Apple notebookok
- Formula-1
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...