Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rtom

    senior tag

    válasz ronson #11493 üzenetére

    Jogos, nem mindegy mely szerelőkkel jön össze az ember. Nálunk nyáron a lépcsőházban ablakcsere volt, megsérült a UPC kábele. Kihívtuk őket, valamit piszmogtak a UPC-s doboznál, aztán leléptek, mondván működik. Másnap reggel már megint nem volt net, de mivel hétvége, a helpdesk-es kisasszonyka szerint várnunk kellett volna hétfőig (3 lakásban volt probléma). A szomszéd valahonnan kerített egy ismerős ismerősét, a srác nagyon korrekt volt, szétszedtük a kábelcsatornát, kiderült, hogy 3 helyen volt toldozva a kábelük, attól függően, hogyan érintkeztek, hol volt jel hol nem. Kicsit bütyköltük, működött, kapott egy üveg sört + bort, mert kijött hétvégén, pedig nem is az ő feladata, mindenesetre mondta, ha megint fellép a probléma, szóljunk nyugodtan a helpdesk-nek, hogy cseréljék ki az egész kábelt, mert 3 lakás már tömeges meghibásodásnak minősül, és hétvégén is ki kell jönni a szervizes csapatnak! Úgy is lett, du. szerelték az új kábelt, mivel a toldozás megint nem bírta pár óránál tovább...

Új hozzászólás Aktív témák