- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
- Szamurájbarát az új GeForce driver
- Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
- Nikon DSLR topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Objektívek topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
ph A technológia sajátossága, hogy 480 Hz-re tolható ki a maximális képfrissítési ráta, igaz ilyenkor a felbontás lecsökken.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Már elérhető a Vampire Survivors - Operation Guns DLC
gp A legújabb kiegészítő a Contra karaktereit és fegyvereit hozzák el nekünk a játékba.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz tupper #88648 üzenetére
Nem tuti biztos, hogy meg fogod sérteni a felnit vagy akár a gumit, de minek kockáztatni? Nekem eszembe nem jutna tömlő nélkülivel vacakolni otthon. Amennyit megspórolnál vele, annál jóval nagyobb károd keletkezhet.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tupper
újonc
válasz Zoli bácsi #88649 üzenetére
Köszi
Efelé hajlok én is
Már csak egy gumis kellene, aki elvállalja
A helyi gumisok mind autósok
Az egyetlen akinél meg lehetne, annál 1-1,5 hónap előjegyzés van
De még keresgélek -
tupper
újonc
válasz sityupityu #88651 üzenetére
Jogos
Dől a mérleg nyelve a gumis felé
Köszi -
macilaci78
nagyúr
válasz tupper #88652 üzenetére
Ha kiszerelve viszed a két felnit és gumit, akkor is ilyen hosszú a várakozási idő arra a 10 perces munkára?
Árpi001: ésszerű oknak tűnik, hogy örömét leli a szerelésben, illetve spórol rajta.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tupper
újonc
válasz Árpi001 #88654 üzenetére
Kereskedésben vettem használtan, a honlapon felsorolva hogy mi minden felújítva, kicserelve, beállítva stb.
Hát nem.
Olaj fekete mint a föld, kihajtas olaj feleannyi min kéne, első fék berohadva, a szívató rossz, lehet nem is bele való, lengokar csapagyak szárazak, fék folyadék régi, stb.
Ezeket orvosoltam, holott hirdették.
A többi hiba majd folyamatosan derül ki.
Amúgy el vagyok vele.
De ahhoz az állapothoz képest az a biztos, amit megcsinaltam -
tupper
újonc
válasz macilaci78 #88655 üzenetére
Egyszemélyes műhely rengeteg motoros kuncsafttal, ő mondta az időt.
Kihívásnak tekinteném, a motoron kívül a gáz kivételével mindent magam csinálok: hegesztes, fa munka, festés, számítógép javítás stb.
Sok a negatívum az olyan mesterekből, akik szerint: csukott szemmel belépve 8000 Ft, és amúgy mit is kell csinálni? mert az még plusz 3-15000 Ft/óra
Aztán sokszor kiderült hogy kissé kókány a munka -
szimi57
őstag
válasz tupper #88648 üzenetére
Én nekiálltam, a hátsó köpeny cserének. Szintén tömlő nélküli. A kereket simán kivettem. Ha dobfékes vissza kell engedni a bovdent. Csak egy szerelővasam van, a többit pótoltam nagyobb csavarhúzóval. Az abroncs egyik oldalát viszonylag könnyen leszedtem a felniről. A többit, a felrakást meghagytam a gumisnak. Centírozni nem tudta, nyilván a felfogatás miatt.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
macilaci78
nagyúr
-
tupper
újonc
válasz szimi57 #88658 üzenetére
A 3 db-os szerelő vas készletet úgy küldték, hogy mellé járt 3 db íves kb. 15 cm / db hosszú felni perem védő műanyag idom, keresztmetszetben u alakú
Elvileg ha a már leengedett abroncs enged annyit, be tudom rakni a peremre
Ez lenne a feladata
Ez volt az eredeti terv
Persze egy guminak két szélét kell leszedni, és kettőt visszarakni
Rá lehet sülve, az új nem ugrik egyből a helyére
Sejtem a nehézségeket.
Valamikor ZIL keréken tanultam, de az kicsit más rendszerű volt.[ Szerkesztve ]
-
tupper
újonc
válasz macilaci78 #88659 üzenetére
Hát igen, egy belső használata a mindent vivő joker megoldás lehet
-
Zoli bácsi
őstag
Régen a motorokhoz volt szerszámkészlet, és emlékeim szerint még egy kezdetleges defektjavító szett is (folt, ragasztó, meg valami csiszoló).
Megmondom őszintén, sosem kellett ragasztanom, megúsztam defekt nélkül.
A robogómhoz már szerszámkészlet sem volt. A motorhoz (Benelli) adtak egy nagyon alap készletet, de a kereket ezzel sem lehetne kiszedni, nemhogy defektet szerelni.
Férfiasan bevallom, nem is tudnék egy defektet megszerelni, defektet kapnák, félreállítanám a motort, szerszám hiányában a kereket sem tudnám kiszedni, meg javító készlet sincs. Mondanám az autó más, ott kicseréli az ember a kereket....de az sem egyszerű. Defektünk volt mentővel, nem tudtuk leszedni a kereket, ráverték úgy az anyákat légkulccsal, hogy ugráltam a kerékanyakulcson, úgy sem tudtuk meglazítani.....Szakember kellett....(Mondta, nem a mi hibánk, hogy nem tudtunk kereket cserélni, idióta mód ráverték az anyákat)
Na, de a lényeg, motorosok vagyunk itt. Én már elárultam a képességeimet........
Ha kapnátok egy defektet, (Tömlős, vagy tömlőnélküli), meg tudnátok szerelni, hogy továbbmehessetek? Defektjavító spray nem ér! -
Debilon
addikt
válasz szimi57 #88658 üzenetére
mondjuk ilyen kereket, nem is feltétlenül az autós centrir gépen csinálja, hanem egy gravitációs centrír-el
ilyesmivel: [link]a nagymotor kerekét (17/19 col) ilyennel csinálja (akihez én hordom)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
tupper
újonc
válasz Zoli bácsi #88662 üzenetére
Az albán pusztákon, ha minden szükséges el lett pakolva, és az orrom előtt egy szakállas nő állna ostorral a kezében, megpróbálnám
De így a belvárosban túlélő szerszám készlettel esélytelen
Marad a bemelegítés és hazatolás -
Rivaul
addikt
válasz macilaci78 #88659 üzenetére
Én pont a belsőtől félek. Mostanában elvállaltam pár elektromos roller szerelést is. Az egyiknél defektes kereket kellett. A második belsőt már nem szakítottam ki, ahogy rá erőszakoltam azt a mocskos feszes külsőt Én két villáskulcsot szoktam használni. Itt viszont olyan picike volt a kerék mérete, hogy extra művészet lett nem kiszakítani azonnal a belsőt.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Újra megpróbálom, hátha kapok választ erre.
Köszönöm -
Rivaul
addikt
válasz cool13 #88667 üzenetére
Igazából itt nem nagyon lehet tanácsot adni. Fel kell tárni. Nincs olyan sok forgó/mozgó alkatrész a blokkban. Lehet egy lazább csavar, beakadó görgő, törött rugó stb. Meg kell mindent forgatni, érzed ha excentrikusan jár.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tupper
újonc
Viszem gumishoz, ez lesz a legjobb megoldás
-
szimi57
őstag
válasz Debilon #88663 üzenetére
Sejtettem, hogy van más megoldás. A motoroknál a kerékagy a felni része, nem úgy mint a négykerekűeknél. Viszont léteznek adapterek amelyekkel megoldható a profi centírozás az autós centírozókon. [link]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
morbi04
csendes tag
Sziasztok. Észak Pesten tudtok ajánlani embert aki felni javítással foglalkozik?
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #88674 üzenetére
Milyen DOT van rajta, illetve mióta van használatban?
Bár az én majdnem 20 éves gumim sem volt így kirepedve, igaz, kb 5k km volt csak benne, és zárt helyen volt tárolva. Ott az volt a baj, hogy felkeményedett és emiatt nem tapadt.Btw: meglett a jogsim.
Rivaul: engem a tubeless hátsó gumi szívatott meg. Leeresztett kb 3-5 nap alatt. Gumis levette, 3 barra felfújta, víz alá tette, sehol egy buborék. Levette, megnézte, a felnit is, megkente, visszatette, újabb merítés, sehol egy buborék, visszaadta.
Ekkor már 10 km alatt eresztett kb 0,3 bárt, illetve 6-8 óra sztenderen állás alatt még 0,5-1,0 bárt. Ekkor vettem az akkus pumpát, illetve rendeltem új gumit előre, hátulra. Hiába tubeless, a hátsóba kértem belsőt.
Ezen a szelep már a középpont felé néz, szóval vettem valahol egy szelepfordítót, hogy rá tudjak csatlakozni mindennel, ami itthon van. Nem ereszt.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #88677 üzenetére
Gratula!
Szerintem egy kb. 4 éve vette a kisrobogót tök újonnan (Valami piaggio hurricane, de bocsánat, ha rosszul tudom a típust)
Ő az, aki 20.000km-nél csodálkozott, hogy "szíjat kéne cserélni? milyen szíjat?"
Nemrég kapott új hengert a moci, mert nem volt már benn' kompresszió. -
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #88678 üzenetére
Ha itt is igaz, ami az autóknál, akkor max 10 éves gumit max 5 évig szabad használni. Tehát 10 évesen mindenképp eldobós, illetve 5 év használat után, amelyik előbb eljön.
Emellett ugye ott a bordamélység, sérülés, mint körülmény.Szóval egy 4 éves gumit pusztán a kora miatt nem kell még eldobni.
Rivaul: offroad gumi, not road legal, nincs ezzel semmi baj.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Gabis
őstag
válasz macilaci78 #88680 üzenetére
Erről a DOT témáról ez a videó ugrott be.
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #88680 üzenetére
Én már másfél éve agitálom, hogy ezt le kéne cserélni... ;-D
Áh, most nincs rá időm/nem szeretek a közlekedésre költeni/gyereknek szülinapja lesz/az anyósom macskája szülni fog.. :-D
A szokásos halogató dumák.Rivaul: Ez marhanagy!! Volt benne belső? Vagy minek megpróbálni megvarrni?
-
Rivaul
addikt
válasz FeniX- #88684 üzenetére
Igen. Hoznak egy nagy konténert. Abban van ilyen még egyben lévő, de jóformán alkatrész állapotú. Egy csomó hiányos vagy inkább csak alkatrész. Meg pár kissé foglalkozós. A sor romból kijön maga az áru. A pár jobb meg a haszon. Le is van írva az adásvételiben hogy milyen az állapota. Ezzel nincs is gond. De ez valahogy eljutott eddig. Ezt valaki így használta előtte. Nah az a baj
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Rivaul #88685 üzenetére
Lehet, hogy csak a berakodáshoz került rá a gumi, hogy ne alkatrésznek, hanem komplett robogónak lehessen eladni magasabb áron.
Nekem is kínáltak már konténeres mennyiségben laminált padlót, opcionálisan felajánlották, hogy raklapok nélkül rakodják a konténerbe, úgy 10%-kal több fér... Simán el tudom képzelni, hogy ami kis munkával akár berakodás közben kipofozható, azt megcsinálják. Például egy jobb állapotú ülést tesznek fel az amúgy egyben lévő, de szakadt, sérült ülésű robogóra, a sérült ülést pedig kidobják és a donor pedig megy bontottan a konténerbe.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #88686 üzenetére
Na, de akárhogyis, tök nehéz lehet úgy "megvarrni" egy ilyen gumit.
-
Rivaul
addikt
válasz macilaci78 #88686 üzenetére
Sok ilyen volt azóta nálam. Nem csak berakodásra kerülnek fel sajnos
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Zoli bácsi
őstag
Na, úgy tűnik rátette ma a pontot az i-re a Kínai Rettenet. Jó idő volt délután, kitoltam a garázsból, beröffentettem. Elgurultam egyik kolléga háza fele, most vett egy motort, egy 3 éves CB500-ast. Persze nem volt otthon, valahol csapatott az új gépével.
Elindítottam a Rettenetet, indulok vele hazafele..valami nem stimmel, torpan, rángat, nem megy. Pontosan 4 ezres fordulatnál elmegy a gyújtás, vagyis rendszertelenül gyújt, kihagy, borzalmas hangja van. Addig semmi gond.
Venné a gázt, üzemanyagot kap, úgy tűnik a gyújtás részen döglött meg valami.
Miliméterre pontosan négyezres fordulatszámon kezdi, azt gondolom ezek alapján hogy a gyújtás elektronika, kicsi a valószínűség szerintem hogy bármi más hiba pontosan ezen a fordulatszámon jelentkezzen. Tovább lehet húzatni ezen a négyezres fordulaton, de borzasztó, rángat, akad, kihagy. Elmentem 4500-ig, lassan éri el, de nem is kínoztam tovább, hallgatni is rossz.
Na, jóvan, tudjátok hogy én hobbimotornak vettem. De nem azt gondoltam hobbinak, hogy hetente szervizbe járok.
Jövő héten csak egy huszonnégyem lesz, eső is odébb megy..... elviszem lábon, garanciális szerviz, és otthagyom, bizományos motornak, adják el amennyiért tudják. Tisztában vagyok vele, hogy ez nekem legalább félmisi bukta, de nem érdekel. Ha most bevágom a garázs sarkába, és elő sem veszem (első gondolat ez volt) akkor a helyet is foglalja, kerülgetni kell. Ennyi hiba már meghaladja az én türelmemet, bőségesen.
Kollégának azt gondolom több esze volt, ebből a pénzből (2M) egy CB500, 3 éves Hondát vett 20e. km-rel, hölgy tulajtól, túrákra használt motor.
Persze, én újat akartam......
Soha többé kínai. Kínai-Olasz még úgysem.
Szerintem jövő héten megszabadulok ettől a gonddtól, nem hiszem hogy a szerviz/kereskedő meg tud győzni másról.
Egyenlőre pénzt sem akarok beletenni (Max keveset, pár száz e.), lássuk be, még egyszer le kelleném tenni az árát egy alap, új japán géphez.
Tudjátok mit sajnálok? Az elkótyavetyélt, 1500km-t futott robogómat.
Elnézést kérek, hogy bele offoltam itt a topikba a félig nagy motorommal, az elmúlt hónapban, de megszoktam előtte, hogy itt vagyok.
Aztán lehetséges hogy hamarosan ON leszek, nem tudom a kereskedővel mit tudok megbeszélni, azért valami kéne.
Nem kínai technika, az biztos. Sajnos PCX125 kicsi lenne, nem kezdem előlről, 130 kilóhoz, 2 méterhez, meg túrázgatni, kicsi 125ccm. Főleg hogy van korlátlan jogsi.
Majd meglátjuk. Ez a Kínai Rettenet menesztve lesz, akárhogyan. -
Zoli bácsi
őstag
Annyit segítsetek még, én nem látok semmi nagyobb problémát. 600km-t futott gyertya, ilyen volt mikor kiszedtem. Kissé fehér, a fotó annyira nem adja vissza. Mintha kissé szegény lenne a benzinben a benzin-levegő keverék, amúgy gyárilag NGK gyertya van a Benelliben. Valami Kínait vártam...... Megpucoltam, visszatettem, a helyzet változatlan. Másik gyertyám nincs, megpróbáltam volna másikkal, de nem hiszem hogy ez a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #88690 üzenetére
Szia Zolibácsi, szerintem aludj a dologra egyet. Ez még mindig egy vadonat-új motor. Nem hinném, hogy túl nagy baja lenne. Garanciában ingyen megcsinálják neked. Szerintem ezeket a kis gyermekbetegségeit kijátszod, aztán mehetnek a gondtalan kilométerek.
Ezért eladni, nem hiszem, hogy túl jó ötlet lenne.
Az is lehet, hogy csak valami kábel vagy csatlakozás adta meg magát. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #88690 üzenetére
Szerintem attól, hogy ez kínai, semmivel sem másabbak az alkatrészek, mint egy hondában, vagy bármilyen másik mai modern motorban.
-
Honda567
junior tag
válasz Zoli bácsi #88689 üzenetére
Nem érdemes már itt újat venni azzal is van annyi szívás mint egy használt motorral az új Pcx125 Honda-nak is rengeteg apró baja van hallottam pedig venni akartam egyet. De abból a pénzböl használtan erösebbet tudok meg van A korlátlan jogsim is.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #88689 üzenetére
Zoli bacsi, azert legyszives majd ird be mit mond a szerviz, mi volt a gond ha megjavitjak.
Illetve a hibakat is, amiktol besokalltal es nem tudtak javitani a szervizben, csak hogy tapasztalatnak itt legyen.
Korabbi 2020-2021 modelleknel elofordult bizonytalan alapjarat hiba/bizonyos fordulaton problema, amire kaptak ECU frissitest, de ez teged nem hiszem erint. -
csongi
veterán
Sziasztok!
Scara 50 2t. Szerintem minarelli blokkos.
AC .
Delorto karbival. Olajzas fogas szijas.
Ehhez keresek blokk manualt.
A csapszeg rugos gyuru nem volt benne, a csapszeg kicsuszott.
A fotengely szimering a gyujtas oldalon kisett tulajdonkepen. .Vagy ha meegvan a ket szimering merete valakinek, nekem az is elegendo.
Elore is koszi! -
Zoli bácsi
őstag
válasz nyogo83 #88694 üzenetére
Röhögni fogsz, 2021-es gyártású motort vettem zsír újan 2023-ban.
Nem mondanám hogy anyira sok hiba volt, inkább az okozta nálam a sokkot, hogy ahányszor elővettem, jött valami hiba, amit találtam. De például az ingadozó alapjárat, meg leállások megszűntek egy hosszabb út után. -
Rivaul
addikt
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #88689 üzenetére
Olyan ez, mint ma újépítésű társasházi lakást venni, van rá 10 év gari. Aztán 1-2 éven belül előjön sok bosszantó apróság: repedezik a vakolat, beázik itt-ott. Ezeket persze javítják, de legyél otthon, engedd be, pakolj, takaríts. A 10 év leteltét vegyes érzelmekkel várod, egyrészt végre letelik, másrészt reméled, hogy minden komolyabb dolog előjött már.
Mindeközben eszed a kefét, hogy ennyi pénzért mást vártál, esetleg megbarátkoztál az 5. év repedéseivel.Na de hogy áron alul eladd és egy kisebb értékű, használtba költözz, amit ki tudja, hogy, de biztosan lelakott valamennyire? Xanax...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest