Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
válasz Grenczii #74915 üzenetére
Elég régen nem láttam már ilyen robogót mifelénk.
Nekem is nagyon tetszett annó még a Simsonos korszakomba.Volt régen Suzuki robogóm,de az Address volt,kicsi létére nagyon pörgős volt és megbízható,nagyon szerettem csak kinőttem és vettem helyette egy 80-as DT-t....
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Grenczii #74910 üzenetére
A válasz nagyon egyszerű a szaggatott elindulásra. Igen, lehet a közvetlen okozója a dolognak, hogy gyengék a kuplungrugók, és bár furán hangzik, de mégsem innen indul maga a probléma. Hanem ott, hogy a gyári rendszert teljesen felforgattátok a felrakott rezonátorral. Továbbá a másik hengerrel, a kontrasztal meg úgy mindennel amit kicseréltetek.
A gyári rendszer az be van kalibrálva kb úgy (ideértve a karburációt és hajtást), hogy kb a legoptimálisabban üzemeljen az egész. Mindennek meg van a jó oka a hajtásban...hogy hány grammos görgők, milyen széles és hosszú szíj, vagy milyen erős kontraszt és kis rugók vannak berakva. Semmi sem véletlen. Úgy van összekombinálva, hogy a gyári hengerrel és kipufogóval tökéletesen üzemeljen. Ahogy hozzányúlsz valamihez az rögtön kihatással lesz mindenre.
Tehát ha ráraksz pl egy razonátort a gyári cső helyére, akkor az iszonyatosan megváltoztat mindent, újra kell hangolni az egész rendszert. Hogy jött ki pl a 6,5 grammos görgő, a fehér malossi kontraszt, vagy hogy határoztátok meg, hogy a kuplungba milyen erősségű kisrugók kellenek stb? Tudatosan nekiálltatok egy rendes hangolásnak, vagy csak úgy hasraütésszerűen raktátok be ezeket a dolgokat? Csak azért, mert ha ez így van, akkor ez így nem működik. Lépésről lépésre módszeresen szép sorjában kell meghatározni mindent, hogy az adott alkatrészből pontosan mekkora vagy milyen erősségű kell. Egy rendes hangolás akár napokig is eltarthat (persze nem 0-tól 24 óráig értem értem) még egy rutinnal rendelkező embernek is.
Visszatérve a kipufogóhoz egy rezonátorral a motor jóval magasabb fordulaton tud csak elindulni a gyári, nyomatékosabb csőhöz képest. Tehát ha a gyári erősségű vagy ahhoz hasonló kisrugók vannak a kuplungban akkor azok hiba voltak jók a gyári csővel, a rezonátornál túl kis fordulatnál próbál nyitni a kuplung ahol a rezonátornak még semmi ereje sincsen, ezért a nehézkes elindulás. De egyébként a hangolás folyamatában mindig a kuplungrugók erősségének meghatározása az utolsó lépés, minden más előtte van a hajtásban. Tehát ha nem történt tudatos hangolás, akkor addig felesleges vesződni az elindulással.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
vadászcsiga
félisten
válasz Grenczii #75033 üzenetére
Zipet lemértem GPS-el, valós a 45km/h, de a fojtást nagyon utálom. Teljesen elveszi a motorozás élményét, én pont 100kg vagyok, és enyhe emelkedőn már jelentkezik az ami a videóban van, de szerencsére nem annyira durván hogy jóformán leáll a moci. Nagyon nagyon reménykedek benne hogy utána furgebb lesz mert ha nem akkor megy a háztól.
-
Topikgazda
válasz Grenczii #75040 üzenetére
Ha elviszi szakszervizbe (ha jól emlékszem akkor újonnan vette), akkor ott úgy is kiveszik neki az összes fojtást. Elméletileg. A vario csere viszont jó ötlet.
Szerk: most látom hogy írja, hogy használt. Akkor más a helyzet.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SoulReaver
veterán
válasz Grenczii #75105 üzenetére
Súlyra kb egyforma, igazából nem is nagyon foglalkoztam vele, de nem mondanám, hogy olyan nagyon könnyebb.
Ezt találtam. Még hozzá tartozik, hogy van egy top nardo hűtött dekni is, ami sokat segít a hajtásnak
Még lesz egy ilyen kis mókolás benne.. előgyújtás módosítás. El van forgatva a Gyújtás, ha látszik.
[ Szerkesztve ]
-
p5quser
tag
válasz Grenczii #75102 üzenetére
Az erősebb rugón gondolkodtam, de mivel visít a motor és rollerezni kell (költői túlzással), ezért elsőre az alapjárati fúvókának estem volna neki.
Ha viszont vennék karbit, már 17-t vennék.(#75103) KTMHobby3 és (#75104) SoulReaver
Igazából nem választás kérdése volt a 70-es henger, gombokért jutottam hozzá és érett már a felújítás, legalábbis a főtengely-köszörűsöm szerint. Amíg 5-10 km-eket mentem vele, nem is volt gondja.
Mostanában, a masszív belvárosi túrákon viszont kiderült a turpisság. A szíjat is néztem, ha nyúlik is, nem adja jelét, legalábbis nem rágott az oldala.
És mondom, 15-20 km/h-tól semmi nyűgje. Akár visszafékezés-ből gyorsítva, akár egyenletes 60-as tempónál nem köhög, nem darál, nem akar ledobni magáról. Az összefoglaló táblázat szerint álltam a karbi fúvókáihoz, de meglepi volt az 54-es fő- és 36-os alapjárati fúvóka.
Az excelben sokkal nagyobbak voltak. Vagy piszkálták már előttem (5-6 éve gyűröm, van vagy 17 éves), vagy valami vivacity anomália, vagy nem jó a táblázat. Most 60-as van benne. Az eredeti a próbakörig volt benne, kiderült hogy karcsú. Egy negyed gázra lehörgött.
Szóval ezért ruháztam volna be egy ~1000 ft-os alapjárati fúvókára, mielőtt feltűröm az ingujjat. De sehol se találok.
Bocs, ha hosszú lett...[ Szerkesztve ]
-
p5quser
tag
válasz Grenczii #75110 üzenetére
Szóról-szóra leírtad hogyan viselkedik a motorom. Hidegen és utána 5-10 percig. Van benne kakaó, szinte egy fordulaton gyorsulok 50-60-ig. Azután jön az, hogy ugyanazon a fordulaton már lassan indul, tartja a fordulatot, 15-20 km/h-nál "seggberúgás".
(#75112) macilaci78
Sztenderre állítva hogyan kéne viselkednie? Hamar fel kellene pörögnie a keréknek? Vagy dadogást keressek? Gondolom azt is üzemmeleg motoron kéne.Köszönöm a segítségeteket!
-
Tamás9x
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Grenczii #79036 üzenetére
Szuper! Múltkor nekünk egy traktor olajpumpa kiszedésekor tett jó szolgálatot egy Lidl-ös maró Ha nem lehet kapni külön membránt, érdekes lehet ez a cikk még [link]. Maga a "biztonsági csavar" akkor kitekerhető volt végülis, csak a feje volt ilyen lehetetlen megoldás? Közben jutott csak eszembe, hogy mi lett volna, ha valami szegecs vagy ilyesmi egyszerhasználatos dolog
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Grenczii #79206 üzenetére
Egyébként nem csak a víz nagyon gázos ezeknél a kivágott dekniknél. A folyamatosan bejutó por legalább annyira. Márpedig az bemegy ezeknél, és ahhoz nem is kell poros úton menni. A hűtés dolog megoldódik így, de a por elintéz mindent.
Ez a rákfenéje egyébként ennek a cvt hajtásnak. A hűtés. Vannak blokktípusok mint pl a piaggio-nál, ahol ugye elől bejut a levegő amit egy hosszú cső előz meg, hogy a por és egyebek valamennyire le tudjanak rakódni előtte, aztán a dekli hátsó részén távozik. Itt ugye valamennyire cserélődik a levegő, de még ez sem az igazi. De még mindig jobb mint a teljesen zártak, ahol nem történik semmi.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
válasz Grenczii #79206 üzenetére
Most hogy mondod van itthon gy6 deknim is amin mint ha lenne ilyen kivágás. Megnézem azt is. Szivacsot mindenképpen akarok betenni hogy fogja a port. Még tervezgetem mit és hogy, nem akarom elkapkodni.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
#89309696
törölt tag
válasz Grenczii #80350 üzenetére
Akkor előbb megpróbálom 4.0 grammal meg új szíjjal. Kontraszt meg később, ha akkor is szar.
Esetleg a 42.5-ös főfúvókát ne cseréljem 45-re? Vagy a karbit ne piszkáljam, mert amúgy jó. Magas fordulathoz nem árthat a több benzin. Esetleg akkor kiszedem a légszűrő pipát, mert az is 11.5 milis a karbitorok meg 16 ha jól tudom. Vagy 14.
Lehetne egy kis teljesítményt nyerni itt is.[ Szerkesztve ]
-
nod1
csendes tag
válasz Grenczii #86773 üzenetére
Tök jó ez a sztori, ahogy leírtad.
Hatalmas kincs egy ilyen nullkilométeres gép, ami lassan húsz éve már a családodban van!
Mindegy, hogy milyen blokkos. Eszméletlen durván néz ki ebben a sárga-lila színben egyébként. Amennyire ritka, simán éri a pénzt később is, szóval olcsóbb már sosem lesz, hosszútávon biztosan visszajön majd a pénz amit beletettél.használt sztori: Utóbbi években nagyon sok robogóm volt, meg ötvenes bokorugróim 2T-4T is. Mindig a kínálat aljáról vettem. Mindig eszméletlen sokat kellett vele szívnom, mire úgy, ahogy összeállt. És mindre elment minimum egy alapszerviz, ami nem tűnik soknak, de manapság már úgy összeszalad egy huszas, csak a szíjra, görgőre, szűrőre, olajra, meg még egy kis kopó-fogyóra, hogy észre sem veszed. Keresni kell a dobozban, hogy mit is vettél.
Most van egy huszonéves minarellim, meg egy tizenöt éves 4T-m, de állandóan, minden évben kérnek valamit. Az Agilityből pl. most minden előjel nélkül kiesett a fékpofákat tartó menetes szár, így vennem kellett pótalkatrészt. De ilyet már újban nem gyártanak, így maradt a bontó, és egy komlett nyereg. És ez az egyik, ha nem a leggyakoribb 50 4T itthon. Szóval igaza van nyogonak, fogynak a gyári alkatrészek is, sajna ezzel is számolni kell. A motoromhoz például komplett karbit kellett vennem, mert nincs hozzá felújító. Pedig nem öreg motor 2008-as, és mindenki azt mondta, hogy Piaggiot kell venni, mert ahhoz itt van Európában az alkatrész, nem kell rá sokat várni. Szóval, ha valami napi használatban van, akkor kellemetlen, ha apróságok miatt le kell állni, akár csak 1-2 napra is. Mostanában, amikor egyre kevesebb az idő, és kedv, többször megfordult a fejemben, hogy eladok mindent, és veszek egy újszerű valamit injektorral, és elengedem ezt a "valamiért mindig koszos lesz a kezem" dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen