Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kicsitrash
aktív tag
válasz bnorci71 #51743 üzenetére
Ez rendben van. Elől égjen. De ne öljön már meg, ha éjszaka az autópályán utolérem 130 körül, ő meg 80-nal döcög a belsőben.
Egy fehér fiat puntot sikerült majdnem így ködben utolérni. Azóta is csuklik... de ne az én életemmel játsszon, ha menetfény, ha ködlámpa... ha hülye a kresz, akkor is...
Komolyra fordítva: mennyit lehet megspórolni a ledes menetfénnyel? A generátor mennyi nyomatékot vesz el mondjuk egy modern dízelről? Szerintem nevetséges, fillérben sem kifejezhető a fogyasztásban mért diffi.
Ha betartja valaki a kreszt, rögtön lehet a magyar átlag autóshoz képest 1 litert fogni 100-on.
Ha a városokban optimalizálnák a lámpákat (gy. k: zöldhullám... nem a tescost kellene kiengedni, hanem a 4 sávos főút mehetne zavartalanul a nagytescotól a corauchan-ig...), szerintem városi használatban 1-1,5 litert mindenki tudna hozni. Számolgassatok, hogy 30 perc városi autózás közben hány percig áll az autó a lámpáknál (0% hatásfok, mivel az üresjárat mindíg 0 ... ezalatt az a redvás generátor csak feltöltené azt a nyűves akkut ) )...
A DLR cuccok elé szoktak bekötni mindenféle "zavarszűrő" kondikat, nem? Ami egy kicsit simít, megfogja a csúcsokat. Lehet, nem égne ki 2 hét után
S csak úgy: nekem semmi se jó. Ha 2 autó jön velem szembe, az egyiken egyik lámpa sem világít, a másikon ködlámpa/ködzárófény, akkor valakit tessék megbüntetni, mert legalább az egyik valamit rosszul csinál...