Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KTMHobby3

    tag

    válasz kovikovik #87744 üzenetére

    Azért írtam, amit írtam, mert nagy keveredés van a világban. Az én 35 évvel ezelőtt gyártott KTM-emet több országból származó alkatrészekből rakták össze. A motorja Puch, a gyújtása Bosch, a felnik OLasz Grimeca, a fékek szintén Olasz Magura, a lámpája Osztrák Niox, a porlasztója Német Bing. Mindezt 35 évvel ezelőtt. Több országban is gyártották, az enyémet vélhetően (nem tudtam kideríteni) Hollandiában, Amerikai exportra.
    Mióta tuningoltam, sok minden került rá, pl: Portugál Jasil főtengely, Japán Koyo csapágyak, Spanyol Airsal T6 Racing hengerszett, Spanyol Jamarcol kipufogó, Indiai CDI gyújtás, Kínai ledes izzók, Magyar fesszabályzó és index elektronika (én csináltam), Szlovák Favorit lánc.
    És mégis KTM, jól megy, megbízható hűséges útitárs.
    Ha megvagy elégedve a motoroddal, ne foglalkozz azzal hogy az alkatrészek honnan származnak. Akik összerakták, gondosan figyeltek arra hogy ne legyen rosszabb, mint az eredeti, sőt, jobb legyen.
    Kívánom hogy sokáig használd, legnagyobb örömödre, mert az egy jó motor.

Új hozzászólás Aktív témák