- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Mini PC
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple asztali gépek
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz #25954560 #28783 üzenetére
De próbálj meg teljesen azonos körülményeket teremteni. Kétszer kifogyásig autópályán fix sebességgel végig és melyikkel hány km-t tudsz menni.
Egyébként a hondám gázolajjal is elpöfögött egy darabon.zsoltee10: pilot sport-ból akartam 2ct-t de abból nem volt. Brigestone BTxxx számozását meg se akkor se azóta nem értem. Melyik a puha, melyik a kemény és miért nem írják le, hogy mire tervezték? Szar a marketing, mivel hozzám nem jut el
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
#25954560
törölt tag
válasz SzalaiG #28791 üzenetére
3460km-rel
ALI_G: hasonloak a korulmenyek: meloba jarok vele, meg a hegyekbe ha csak egy tankolas lenne, az lehetne veletlen, csakhogy ez mar kb a hatodik.
mod: jah, ha valaki a Kerepesi-Hungaria keresztezodesben talal/talalt egy UFM 497 rendszamot, attol hajlando vagyok megvenni
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #28812 üzenetére
Na erre emlékszem le lett cserélve, nem?
-
feca81
aktív tag
gyerekek,ritkan akadok ki,de tegnap nagyon. eletemben eloszor szalltam le a motorrol, es intettem rendre a kedves autost.
tortent a reggeli csucsban,h oriasi dugo.szeged fel van bontva,mindenki ideges,ossze-vissza mennek.koruton szepen andalgok.kenyelmesen nyugodtan.latom,h a mellekutrol be akar jonni egy autos.lehet,h mar fel oraja ott all szerencsetlen.nem szokasuk a szegedieknek beengedni a masikat.gondoltam jofej leszek,intettem,h menjen be.mentem kb 30-cal,lelassitottam 0-ra. erre a mogottem levo ladas nagy gazzal kikerul, es 5 centire !!!!!! a labamtol elmegy es bevag elem.kishijan megcsokolva akit be akartam engedni.
na itt eldurrant az agyam.nagygaz, beeloztem.piros a lampa. hatrafordultam, es megkerdeztem nagy karlenditessel,h ez mi volt? erre a sofor mellett levo no beint!!!!
na ok,labtamasz le,leszall,odamegy. ficko mar izzad.kellemes hanglejtessel megkerdeztem,h mit mutogat a kedves felesege,es miert tette ezt? ("mi a faszt csinalsz bazdmeg?meg akarsz olni????") erre mar a ficko elenzest kert.gondolom felmerte,h itt o volt a hibas nem kene pattogni.a no ekkor nem eppen finoman elkuldott anyamba. ekkor mar orditottam,h megis mit kepzel,nem latja,h be akartam engedni azt a szerencsetlent?stb stb stb a szokasos ideg. kb 10 percig orditoztam vele,a ficko vegig csendben helyeselt es bocsanatot kert.arra hivatkozott,h ideges volt es sietett. a no kb az 5. perc utan kussolt el. a gyerekek meg hatul ultek.
most kerdem en,mi lett volna,ha elut?megol? leszarom.a gyerekeit hogy neveli fel ezutan?gyilkos az apjuk! ennyit errol.
cserebe ezutan az osszes autost beengedtem,es az osszes gyalogost atengedtem,ahol csak tudtam.o meg vegig ott volt mogottem,de nem mert/tudott mit tenni.siessel bazdmeg.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz feca81 #28817 üzenetére
Én tegnap engedtem át egy gyalogost zebrán, egy óriási fékcsikorgás mögöttem, amikor elkezdődött akkor már dugtam egy egyest és előre mentem, jól tettem mert majdnem teletöltött egy kocsi hátulról, biztos nem tudta minek állok ott, aztán ezt megpróbáltam Budán is, na akkor egy motoros előzött meg, zebránál, ahogy kell, a gyerekes anyukának rutinja volt, szétnézett úgy, hogy ennyire autópályán gyalogló ember nem nézi az autókat. Kell is. Segg mindenki, ennyi.
Explosión de dos tiempos
-
TayRol
nagyúr
válasz feca81 #28817 üzenetére
ez durva, pedig azt hittem, videk jobb, mint Pest. bar bunkok mindenhol vannak. en ma egy motorost engedtem ki a kapunktol (ahova en eppen beallni keszulodtem), felezovonalhoz lehuzodtam es jobbrol eleg kozel eppen kikerult a mogottem levo autos.
vigyazzon mindenki magara! -
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #28818 üzenetére
robesszel engem meg is toltak igy.a mai magyarországon veszélyes közlekedni.még a papák,mamák is agresszivek lettek.én nem tudom hány embernek kell itt meghalnia,hogy rend legyen.
nem a gyorshajtás a probléma,hanem az agresszivitás,hiába tesznek még ki 1000kamerát,az csak még jobban felidegesiti ezeket.eladó topping dac
-
ALI_G
veterán
válasz feca81 #28817 üzenetére
Velünk a hegyekben volt hasonló. Jövünk ki faluból, végén van egy vasútátkelőhely, előttem kocsisor haladgat, majd mindenki fékez és mit ketten motorosok a síneken tudtunk csak megállni Szemből jöttek, jobbról nulla hely. Nyomom a dudát, aztán már az előttem álló autósok is. Mögöttem az autós észrevette hogy nem kéne még beállnia mögém, mert beragadtam. Elindult a sor végre és látom, hogy az út szélén egy 50 körüli csávó állt meg buzin, mert megállt dinnyét venni, de nem volt neki se rendesen hely, de azért tudott volna rendesebben is megállni, ha előrébb megy. Megálltam mellette, bekopogtam, hogy eszednél vagy ember?! Már ő is tudta, hogy ökör volt, így bocsánatot kért. Aztán leléptünk, de basszus!
Tudom, megállhattam volna a sínek előtt is de pont akkor állt meg a sor, hogy két sín között voltam. -
veterán
válasz Topiccsendőr #28818 üzenetére
Miskolcon belénk is jöttek. Ha motorral vagyok, szerintem megdöglök. Zöld, sárga, piros. Kicsit határozottabban, de megállunk autóval, két másodperc múlva előrébb repült az autó egy olyan jó métert. Csaj nem vette észre, hogy piros, és megálltunk, azt hitte átmegyünk. A legdurvább, hogy nem fékezett. Nyakam 1 hónapig fájt. Persze Miskolc, persze cig..y, persze 5 perc múlva húszan lettek (powered by nokia) két rendőr meg messziről pislogott (oda sem jöttek). Motorral minimum 2-3 hónap kórház abban az esetben ha mákos vagyok, és lepattanok a szélvédőről mert nem nyakkal kapom el a tetőt, stb.
Ezt védd ki. Se hang, se fény, se semmi, hátulról telibe.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Prof01
veterán
Nah jövőre a Suzuki is kiadja a 125-ös "sportgépét". Egész pofásan néz ki.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
veterán
válasz Prof01 #28825 üzenetére
Az a mókás, hogy annó mindegyik motorgyártó, meg motoros leszólta a nyolcadlitereseket. Aztán bejött a kis cbr, leszólták, gagyizták, de a nép vitte mint a cukrot, most meg boldog-boldogtalan 125ös gépet gyárt.
Azért a Honda jól elszívta a piacot Bár Szegeden láttam három Yamahát is egymás mellett/mögöttどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
.mf
veterán
válasz Prof01 #28825 üzenetére
16,5LE? Mi ez, smkp?
Miért nem gyárt senki normális 250-400ccm sportmotort? Csak a Kawa 250-es kisninja van ebben a kategóriában, de az műszakilag kissé elavult, a kerekeket ott is bicikliről rakták át, hozzám hasonló magas embernek kicsi, és itthon nevetségesen drágán adják (tavaly 180-200-as $-árfolyam mellett Amerikában $3500 volt, itthon 1,3M.... 250-400ccm, 30-50LE, sportos kinézet, magas embernek is kényelmes sport-túra motor, olyan nehéz ezt összehozni?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Nippon
őstag
válasz Topiccsendőr #28810 üzenetére
Kurvára megnyugtatna....
-
Gaboman
nagyúr
Srácok valakinek van tapasztalata esetleg véleménye a Honda VTR SP1ről?
Ismerősöm gondolkodik rajta és hogy érdemes lenne e ezt a típust választani.
Túrázgatni,velünk motorozgatni kellene neki.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
veterán
-
#25954560
törölt tag
válasz bajnokpityu #28843 üzenetére
hat en a vtr kapcsan hallottam eloszor motor-ulespoziciora h 'kerekbe tor'
az allando szelnyomas megvan 160 felett, de kicsiny hazankban turazni (foleg tobben) nem igazan van ra lehetoseg ilyen tempoval. hegyekbe meg szinten erdemes lehet felvinni egy sp1/2-t, mert orulet mekkorat lehet vele motorozni felfele, de fent aztan piheno . mondjuk mire a tobbiek felernek szoval vtr-t okosan. hatborzongatoan szep hang, nagy nyomatek, rovid hatsogumi-elettartam (megfelelo hasznalat mellett), gyonyoru vas. szoval jo az, de turazni[ Szerkesztve ]
-
Nippon
őstag
Szerintem egy 600-as gépre bárki felülhet, akinek van egy kis motoros tapasztalata, csak magas fordulaton elevenek és finoman éreztetik, hogy mi várható. Akinek van egy kis esze, az tutira nem fogja magát összetörni vele. (Legalábbis nem a teljesítménye miatt)
Gaboman: a VTR-ből tényleg csak az SP2-őt érdemes megvenni, de azt sem ajánlom. Nekem az egyik kedvenc gépem, de ha a barátod inkább túrázgatni szeretne vele, akkor mindenképpen lebeszélném, mert nem egy kényelmes motor még sportmotor viszonylatban sem. Városi használatra egyenesen katasztrófa. Nem tudom rutinja van a barátodnak de az SP-k nem kimondottan tanulómotorok...
-
Topiccsendőr
addikt
A 250-400-as sornégyes sportmotor kategória megjelenésénél Japánban egy óriási gazdasági fellendülés volt. Belpiacra el tudták maguknak adni méregdrágán. Ezek a gépek az angol Superbike újság cikke alapján az akkori 600-1000eseknél jóval kifinomultabb technikát képviseltek, és fejlettebbek is voltak. Ez megmutatkozott az árukban is, egy 400 as drágább volt a 600asoknál. A húzó ágazat most talán a 600köbcenti. Spormotorból adnak el általában a legkevesebbet a gyártók, a legnagyobb biznisz az A ból B be motorokban van. (mindig is abban volt) Mivel manapság még válság is van, egy ideig ne várjunk az ilyesfajta technikai csemegékkel ellátott kisköbcentis spormotorokra. Olcsó, kisköbcentis ál-sportmotorok biztos lesznek.
Explosión de dos tiempos
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #28847 üzenetére
Sajnos nem valószínű, hogy valaha is lesznek 400as sportmocik. A belpiacosok is csak azért születtek meg, mert akkoriban Japánban az adó- és a biztosítási rendszer olyannyira nem kedvezett a 400-asnál nagyobb motoroknak, hogy a széles vásárlóközönség nagy része nem volt hajlandó nagyobb gépet venni.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest