Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BloodyEddie

    őstag

    Sziasztok!

    Második motor kiválasztásában szeretném a nálam sokkal tapasztaltabbak véleményét kérni.

    SV650-ről (3. generáció) szeretnék egy olyan gépre váltani, amivel a hosszabb túrák is teljesíthetőek, de elsősorban jó városi gép, és nem fordul elő olyan, hogy nem indul be reggel. Imádom az SV-t, egy élmény vezetni, de egy-két óránál többet nem lehet ülni rajta, még akkor se, ha szüneteket tartok - nem kényelmes akkor már az ülés (az üléspozíció amúgy jó), a plexi se menti meg a szélvédelmet.

    Mivel nagyrészt városban használom, ezért kifejezetten túragépet nem szeretnék arra a havi 1 nagyobb útra. Fontosabb, hogy a munkába járásnál jó partner legyen, cserébe a túraképességekben kötök kompromisszumot, ha kell. Fontos szempont még, hogy 2011 vagy utáni legyen, azaz tudjak rá kötni casco-t, nem akarok álmatlanul forgolódni, hogy elvitték-e a garázsból.

    A sporttúra kategóriával szemezek, de eddig nem találtam olyan típust, ami egyértelmű befutó lenne. Ezeket próbáltam/néztem eddig:

    DL650: ha túramotort akarnék, tuti ezt venném. Jól is megy (bár nem olyan izgalmasra van hangolva, mint az SV), és roppant kényelmes, csak ez inkább egy guruló fotel, városban én nem éreztem odaillőnek a próbaút során.
    Versys (600): nekem ez kényelmetlen volt, a V2-höz képest vérszegény volt a próbaúton, és a 17-es első kerék ellenére még ez is túl nagy.
    VFR: ha nem 240 kiló lenne, tuti ezt venném - majdnem feldöntöttem szegényt, mikor ráültem. Városban ez nekem túlsúlyos, még akkor is, ha egyébként jól megy.
    VFR Crossrunner: ezt valahogy könnyebbnek éreztem, mint a sima VFR-t, pedig nem az. Ha lenne belőle eladó, meg is fontolnám :D de alig van, a 2015 előttiek pedig nagyon gány műanyagos, összevisszalógó kábeles külsővel bírnak. Nyilván nem ez az elsődleges szempont, de élőben ez annyira vészes volt, hogy inkább elvetettem.
    CBR600F: ezt még nem próbáltam, de "papíron" jó lehet: nem túl sportos az üléspozíció, elég erős, és dobozolható is.
    CBR650F: lásd fentebb. Viszont itt tartok tőle, ez rosszabb mint a régebbi 600-as (teljesítményben és minőségben is), bár még nem próbáltam.
    FZ8 Fazer: lásd CBR600F.
    CBF600: tartok tőle, ez a V2 után visszalépés lenne a hétköznapokban, de egyébként szimpatikus.
    Tracer 900: még nem próbáltam. Ha valaki adna el belőle piaci ár alatt, akkor befutó lenne :D de nem fér bele a keretbe sajnos.
    ER6F és Ninja 650: próbáltam. Sor2 létére meglepően jó élmény volt az SV után vezetni, de az új Ninja nem dobozolható, a régiből meg nem találok normális állapotú, nem lehasznált példányt értelmes áron.
    Hornet: ez kéne, csak idomos változatban, 2011 utáni. Ilyen meg nincsen sajnos.

    Mit gondoltok? Van olyan típus ami nincs a fenti listában, de passzolna az igényekhez? Vagy olyan, ami benne van (a még nem próbáltak között) és abból kéne vadászni szerintetek?

Új hozzászólás Aktív témák